Iniciar sesión: Acceso

NOVA SEMANA, NOVAS PROPOSTAS.

OLA, OLA!

UNHA VEZ MÁIS, ÍMOSVOS AMOSAR TODO O QUE ARGALLAMOS NA AULA DURANTE ESTAS DÚAS ÚLTIMAS SEMANAS.

A SEMANA PASADA CONTINUAMOS COA ACTIVIDADE DO IGLÚ QUE XA TIÑAMOS INICIADA. PARA ISO E TOMANDO COMO BASE UN OSO POLAR, FIXEMOS DIFERENTES GRAFISMOS EN TODO O SEU CORPO.  XA QUEDA POUQUIÑO PARA REMATAR ESTA ACTIVIDADE COA QUE CONTINUAREMOS EN PRÓXIMAS SESIÓNS, POIS FÁLTANOS PICAR O OSO E PEGALO NO SEU IGLÚ.

ADEMAIS E COMO XA SE ACHEGABA O DÍA DA PAZ, ADIANTAMOS TRABALLO COMEZANDO A PINTAR AS GOTAS QUE COLGAMOS NA ENTRADA DO COLE. AS PEQUENIÑAS PINTÁMOLAS CON CERAS DE CORES E AS GRANDES CON TÉMPERA AZUL E PINCEL. ADEMAIS, E TRAS REFLEXIONAR SOBRE O QUE SIGNIFICA A PALABRA "PAZ" E DE FACER UHA CHUVIA DE IDEAS, SELECCIONAMOS ALGUNHAS DAS PALABRAS QUE NOS EVOCABAN PAZ E ESCRIBÍMOLAS DENTRO DAS GOTAS GRANDES. NESTA CONVERSA AS NENAS E NENOS APORTARON IDEAS COMO "SÍNTOME EN PAZ CANDO ME DAN UN ABRAZO OU UN BICO", "A PAZ TAMÉN É AXUDAR AOS DEMAIS", "TAMÉN É COMPARTIR OS XOGUETES E XOGAR XUNTOS"... ESTAS PEQUENAS E PEQUENOS SON MOI GRANDES!Sorriso 

ADEMAIS, A SEMANA PASADA TAMÉN REALIZAMOS A NOSA PRIMEIRA SAÍDA DO CENTRO E FOI, NADA MÁIS E NADA MENOS, QUE AO AQUARIUM FINISTERRAE. FOI UNHA MAÑÁ DIFERENTE DE VIAXES, CONVERSAS DE BUS, DE DESCUBRIR, EXPLORAR...CHEÍÑA DE APRENDIZAXES!

FINALIZADA ESA SEMANA, DEMOS COMEZO A OUTRA CON NOVAS PROPOSTAS E NOVAS OPORTUNIDADES DE APRENDIZAXE.

NA MESA SENSORIAL PASÁRONO PIPA! ATOPÁRONSE CON AGUA CON PATIÑOS E DIVERSOS ÚLTILES PARA REALIZAR TRASVASES.

NO RECANTO DAS LETRAS, DISPOÑÍAN DUNHA PIZARRA PEQUENIÑA, XIZ, BORRADOR E OS NOMES DAS NENAS E NENOS DA AULA PARA CONTINUAR FAMILIARIZÁNDOSE COA ESCRITA DOS MESMOS.

O XOGO NOS DEMAIS RECANTOS CONTINÚA TAMÉN E CADA VEZ DUN XEITO MÁIS AUTÓNOMO. ELES/AS CONSENSÚAN AS REGRAS, CHEGAN A ACORDOS, SOLUCIONAN PROBLEMAS, FALAN, CREAN, DIVÉRTENSE...

COMO XA SABEREDES, ESTA SEMANA COMEZAMOS A FALAR, INVESTIGAR E APRENDER SOBRE ALGÚNS ANIMAIS DA SELVA. COMEZAMOS CO LEÓN. EN GRAN GRUPO COMENTAMOS OS COÑECEMENTOS PREVIOS DAS NENAS E NENOS E EU ENGADÍN ALGÚN DATO A MAIORES. APRENDIMOS NOVO VOCABULARIO COMO "MAMÍFERO", "CARNÍVORO", "CUADRÚPEDO"... E TAMÉN QUE OS LEÓNS DURMEN MOITAS HORAS!! A COTNINUACIÓN REALIZAMOS UNHA ACTIVIADE QUE REQUERIU DE MOITA CONCENTRACIÓN, PRECISIÓN, COORDINACIÓN OLLO-MAN... TIÑAMOS QUE CORTARLLE A MELENA AO LEÓN! FIXÉRONO XENIALRisa.

