FICHA INSCRICIÓN MADRUGADORES E ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Estimadas familias:

A Anpa ofertará madrugadores desde o 8 de setembro e serán os monitores de Tempus un ano máis os que leven o servizo, na Ludoteca.

Tamén están facendo a enquisa de actividades coas posibles extraescolares e a ludoteca, que se poden organizar se teñen demanda suficiente (a oferta final a aprobar polo consello escolar dependerá do resultado da enquisa).

Estes servizos Anpa están dirixidos a todas as familias. As socias desfrutan deles unha vez se fan socias (20 euros por familia) e as non socias, previo pago da “cota de actividades” (20 euros) que os socios aprobaron en asemblea do ano pasado que unicamente se abona 1 vez en todo o curso e da dereito de acceso a todos os nosos servizos.

Adxunto tedes a ficha de inscrición de madrugadores e a enquisa das extraescolares e ludoteca.

Calquera dúbida enviar correo a: anpaceiporamo@gmail.com

Un saúdo

A directora