VISITA AO "IES A PINGUELA"

VISITA AO IES A PINGUELA

Oa alumnos e alumnas de sexto de Educación Primaria visitaron o IES A Pinguela co gallo de reforzar os contidos traballados na área de Coñecemento do Medio, relacionados co noso Sistema Solar.

Xa que estaban alí, aproveitaron para coñecer a súa estación meteorolóxica e o Xardín botánico.

Nenos e nenas voltaron moi contentos ao cole porque despois de tanta aprendizaxe pasaron momentos de ledicia na perruquería do IES, xa que alumnas e alumnos do ciclo de perruquería e estética puxeron a todos e todas moi, moi guapos.

E para que vexades que aprenderon moito, na entrada do colexio hai unha exposición dos traballos feitos en relación so Sistema Solar.

Animámosvos  a que a visitedes e a que vexades a galería de fotos correspondente á visita.