O SEGUINTE ANIMAL FOI O ELEFANTE. REPETIMOS A MESMA DINÁMICA QUE ANTERIORMENTE. NESTE CASO, APRENDIMOS QUE ESTES ANIMAIS SON HERBÍVOROS E TAMÉN MAMÍFEROS, QUE A SÚA TROMPA TEN UN MONTÓN DE FUNCIÓNS, QUE TEÑEN MALA VISIÓN PORQUE OS SEUS OLLOS ESTÁN UBICADOS AOS LADOS DA CABEZA E QUE TEÑEN MOI BOA MEMORIA.

A PROPOSTA RELACIONADA CON ESTE ANIMAL CONSISTIU EN DECORARLLE A TROMPA CON CONTAS DE CORES SEGUINDO AS MIÑAS INTRUCIÓNS ORAIS E REPETINDO O PATRÓN DADO, POLO QUE PUXEMOS A PROBA A NOSA MEMORIA DE ELEFANTE! PRECISIÓN, COORDINACIÓN, ATENCIÓN, MEMORIA, MOTRICIDADE FINA, LÓXICA...

OUTRO DÍA DEDICÁMOLO A REALIZAR UNHA ACTIVIDADE DIFERENTE. IMOS PARTICIPAR NUN  CONCURSO CHAMADO "POESÍA E IMAXE" POLO QUE, DE XEITO PREVIO, AS MESTRAS DE INFANTIL SELECCIONAMOS UNHA POESÍA. A CONTINUACIÓN, PRESENTÁMOSLLA ÁS NENAS E NENOS E COMENTÁMOLA. FINALMENTE, TIÑAN QUE FACER UN DEBUXO QUE REPRESENTARA DITA POESÍA.

NA ASAMBLEA DECATÁMONOS DE QUE REMATARA O MES DE XANEIRO, POLO QUE NOS ESTREAMOS FACENDO O REXISTRO DO TEMPO SOBRE PAPEL. EN PRIMEIRO LUGAR, CONTAMOS CANTAS CANICAS TIÑA CADA BOTE. A CONTINUACIÓN, COLOCAMOS TANTOS GOMETS COMO CANICAS HABÍA ENRIBA DA RAIA DO TEMPO CORRESPONDENTE. FINALMENTE E CON AXUDA DA RECTA NUMÉRICA ESCRIBIMOS A GRAFÍA NO RECADRO ADECUADO. POR SUPOSTO, TAMÉN ESCRIBIMOS O NOME DO MES QUE ESTABAMOS REXISTRANDO. FOI UNHA ACTIVIDADE MOI COMPLETA NA QUE COMBINAMOS, SOBRE TODO, LECTOESCRITURA E LÓXICO-MATEMÁTICA.

POR ÚLTIMO, HOXE VENRES, LEVAMOS A CABO OUTRA PROPOSTA DE INVERNO. NESTA OCASIÓN, CADA NENA/O TIÑA UN COPO DE NEVE IMPRESO EN CARTOLINA AO QUE TIÑA QUE BOTARLLE, EN PRIMEIRO LUGAR, COLA BLANCA E, POSTERIORMENTE, SAL. ASEGÚROVOS QUE ESAS MANCIÑAS TRABALLARON MOITO APRETANDO O BOTE E TAMÉN BOTANDO O SAL. HAI QUEN DECIDIU EMPREGAR AS CUCHARIÑAS E QUEN PREFERIU BOTALA COA MAN. O RESULTADO FOI O MESMO: MOTRICIDADE FINA E PRECISIÓN A TOPE!! AGORA TOCA ESPERAR A QUE SEQUE PARA ASÍ PODER REMATAR ESTA ACTIVIDADE NOUTRA SESIÓN. XA VOS AMOSAREMOS O RESULTADOGuiño

AGORA TOCA RECARGAR PILAS ESTA FINDE PARA VOLTAR CON MÁIS FORZA!

DESCANSADE E DESFRUTADE. ATA A PRÓXIMA!!Risa