Linguas estranxeiras

Letras Galegas 2016

O pasado xoves os alumnos de cuarto curso de Educación Primaria asistimos, xunto con outros colexios e institutos, a un acto de celebración das letras galegas que este ano se adican a Manuel María no Coliseo Noela de Noia

Nós participamos representando "Manuel María cóntanolo" que trata dunha entrevista a Manual María realizada por unha intrépida xornalista. Claudia Carou interpretou o papel da xornalista e Andrés Campos interpretou ao célebre escritor Manuel María.

Fixémolo tan ben que ata o presentador do acto nos felicitou!

Penpals II

Os alumnos de 4ºA decidimos gravar un vídeo para que os nosos penpals do colexio de Sugar Creek en EEUU coñeceran un pouco más do noso día a día no colexio.

Queremos tamén agradecer a Jennifer que nos axudara a mellorar a nosa pronuncia en inglés e que nos explicara cousas moi interesantes sobre a cultura dos EEUU.

Grazas Jennifer! Volve pronto a facernos unha visita!

Pleno Infantil

Os nenos de 3º e 4º curso de educación primaria estivemos aprendendo como se organiza o noso territorio e o estado. Aprendemos a importancia da democracia. Por este motivo creamos varios partidos políticos con diferentes programas electorais deseñados por nós e realizamos unha votación democratica para decidir os nosos representantes nun pleno infantil que se celebrou no salón de plenos da casa do concello de Outes. Grazas a corporación municipal e aos traballadores municipais puidemos aprender moito más na nosa visita. Grazas a todos!

Esperamos que vos guste o vídeo do noso pleno de investidura.

Charla sobre os transplantes de corazón

As alumnas e alumnos de 4º curso estivemos aprendendo máis cousas sobre os nosos órganos.  Unha das cousas que máis nos interesou foi coñecer en que consiste un transplante de corazón da man de Juan, o noso entrenador de fútbol, que veu unha tarde ao colexio a explicarnos como viviu el esa experiencia. Moitas grazas Juan por respostar a todas as nosas inquedanzas!

Visita ao Parlamento de Galicia

O pasado mes de febreiro as alumnas e alumnos de 3º e 4º curso visitamos o Parlamento de Galicia. Durante esta visita puidemos visitar moitas das dependencias do edificio do Parlamento ademáis de aprender as súas funcións e desfrutar das obras de arte que alí se expoñen.

Penpals!

Os alumnos de 4ºA estamos mellorando as nosas destrezas linguísticas en Inglés. Para iso estamos mantendo un contacto moi enriquecedor cun colexio de Verona en EEUU que se chama Sugar Creek Primary School. O primeiro que fixemos foi escribir unhas cartas aos nosos penpals (amigos por correspondencia) e eles nos enviaron tamén as súas.

Desta vez decidimos gravar uns vídeos presentándonos para que nos coñezcan un pouco máis e este foi o resultado!

Puppets 4ºA!

Os alumnos de 4ºA estivemos realizando algúns traballos empregando técnicas de origami na clase Arts and Crafts. Estas son as imaxes das nosas marionetas (puppets).