CEIP PLURILINGÜE DE OUTES

LISTAXE DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO 3º, 4º, 5º e 6º de EDUCACIÓN PRIMARIA

Publicado no taboeiro do centro a listaxe definitiva do FONDO SOLIDADRIO de LIBROS de TEXTO para 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

PRAZO PARA RECOLLIDA DE LIBROS E CHEQUES (Incluidos cheques para 1º e 2º Educación Primaria)

O prazo para recoller os libros e cheques que lle sexan adxudicados será do Martes 2 de Xullo ao Venres 5 de Xullo en horario de 10:00 a 13:30 horas, agás 6º de Educación Primaria, que deberán recollelos en Setembro por mor das novas adquisicións, as cales non estarán dispoñibles ata dito mes.

No caso de NON poder pasar a recoller os libros e cheques no prazo e/ou horario marcado, o pai ou nai do alumno/a poderá autorizar por escrito a quen considerre oportuno para a recollida dos libros e cheques, cubrindo o modelo que se anexa a esta nota informativa.

En previsión de que algún titor/a de 1º, 3º ou 4º de Educación Primaria decida non empregar libros de texto, dende o centro recoméndase agardar ata setembro para mercalos.

ARQUIVOS ADXUNTOS:

- Listaxe definitiva Fondo Solidario Libros de Texto

- Modelo autorización para recollida cheques e/ou libros de texto

LISTAXE PROVISIONAL FONDO LIBROS EDUCACIÓN PRIMARIA

Publicado no taboleiro do centro a listaxe provisional de admitidos no fondolibros de educación primaria.

Prazo para presentar reclamacións ata o xoves 27 xuño.

Prevista a publicación definitiva o venres 28 xuño.

No arquivo adxunto pódese descargar a listaxe provisional.

CORRECCIÓN ERROS INSTRUCIÓN 2/2019 COMEDORES XESTIÓN DIRECTA

Advertidos erros materiais na Instrucción 2/2019 do 6 Xuño, procédese a súa corrección.

No aquivo adxunto procédese a súa corrección detallada

LIBROS DE TEXTO CURSO 2019-2020

Publicada a relación de libros de texto para curso 2019/2020 no taboeiro do centro. No arquivo adxunto a esta información podese descargar a citada relación.

ABERTO PRAZO DE MATRICULA PARA O CURSO 2019-2020

Aberto o prazo de matrícula para o vindeiro curso 2019/2020 dende o 20 ao 30 de xuño.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

* IMPRESOS DE MATRÍCULA (No caso de pais/nais separados debe vir firmado por ambos proxenitores)

* 3 FOTOS TAMAÑO CARNÉ

* FOTOCOPIA DO LIBRO DE FAMILIA/DNI DO SOLICITANTE E DOS PROXENITORES

* FOTOCOPIA TARXETA SANITARIA DO SOLICITANTE

* CARTILLA DE VACINACIÓNS DO SOLICITANTE

* NO CASO DE PROXENITORES SEPARADOS APORTAR SENTENCIA XUDICIAL

* NO CASO DE ALUMNADO CON NECESIDADES EDUCATIVAS DE APOIO EDUCATIVO APORTAR DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA DE DITA NECESIDADE

Nota: Descargar INFORMACIÓN e IMPRESO DE MATRICULA nos arquivos adxuntos

SORTEO ENTRADAS PARQUE ACUÁTICO CERCEDA

O vindeiro xoves, 20 de xuño de 2019, ás 12:30 h farase sorteo público no colexio das 11 entradas sobrantes do premio acadado no concurso "RECICLATE CON SOGAMA", entre o alumnado implicado na obra premiada (Infantil, 4º Educ. Primaria e 6º Educ. Primaria).

O alumnado que resulte agraciado levará dita entrada o venres 21 de xuño, xunto coas cualificacións do curso.

PROCEDEMENTO DE AUTODECLARACIÓN DOS PREZOS PÚBLICOS POLA UTILIZACIÓN DO COMEDOR ESCOLAR

Aberto o prazo para presentar o modelo-impreso de autodeclaración de prezos públicos, que unha vez cuberto e asinado será entregado no propio centro antes do día 11/09/2019.

Neste impreso decláranse as circunstancias de carácter persoal e de renda neta per cápita familiar correspondente ao exercicio fiscal 2018, e determina así a contía do prezo público que lles corresponde aboar pola utilización do comedor escolar, de acordo cos tramos fixados no Decreto 132/2013, do 1 de agosto, polo que se regulan os comedores escolares (DOG do 13/08/2013).

Poderán descargar INFORMACIÓN, así como o ANEXO II MODELO DE AUTODECLARACIÓN nos arquivos adxuntos.

PROGRAMA RECICLATE CON SOGAMA

O CEIP Plurilingüe de Outes foi galardoado co 1º Premio do concurso escolar "RECICLATE CON SOGAMA", coa obra "O mar vence ao plástico". Esta obra escenifica a antítese entre un monstro, elaborado con plástico non biodegradable, e unha serea construida con materiais naturais.

As persoas interesadas poden obter mais información sobre esta actividade clicando na pestana "Reciclate con SOGAMA", dentro desta páxina web.

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2019-2020

Publicada a Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros sostidos con fondos públicos, para o curso 2019/20. (Diario Oficial de Galicia do luns, 20 de maio de 2019)

O prazo para presentar solicitudes é do 21 de maio ao 21 de xuño de 2019.

Nos arquivos adxuntos pódese consultar a información e descargar a solicitude.

MATRICULA PARA O CURSO 2019/2020

MATRÍCULA CURSO 2019/2020

Prazo matrícula: dende o 20 ao 30 de Xuño 2019

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

* IMPRESO DE MATRÍCULA (No caso de pais/nais separados debe vir firmado por ambos proxenitores)

* 3 FOTOS CARNÉ

* FOTOCOPIA DO LIBRO DE FAMILIA/DNI DO SOLICITANTE E DOS PROXENITORES

* FOTOCOPIA TARXETA SANITARIA SOLICITANTE

* CARTILLA DE VACINACIÓNS DO SOLICITANTE

* NO CASO DE PROXENITORES SEPARADOS, APORTAR SETENZA XUDICIAL

* NO CASO DE ALUMNADO CON NECESIDADES EDUCATIVAS DE APOIO EDUCATIVO, APORTAR DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA DE DITA NECESIDADE