PROGRAMA MÓVETE MÁIS E ALIMÉNTATE MELLOR

A nosa escola está a desenvolver o programa Móvete Máis e Aliméntate Mellor, avalada non só pola nosa Consellería de Cultura, Educación e O.U, senón por importantes axentes do mundo do deporte e entidades coma a Universidade se Santiago de Compostela (USC), así coma profesionais do Centro Hospitalario de Santiago de Compostela, coma o Dr. Felipe Casanueva e a Dra. Rosaura Leis, avalados pola consellería de Sanidade. Os obxectivos:

- Mellorar e aumentar os hábitos deportivos.

- Fomentar hábitos nutricionais saudables.

Deste xeito pretendemos aportar o noso graíño de area para mellorar agora e no futuro da vida dos nosos alumnos a súa saúde e benestar, así coma contribuir a fomentar valores que desenvolvan un benestar xeral cunha base clara e necesaria: a saúde.

Dentro das múltiples actuacións no eido deste programa está a formación a familias, alumnado e profesorado, debido a isto o día 2 de marzo contamos coa ponencia a alumnos pola mañá e a familias e profesorado pola tarde sobre nutrición saudable e fomento da dieta atlántica da Dra. Rosaura Leis.

Eiqui temos momentos das ponencias a familias, profesores e alumnos impartidas pola Dra. Leis e a Nutricionista Rocío Sáchez, colaboradora do departamento de nutrición da USC.

Posteriormente ás ponencias realizáronse obradoiros sobre nutrición, configuración de dietas saudables e a importancia de identificar os azúcares enmascarados na alimentación, moi pouco recomendables... Foi un auténtico privilexio contar coa Dra Leis na nosa escola, investigadora de referencia na materia de nutrición e pediatría...

Por último púxose en valor, unha das liñas de investigación do equipo da Dra Leis sobre a necesidade de impulsar e implementar na nosa vida a dieta atlántica , moi saudable e recomendable, con productos da nosa terra.... Que mellor¡

GRAZAS pola asistencia masiva as ponencias e obradoiros ás familias da nosa escola, así coma aos múltiples profesionales da saúde da zona de Ferrolterra que nos acompañaron no privilexio de contar con esta ponente de relevancia e primeira liña científica.