REUNIÓNS INICIAIS COAS FAMILIAS: INFANTIL E PRIMARIA

Infórmase das datas nas que se levarán a cabo as reunións iniciais coas familias. Todas elas terán lugar na aula correspondente.

EDUCACIÓN INFANTIL

Luns, 19 de setembro 16:30

Mª del Carmen  Rodríguez Blanco

LISTAXES MATERIAL ESCOLAR CURSO 22-23

No documento adxunto poden consultar as listaxes de material escolar para o curso 2022-2023 dos distintos niveis de Educación Primaria.

BENVIDA INICIO DE CURSO

Estimadas familias,

queremos darvos a benvida a este novo curso escolar que dará comezo o próximo 8 de setembro.

Procedemos a publicar a primeira circular do curso. Contén información relevante relacionada co calendario escolar, horarios, entradas e saídas...

Lembramos que a principal canle de comunicación de novas e información importante segue a ser a web do centro.

Un saúdo,

O equipo directivo.

GUÍA DE LECTURAS VERÁN 2022

FAI CLIC NA IMAXE

XORNAL DA ESCOLA 2021/2022

LIBROS DE TEXTO CURSO 2022-2023

No documento que se xunta pódense consultar os libros de texto do curso 2022-2023. Tamén os poden atopar no taboleiro interior do centro educativo.

As listaxes de material escolar serán publicadas na páxina web do centro no mes de setembro, uns días antes do comezo do curso escolar.

PORTAS ABERTAS CURSO 2022-2023

FAI CLICK NAS IMAXES PARA PODER FACER UNHA VISITA POLO NOSO CENTRO, E PARA COÑECER COMO TRABALLAMOS NA ETAPA DE EDUCACIÓN INFANTIL.

GUÍA DE LECTURAS NADAL 2021

FAI CLIC NA IMAXE

FELICITACIÓN NADAL 2021

Un ano máis a comunidade educativa do CEIP Plurilingüe Labaca quere desexarvos un Bo Nadal, para o que o alumnado do centro elaborou un vídeo-felicitación (fai clic na imaxe).

Esperamos que vos guste!