DÍAS NON LECTIVOS

Estimadas familias,

Comunicamos que os días solicitados polo centro como non lectivos e aprobados no Consello Escolar son o 7 de decembro de 2021 e o 16 de maio de 2022.

Asimesmo, lembramos que o vindeiro luns, 11 de outubro, non é lectivo, ao conmemorarse o Día do Ensino, tal e como se establece no Calendario Escolar para o curso 21-22.

A dirección.

INSTRUCIÓNS INICIO DA ACTIVIDADE LECTIVA

Estimadas familias,

Estamos a piques de comezar o novo curso. Para dar cumprimento ao establecido no Protocolo de Adaptación ao contexto da COVID-19 no curso 2021-2022, este curso continuaremos coa flexibilización tanto de horarios como de puntos de acceso nas entradas e saídas.

O obxectivo é evitar aglomeracións e garantir unha maior seguridade. Que todo saia ben depende da colaboración e cumprimento estrito dos horarios  e normas establecidas.

O comezo de clases terá lugar o vindeiro xoves, 9 de setembro e o acceso ao recinto estará fixado segundo o resumo que se xunta no documento.

Lémbrase que o alumnado de educación primaria deberá acceder só ao recinto escolar, mentras que o alumnado de infantil poderá vir acompañado dunha única persoa.

A dirección.

REUNIÓNS TITORIAIS INICIO DE CURSO EDUCACIÓN PRIMARIA

Estimadas familias:

Xuntamos datas e horarios das reunións xerais de inicio de curso cos titores e titoras dos distintos niveis.

Dada a situación actual, e tal e como se recomenda no Protocolo de Adaptación á situación derivada da COVID-19, as reunións faranse de xeito telemático a través da aplicación CISCO WEBEX. Os titores e titoras enviaranvos o enlace de acceso á xuntaza, antes da mesma, a través do correo electrónico ou do Abalar Móbil.

Un saúdo.

O equipo directivo.

LISTAXES DE MATERIAL ALUMNADO 2021-2022

Xúntanse os listados de material escolar necesario para educación infantil e primaria.

BENVIDA INICIO DE CURSO

Estimadas familias,

Tanto o equipo directivo como o profesorado do centro queremos darvos a benvida ao curso 2021-2022.

Desde o día 1 de setembro, o centro permanece aberto e estamos a organizar o novo curso para que esté todo preparado para o comezo das clases, o día 9 de setembro.

Lembramos que o principal medio de comunicación de novas e información importante segue a ser a web do centro, onde iremos publicando información relevante sobre o inicio do curso.

O Equipo Directivo.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021-2022

No documento que se xunta pódense consultar os libros de texto do curso 2021-2022. Tamén os poden atopar no taboleiro interior do centro educativo.

As listaxes de material escolar serán publicadas na páxina web do centro no mes de setembro, uns días antes do comezo do curso escolar.

PORTAS ABERTAS CURSO 2021-2022

Neste 2021, debido á situación sanitaria na que nos atopamos, as xornadas de portas abertas serán de xeito virtual, polo que vos deixamos este video para poder ver e coñecer un pouco máis o noso cole:

Ademais, na seguinte ligazón tedes a INFORMACIÓN SOBRE EDUCACIÓN INFANTIL.

Nos próximos días, actualizarase todo o relativo á admisión do alumnado (normativa, procedemento, prazos...) no apartado de secretaría.

Guía de lectura Nadal 2020