Calendario escolar Curso 2016-17

Calendario 16/17

Visita ao Mercado de Abastos

Os alumnos e alumnas de 5º de primaria, visitamos onte o Mercado de Abastos de Santiago. Puidemos descubrir os distintos postos do mercado e tamén entrevistamos a vendedores e clientes. Pasamos unha mañán estupenda e aprendemos moitas cousas grazas á xenerosidade da xente do mercado.

Cineuropa

O alumnado de 5º de E. Primaria asistiron, o 24 de novembro, a unha sesión de Cineuropa, na que viron a película " Ma vie de courgette", que conta a historia dun neno de 10 anos, alcumado Courgette (cabaciña), que é enviado a un orfanato tras a morte da súa nai. A  historia narra como superará as dificultades e integrarase neste novo ambiente no medio dun pequeno grupo de nenos maltratados, coma el, pola vida.

Ciencia divertida

O alumnado de cuarto participou nos Obradoiros de Ciencia Divertida organizados pola biblioteca Ánxel Casal durante os xoves 10 e 17 de novembro. Todos os alumnos colaboraron na realización de experimentos divertidísimos cos que comprobaron os cambios nos estados dos líquidos, descubriron por medio do xerador de Van de Graaff como eles poden transmitir electricidade a outros compañeiros e literalmente se lles puxeron os pelos de punta! Realmente pasáronno xenial!

Magosto

O mes de novembro é o mes do Magosto, e son dúas as datas máis correntes para a súa celebración: o día 1 de novembro, festa de Tódolos Santos, ou o día 11, festa de San Martiño.

Este ano escollemos o 11 de novembro, para celebrar o tradicional magosto no cole.

Fixemos xogos: carreiras de sacos, corda, bolos, goma,... e, como non,  comemos as castañas ¡que boas estaban!.

Tradición oral

O xoves 10 de novembro,  alumnado de2º e  4º E. Primaria  participaron no cuarto maratón de tradición oral, organizado pola biblioteca Ánxel Casal.

Alí escoitaron os contos tradicionais,  lendas e historias sobre a mitoloxía galega que algúns dos seus compañeiros  relataron  aos asistentes.

Seguridade en internet e acoso escolar

Profesionais do Corpo Nacional de Policía, estiveron no noso centro, os pasados 3 e 4 de novembro, impartindo ao alumnado de 5º e 6º de E.Primaria unha charla sobre seguridade en internet e acoso escolar, completando así o traballo do profesorado nestos temas.

En vindeiras datas está prevista unha charla semellante para as familias, da que serán debidamente informadas.

Conto musical

O venres, día 21 de outubro, o alumnado de 2º de primaria acudíu á representación do conto “No país de banda” no Auditorio de Galicia.

Os alumnos disfrutaron moito nesta saída na que a banda de música da cidade,  coas familias de instrumentos e Paula Carballeira como narradora, contáronos a súa historia.

Certame Falemos da Nosa Historia

Toda a información do certame Falemos da nosa historia(dípticos, bases)  están dispoñibles no

blog de normalización linguística

Curtocircuito

O xoves, día 6 de outubro, o alumnado de 2º de E. Primaria acudíu á proxección de seis curtometraxes de diferentes nacionalidades no Teatro Principal, destinado ao público infantil, no festival internacional de cine Curtocircuito.