Axudas material escolar. Axudas libros de texto (1º e 2º)

Xa están dispoñibles os vales das axudas para a adquisición de material escolar de Primaria.

Así mesmo están os vales das axudas para a adquisición de libros de texto de 1º e 2º de E. Primaria.

Poden pasar a retiralos ao longo desta semana en horario de 9:30 a 14:00 h

Fondo libros.

Listaxe de alumnado ao que lle foron concedidos libros do fondo da Consellería.

Para os libros de fondo do colexio poñerse en contacto co Centro.

Material 5º E. Primaria

QUENDAS PERÍODO DE ADAPTACIÓN 3 ANOS

Nos arquivos adxuntos están as quendas do Período de Adaptación de 3 anos. Consútenas para ver en que grupo e horario ten que vir o seu fillo/a.

LIBROS_CURSO 16-17

No adxunto vai a relación de libros de texto para o curso 16-17

OS XOGOS POPULARES E TRADICIONAIS NA ED. INFANTIL

Nestas idades temperás poñemos en contacto aos cativos/as con sinxelos xogos populares e tradicionais, os cales forman parte do patrimonio cultural da nosa terra. Deste xeito, tentamos contribuír na medida das nosas posibilidades, a evitar o seu esquecemento

Poden ver máis fotos na galería, no albúm Xogos populares en Ed. Infantil

Maios, Letras Galegas

O pasado 16 de maio, e seguindo coa tradición, celebramos os maios, e homenaxeamos a Manuel María, autor ao que se lle adica este ano o Día das Letras Galegas.

O alumnado xuntouse no patio de columnas, onde se  fixo o maio, e arredor del, cantaron, recitaron, representaron, tocaron...

Un día de celebración!!

As fotos poden velas na Galería.

ADMISIÓN 16-17_LISTAXES PROVISORIAS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS

Nos adxuntos van as listaxes provisorias de admitidos e non admitidos dos diferentes cursos.

O prazo para presentar reclamacións ou recurso é 27, 28 e 29 de abril, 2 e 3 de maio.

Saída ao Teatro Principal

O pasado 23 de febreiro o  alumnado de 1º de E.Primaria  asistiu a ao teatro Principal  a ver “ Babiliglub”,  unha novedosa obra infantil en luz negra que introduce ao público nunha aventura de títeres baixo un mar de música, movemento e cor.

Babiliglub conta coa música de Elena Paz e Xosé Liz; e un elenco formado por Óscar Ferreira, Rogelio Lema e Xurxo Cortázar.

ADMISIÓN 16-17