Visita ao acuario

O 14 de novembro, o alumnado de 6º visitamos o Acuario, disfrutamos moito vendo as distintas especies,  pero o que máis nos gustou foi ver  como lle daban de comer ás focas na piscina, e por suposto ver a Gastón, o tiburón toro que está na sala Nautilus.

Visita a Meteogalicia

O  14 de novembro  o alumnado de 4º nivel realizou unha visita ás instalacións de Meteogalicia,  nas que participaron no lanzamento  dunha radiosonda meteorolóxica que, impulsada por un globo, proporciona información sobre o estado actual da atmosfera.  Visitaron a sala de predicción meteorolóxica, asistiron a unha presentación sobre meteoroloxía e climatoloxía e, por último,   tiveron a oportunidade de  ver de cerca unha mostra de aparellos meteorolóxicos  e coñecer a súa utilidade.

Charla COGAMI

O alumnado de 5º tivo a oportunidade de coñecer de cerca a Confederación Galega de Persoas con Discapacidade. Nesta charla-obradoiro puideron informarse, reflexionar e tamén experimentar distintas incapacidades, facendo algo tan común como colorear un debuxo cun anteface, ou interpretar sinxelas (ou non tan sinxelas) instrucións para debuxar. Chegaron a conclusións moi interesantes que comentaron e debateron.

Unha enxeneira ou científica en cada cole

Este foi o título dunha sesión-obradoiro de sensibilización para o alumnado de 5º. Obradoiros impartidos por dúas profesoras da USC: Elena López Lago (da Área de Óptica) e María Jesús Taboada Iglesias (da Área de Ciencias de la Computación e Intelixencia Artificial).

Luz, cor e sombra  foi o obradoiro a cargo de Elena López e Intelixencia artificial: O significado da intelixencia o impartido por María Jesús Taboada.

Alumnas e alumnos disfrutaron a experiencia e participaron nela de forma moi activa. Para recordar o evento teñen unha chapa STEM.

Visita ao CIAC

Os días 19 e 27 de outubro o alumnado de 1º  acudíu ao CIAC (centro de interpretación ambiental de Santiago).

A  xornada desenvolveuse con obradorios nos que o alumando participou con entusiamo e alegría.

Por unha banda, xogos de concienciación de reciclaxe,  no que todos amosaron o seu coñecemento dos tipos de colectores e do seu uso; e un segundo obradorio

ao aire libre no que os sentidos da vista, tacto e olfacto permitíronlles  coñecer as árbores e a natureza do  Parque de Belvís.

Foi sen dúbida unha xornada especial para lembrar e poñer en práctica as súas aprendizaxes.

Ópera Guillermo Tell, Auditorio de Galicia

O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de E. Primaria asistiron os pasados 30 e 31 de outubro, no Auditorio de Galicia a una adaptación da ópera de Guillermo Tell, de Rossini, protagonizada pola compañía de teatro “La Baldufa” de Lleida.
Nela cóntase a sublevación do pobo suízo contra as tropas austríacas, liderado polo seu heroe Guillermo Tell.

Alumnado de 3º e 5º visitan a alameda

O alumnado de 5º e 3º  de E. Primaria  tiveron unha cita na Alameda de Santiago con Irene, de Parques e Xardíns do Concello de Santiago. Contoulles aos alumnos e alumnas de 5º unha chea de curiosidades sobre este parque cheo de habitantes silenciosos, e non tan silenciosos.

Quen nos recibiu aparte delas? As irmáns Fandiño, emblemáticas compostelás que aínda manteñen un xesto riseiro a pesar do que lles tocou vivir no seu día. Como é o dito? “O que non che mata faite máis forte”, non?

Tamén nos esperaban testemuñas de  acontecementos deste e doutros séculos. Vixiantes da cidade desde distintos puntos cardinais:

• Unha sequoia californiana, aínda nova, que ve cruzar a saber canta xente ao día, xunto ao semáforo de Porta Faxeira.
  • Unha oliveira cordobesa, que abandonou o sur polo norte, pero a cambio dun castiñeiro que foi para alá.Plátanos de Aranjuez, con traxe de camuflaxe, onda o palco da música.
  • A carballeira de Santa Susana, patroa de Santiago, que esconde bulbos de tulipán.
  • Un eucalipto australiano, testemuña de promesas amorosas que se cumpriron ou non. Un xigante que parece ter os seus días contados 
  • E os máis ruidosos e alegres, os patos e cisnes, que fan a súa vida ante a mirada curiosa de paseantes que se paran a observalos e retratalos.

Non podiamos marchar sen visitar a dous persoeiros da literatura que saben máis polo que calan que polo que contan, a saber cantas cousas levan vistas e oídas.

• Ramón María de Valle-Inclán que, sentado á sombra, mira cara a Catedral e o casco antigo.
  • Rosalía de Castro, elixiu mirar cara a carballeira de Santa Susana e darlle as costas ao Campus Universitario Sur.

Visita ao MUPEGA

O 17 de outubro, o alumnado de cuarto visitou o Museo Pedagóxico de Galicia no que coñeceu o material utilizado nas escolas antiguas e a exposición temporal de Cartografía escolar dos séculos XIX e XX, na que coñeceron os distintos modos de representar a superficie terrestre: planos, mapas (políticos, físicos, temáticos), planisferios…

Roteiro polo parque da alameda

O 10 de outubro, o alumnado de cuarto nivel realizou un roteiro guiado pola Alameda no que coñeceu os diferentes tipos de árbores e as súas curiosidades e características: diferentes tipos de troncos e cortizas, follas perennes ou caducas, flores, formas de reproducción e lugares dos que son orixinarios.

Foi una visita moi produtiva e divertida!

Educación Viaria

O dia 2 de outubro o  alumnado de cuarto recibiu una charla por parte da Policía local na que aprendeu cal é o comportamento axeitado como peóns, tanto nas vías urbanas como interurbanas, realizou un roteiro polas proximidades do centro para practicar o aprendido e achegouse á sede da Policía local para coñecer o seu funcionamento e dependencias.