Curso 2008/09

GUY FAWKES NIGHT

Guy Fawkes Night, also known as Guy Fawkes Day, Bonfire Night and Firework Night, is an annual commemoration observed on November 5th, primarily in Great Britain. Its history begins with the events of November 5th, 1605, when Guy Fawkes, a member of the Gunpowder Plot, was arrested while guarding explosives the plotters had placed beneath the House of Lords. Celebrating the fact that King James I had survived the attempt on his life, people lit bonfires around London, and months later the introduction of the Observance of 5th November Act enforced an annual public day of thanksgiving for the plot's failure.

This project was planned and led by Dolores García Rodríguez, English teacher.

To view the entire photo album, click on the picture found above.

HALLOWEEN

This activity was planned and led by Dolores García Rodríguez, English Teacher.

To view the entire photo album, click on the picture found above.

Fotos da xornada de Voz Natura 09

CLica para ver a presentación das imaxes desta xornada en Cerceda.

"A VIDA NA AULA"

NA GALERIA FOTOGRAFICA PODEDES VER AS FOTOS DA EXPERIENCIA "A VIDA NA AULA" QUE ESTIVEMOS A REALIZAR ESTE CURSO NA AULA DE 4 ANOS. VIMOS TODO O PROCESO DA TRANSFORMACIÓN DOS VERMES DE SEDA ATA CONVERTIRSE EN BOLBORETAS. FOI XENIAL.

QUE BEN O PASAMOS NO MARATÓN¡

O pasado día 29 de maio participamos un ano máis no maratón do estudiante que se celebra en Monforte. Os nenos e nenas de Ed. Infantil acompañados  polos seus mestres e tamén polos pais/nais que quixeron acompañarnos.Chegamos á META nun pis pas. Déronnos auga e lambetadas ,pero no cole fixemos unhas medallas douradas moi bonitiñas. Esperemos poder participar de novo no vindeiro ano.

Excursión de Educación Infantil

Los alumnos de educación infantil del Colexio Novo de Monforte fueron el miércoles de excursión al centro de interpretación de la avifauna de Bravos, en el municipio de Outeiro de Rei. Se lo pasaron en grande viendo patos, grullas, gallinas, águilas, cercetas, perdices, tórtolas, ruiseñores y otras especies que allí se muestran y comieron en un área recreativa.

Cámera Auga

Video creado polos alumnos de 6º de primaria

Sentimolo, flash non está dispoñible.

NOVO CONTO NA AULA DE 4 ANOS

Hoxe día 20 de maio veu María, nai de Ana P.  R., a contarnos o conto da CINCENTA , pasámolo moi ben, fixemos unhas coroas moi bonitas, coloreamos unha ficha da Cincenta e o final bailamos todos e todas. Pasamos unha tarde moi divertida. E o final recibimos  un agasallo . As fotos están na Galeria . Ata pronto

EDUCACIÓN VIAL NA AUTOESCOLA " FONTIÑAS"

Os/As alumnos/as de Educación Infantil de 3 e 4 anos visitamos hoxe, 29 de abril, a autoescola Fontiñas. Fomos dando un paseo e gustáronnos moito todas actividades que fixemos. A semana que ven irán os nosos compañeiros e compañeiras de 5 anos. Seguro que o pasan igual de ben que nós.Se queredes ollar as fotos, clicade sobre o enlace.

FEIRA MEDIEVAL- 2009

Feira Medieval- 2009

Pasounos igual que as compañeiros/as de A... pero algúns traballos fixemos. Olladeos e lede un pouquiño da historia de Monforte. Clicade sobre o enlace.