Orientación

COLOQUIO SOBRE RELACIÓNS AFECTIVO-SEXUAIS DE FILLOS/AS

Convidamos a todas as familias a asistir ao coloquio sobre as relacións afectivo-sexuais que terá lugar o próximo 5 de xuño na Casa da Cultura de Outes.

Promete ser unha experiencia moi enriquecedora da man de Sonia Fernández e Pepe Cabido.

Esperámosvos!

Xornada de inclusión e convivencia do profesorado e alumnado do centro, a través de actividades físicas e/ou deportivas, con monitores e usuarios/as do Centro Ocupacional de Valadares (ADISBISMUR).

O 5 de decembro quixemos realizar nas instalacións do centro unha xornada de inclusión con usuarios/as do Centro Ocupacional de Valadares e parte dos seus monitores/as, para conmemorar o "Día da diversidade funcional".

Por suposto, participou todo o alumnado do centro, así como a maioría do profesorado.

Evidentemente, houbo que realizar quendas, aínda que o alumnado se distribuira en pequenos grupos, nos que ir pasando dunhas a outras estacións de actividades lúdico/deportivas.Deste xeito, o alumnado fíxose unha pequena idea do esforzo que supón, a maiores, calquera actividade física para as persoas: invidentes, coxas, sen algún membro, parapléxicas, etc.

Se desexas ver algunha fotografía, preme aquí.