E-DIXGAL

Proxecto Educación Dixital

edixgal

Abalar é un proxecto enmarcado na Estratexia de Educación Dixital 2020, para proporcionarlle ao alumnado e aos/as docentes as ferramentas tecnolóxicas para que o ensino se axuste á realidade social na que viven as actuais xeracións.

Abalar é unha inicitiva que permite transformar a aula tradicional nunha aula dixitalizada que proporciona unha gran fonte de recursos, esta non sería posible sen a  implicación de toda a comunidade educativa: nais, pais, titores/as legais, docente e alumnado. Para conseguilo, Abalar proporciona aos centros educativos:

-  O equipamento e a conectividade.

-  Contidos dixitais.

-  Accións de formación e difusión para docentes e familias.

- Canles de participación a través de espazos web e apps para docentes e familias.

Este curso E-dixgal estase implantando nas aulas de 5º de EP e o vindeiro curso tamén o fará nas aulas 6º de EP.