GALEGO

Na eira e na lareira

Onte, grazas ao Consorcio Editorial Galego, e da man da "Xanela do Maxín" tivemos a sorte de desfrutar deste magnífico espectáculo en dúas quendas.

Primeiro fomos o alumnado máis pequeno ( de ED. Infantil a 2º de ED. Primaria) e despois os maiores ( de 3º a 6º de ED. Primaria)

Gustounos moitísimo, tívonos "enganchad@s do comezo ata o fin, e ademais poñendo en valor a importancia da nosa cultura, música e tradicións.

Aquí deixamos unha pequena escolma fotográfica da actividade de onte:

NOVEMBRO: MES DA CIENCIA EN GALEGO

Novembro foi o " mes da ciencia en galego". e así, na páxina da Asesoría de Bibliotecas Escolares de Galicia" puidemos atopar este texto:

"A ciencia está chea de momentos épicos coma este. Coñecelos e transmitilos é un deber no que todos, non soamente os que somos científicos, debemos participar. Amigos: temos unha historia da ciencia tan rica como descoñecida. Cando leades unha historia coma esta, facédea vosa e transmitídea, porque cada vez que a contedes estaredes sementando a curiosidade pola ciencia e contribuiredes a facer medrar no noso pobo unha cultura científica moi necesaria, que nos permitirá avanzar como sociedade e nos fará máis libres."  José Tubío

No centro fixemos diversas actividades a nivel aula, ademais nalgúns dos recreos do mes de novembro houbo "experimentos" destinados ao alumnado de ED. Infantil, de 3º e 4º e 5º e 6º de ED. Primaria.

Aquí vos quedan unhas poucas fotos dos experimentos

25 DE NOVEMBRO:Día Internacional para a Eliminación da Violencia contra a Muller.

OS EQUIPOS DE BIBLIOTECA E DINAMIZACIÓN DA LINGUA PROPOÑEN: UNHA CAMIÑADA VIOLETA E REIVINDICATIVA O VINDEIRO VENRES DÍA 25 ( SE O TEMPO O PERMITE) POR BOBORÁS ATA O CONCELLO. ÁS 13:00 HORAS POSTERIORMENTE O ALUMNADO DO 3º CICLO FARÁ UN COMUNICADO RELACIONADO CON ESTA DATA. UNÍDEVOS A NÓS E ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR!!!

LEVAREMOS "PANCARTAS" E TAMÉN FAREMOS MOITO REBUMBIO!!!!