Primeiras reunións coas familias

6º E. Priimaria: día 4 de outubro ás 18:00

Calendario escolar Curso 2016-17

QUENDAS PERÍODO DE ADAPTACIÓN 3 ANOS

Nos arquivos adxuntos están as quendas do Período de Adaptación de 3 anos. Consútenas para ver en que grupo e horario ten que vir o seu fillo/a.

OS XOGOS POPULARES E TRADICIONAIS NA ED. INFANTIL

Nestas idades temperás poñemos en contacto aos cativos/as con sinxelos xogos populares e tradicionais, os cales forman parte do patrimonio cultural da nosa terra. Deste xeito, tentamos contribuír na medida das nosas posibilidades, a evitar o seu esquecemento

Poden ver máis fotos na galería, no albúm Xogos populares en Ed. Infantil

Maios, Letras Galegas

O pasado 16 de maio, e seguindo coa tradición, celebramos os maios, e homenaxeamos a Manuel María, autor ao que se lle adica este ano o Día das Letras Galegas.

O alumnado xuntouse no patio de columnas, onde se  fixo o maio, e arredor del, cantaron, recitaron, representaron, tocaron...

Un día de celebración!!

As fotos poden velas na Galería.

ADMISIÓN 16-17_LISTAXES PROVISORIAS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS

Nos adxuntos van as listaxes provisorias de admitidos e non admitidos dos diferentes cursos.

O prazo para presentar reclamacións ou recurso é 27, 28 e 29 de abril, 2 e 3 de maio.

Saída ao Teatro Principal

O pasado 23 de febreiro o  alumnado de 1º de E.Primaria  asistiu a ao teatro Principal  a ver “ Babiliglub”,  unha novedosa obra infantil en luz negra que introduce ao público nunha aventura de títeres baixo un mar de música, movemento e cor.

Babiliglub conta coa música de Elena Paz e Xosé Liz; e un elenco formado por Óscar Ferreira, Rogelio Lema e Xurxo Cortázar.

ADMISIÓN 16-17

Entroido 2016

Alumnado e profesorado do López Ferreiro, celebramos un ano máis o tradicional Entroido.

Este ano viaxamos ata a Idade Media, desde alí chegaron: dragóns, reis e raiñas, trovadores,  templarios, mesoneiras e mesoneiros, bruxas e magos, vikingos e Robins Hood, que fixeron deste venres 5 de febreiro  unha xornada colorida e festiva.

Pronto terán as imaxes na Galería da páxina,mentras tanto esta é unha pequena mostra.

Bo Entroido a todas e todos!

!

Saída ao Auditorio

O vernes 22 de xaneiro o alumnado de 5º asiste no Auditorio de Galicia, xunto a outros escolares de outros municipios, a unha sesión didáctica a cargo de Pablo Carpintero, onde se lles explicou a orixe dos instrumentos tradicionais de Galicia (vento, corda, percusión, etc) e onde se escoitou o seu son a través de varias pezas que interpretou Pablo e un grupo de acompañamento e bailadores e bailadoras. A sesión estivo apoiada visualmente por unha presentación fotográfica que recolle distintos momentos da historia de Galicia a través da súa instrumentación