Entroido 2016/17

Un ano máis celebramos o Entroido, "Fábulas, mitos e lendas" encheron de cor o noso cole!!

Acceso a Galería de FOTOS ENTROIDO

Procedemento de ADMISIÓN para o curso 2017/18

Desde o día 1 ata o 20 de marzo, ambos os días inclusive, estará aberto o período de solicitude de praza para o curso 2017/2018 (regulado polo Decreto 254/2012, a Orde do 12 de marzo de 2013 e a Orde do 25 de xaneiro de 2017).

O formulario de solicitude estará dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia (http://formularios.xunta.gal/formularios/generarPlantillaPDF?conselleria=ED&procedimiento=550B&version=0.0&idioma=gl_ES ), na aplicación  admisionalumnado, na nosa páxina web como adxunto e tamén será entregado no colexio.

Lembramos que as xornadas de portas abertas do noso centro serán o martes 7 de marzo ás 17:30h e o venres 10 de marzo ás 10:30h.

Vacantes do centro para o curso 2017/18

4º Ed. Infantil ------- 50 *

5º Ed. Infantil ------- 0

6º Ed. Infantil ------- 1

1º Ed. Primaria ------ 7 *

2º Ed. Primaria ------ 4

3º Ed. Primaria ------ 0                 * reservanse as prazas correspondentes para alumnado

4º Ed. Primaria ------ 3                    con necesidades educativas especiais.

5º Ed. Primaria ------ 0

6º Ed. Primaria ------ 0

Documentación informativa do proceso de admisión (poden descargala nos arquivos anexos):

• Orde do 12 de marzo de 2013 con modificacións 2017
  • Modelo de solicitude
  • Zona de escolarización
  • Calendario de actuacións
  • Información varia sobre o colexio
  • Normas do centro para Educación Infantil
  • Normas do centro para Educación Primaria
  • Outros documentos de recollida de datos

Esta e outra información tamén poden consultala nos taboleiros de anuncios do colexio.

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2017-2018

O pasado 1 de febreiro publicouse no DOG a Orde que regula o procedemento de admisión e matriculación do alumnado  de Educación Infantil, Educación Primaria, ESO e Bacharelato para o curso 2017- 2018.

O prazo de admisión nun novo centro abranguerá do 1 ao 20 de marzo.

·         As solicitudes de admisión para o curso 2017-2018, poderán realizarse a través de Internet, mediante a aplicación de xestión do proceso "admisionalumnado" (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/) ou ben entregando o formulario presencialmente no noso colexio.

·         O formulario normalizado estará  dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación admisionalumnado, na nosa páxina web como adxunto e tamén será entregado nos centros docentes.

·         Para a tramitación deste procedemento consultaranse automaticamente os datos de DNI, domicilio fiscal, renda anual, condición de familia numerosa, discapacidade do alumnado/proxenitores/titores ou irmáns.

·         Cando a familia se opoña a que a Administración consulte os datos, deberán indicalo no cadro correspondente do formulario e achegar os documentos que acrediten calquera destas circunstancias.

Para que as persoas interesadas poidan coñecer o noso centro realizaranse dúas xornadas de portas abertas para que poidades coñecer o centro, a liña de traballo, as instalacións e preguntar tódalas dúbidas que teñades.

As xornadas de portas abertas serán o martes 07 de marzo ás 17:30h e o venres 10 de marzo ás 10:30h.