ADMISIÓN 2019-2020

O 1 de marzo ábrese o prazo para solicitar praza nos centros sostidos con fondos públicos, regulado pola Orde do 12 de marzo de 2013, a Orde de 25 de xaneiro de 2017 e polo Decreto 254/2012. Aqueles que estean interesados deberán presentar no centro:

• Anexo II da Orde do 25 de xaneiro de 2017, que se facilitará no centro. Tamén se pode descargar da páxina web da consellería. A solicitude terá que estar asinada por calquera dos titulares da patria potestade ou representantes legais do alumno/a. No caso de separación ou divorcio será necesaria a sinatura de ambos proxenitores, agás que a patria potestade estea atribuída, con carácter exclusivo, a un deles.

• Fotocopia do libro de familia ou DNI do alumno/a.

• No caso de que o alumno/a proceda doutro centro será preciso o certificado de estudos no que conste o curso no que estivo matriculado no ano académico 2018-19.

• Ademais, segundo a Orde de 25 de xaneiro de 2017, poderase solicitar admisión no centro educativo por vía telemática, dando cumprimento a nova lei 39/2015 de procedemento administrativo común.https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/PaxinaInicio.action

O prazo de entrega das solicitudes será do 1 ao 20 de marzo.

Tal e como recolle a normativa actual, recordámosvos que:

• Cada alumno/a so pode presentar unha única solicitude no centro onde solicita praza en primeiro lugar. De non ser así perderá os dereitos de prioridade que lle corresponden.

• O alumnado que quere permanecer no mesmo centro ten garantida a praza nese centro. De querer cambiar de centro deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación das solicitudes de admisión.

• O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro centro distinto, deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

• A zona de escolarización abrangue todo o Concello de Fene.

• Para os alumnos/as que pasan a 1º da ESO recordarvos que estamos adscritos ao IES de Fene.

• Os Servizos Complementarios do centro son:

Comedor, xestionado pola consellería.

Transporte gratuíto dende Maniños, todo Barallobre, Magalofes e Perlío.

Ampla oferta de Actividades Extraescolares: patinaxe, obradoiro de cociña, ximnasia rítmica, robótica, fútbol sala, zumba, baile moderno e proxecto Voz Natura, entre outras.

Servizo de Madrugadores,xestionados polo centro e o ANPA.