Celebracións

Concurso marcapáxinas Libraría Escolma

Coma en anos anteriores, volvemos a participar no concurso de márcapáxina que organiza a Libraría Escolma do Carballiño, este ano baixo o lema "O mundo do libro e a lectura".

Na seguinte galería de imaxes podedes observar os traballo realizados polo alumnado de 3º ciclo do centro para participar neste concurso.

Día de Rosalía

O 24 de febreiro cúmprense 177 anos do nacemento da escritora galega Rosalía de Castro, autora de obras tan importantes para a nosa lingua como "Cantares Galegos".

Imos pescudar sobre a súa vida e obra, coa realización das seguintes actividades:
  • Lectura do libro web do noso cole sobre Rosalía de Castro.
  • Visionar o vídeo do CEIP Arquitecto Casas Nóvoa.
  • Completar a seguinte ficha sobre a súa vida e obra.
  • Memorizar por equipos un dos poemas facilitados e recitalo ante a clase.
  • Realizar un collage con nove imaxes da súa vida e obra que deberás descargar de google. Usarás o programa de edición de imaxes online Pixlr.
  • O collage gardaralo co teu nome na carpeta compartida de 3º ciclo de Dropbox "Rosalía de Castro".
  • Realizar as actividade do LIM da biblioteca Caratola Tola.

Actividades para San Valentín 2014

Para o día de san Valentín imos a preparar as seguintes actividades:

Día da Paz e non violencia

Durante a semana do 30 de xaneiro realizamos no centro diversas actividades encamiñadas a conmemorar o Día da Paz e non violencia, tendo presentes que a Paz non é "cousa" dun só día xa que debe estar presente nas nosas actuacións ao longo de todo o ano.
Na seguinte galería de imaxes podedes observar aos verdadeiros protagonistas desta conmemoración.

CONSELLOS DE FACUNDO

"LIGHT A CANDLE FOR PEACE"
LOS NIÑOS QUEREMOS LA PAZ
COLOR ESPERANZA
GUERRA DE GLOBOS

Día da Paz e non violencia

O 30 de xaneiro celébrase o Día Escolar da Paz e non Violencia e conmemórase a morte do asasinato de Mahatma Ghandi.

Nós imos a completar a unidade didáctica que elaborou o EDL do CEIP de Ponte dos Brozos.

As tarefas de investigación deberedes completalas no Aula virtual do centro.

Magosto 2013

O 12 de novembro celebramos a festa do magosto no colexio coa realización de múltiples actividades. A cociñeira Carmen realizou un suculento menú a base de produtos típicos desta festa: empanada, bocadillo de chourizo e bica caseira que fixo as delicias de todos os comensais
Tamén contamos con tres invitados moi especiais: o profe Miguel e a súa familia.
Despois do xantar realizamos varios xogos populares nos que participou todo o alumnado do centro.
Na seguinte galería podedes observar as imaxes que amosan o ben que o pasamos.

VIVA O MAGOSTO!!

Un a ano máis

Hoxe deu comezo o curso académico 2013/2014.

Para moitos de nós foi un día moi especial porque facía máis de dous meses que non viamos a varios dos nosos compañeiros e amigos... o único problema foi que tivemos que madrugar un pouco máis, do que o fixemos ao longo das vacacións.
Este curso, o alumnado de 6º volvemos a ter dde titor ao mesmo mestre, alumnado de 5º cambia de titoría.
En total somos 18 alumnos en clase, o que fai que sexamos a clase máis numerosa do cole, por iso imos intentar cumprir a normas de clase e do cole para axudar a que a convivencia ao longo deste curso sexa moito máis levadeira.

ÁNIMO E SORTE NESTE NOVO CURSO!!