SAMAIN 2019

No arquivo adxunto, queremos compartir unha pequena  mostra do bo facer do alumnado e as familias,  na exposición de cabazas do centro, para celebrar o Samain.

Moitas grazas pola vosa participación e parabéns aos premiados!!!!!!

imaxe exposicion samain

LISTAXE MATERIAL DE PRIMARIA 2019-20

Nos seguintes adxuntos pódénse consultar as listaxes dos materiais necesarios para cada curso de primaria.

LISTAXE DEFINITIVA FONDOLIBROS 2019-20

FisikaArloak

No seguinte ficheiro  adxunto, públicase a listaxe definitiva para os solicitantes de axudas do Fondo Solidario para o curso 2019-20. Os libros repartiranse en setembro ao comezo do curso.

LISTAXE LIBROS DE TEXTO 2019-2020

Resultado de imagen de libros de texto

No ficheiro adxunto pódese consultar as listaxes de libros de texto para o vindeiro curso.

As listaxes de material escolar publicaranse en setembro, antes do comezo do curso

REVISTA ESCOLAR 2019

Como remate do curso, compartimos o enlace da nosa revista escolar para que a disfrutedes no tempo de lecer. Boas Vacacións!!!

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2019-20

Publícase no Diario Oficial de Galicia  do día 20 de maio de 2019, a Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e material escolar, destinada ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en  centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20.

Prazo de solicitude : ata o 21 de xuño

As solicitudes pódense tramitar preferiblemente por vía electrónica, nos formularios dispoñibles na aplicación  da Consellería de Educación  FONDOLIBROS, na SEDE ELECTRÓNICA  da Xunta de Galicia e opcionalmente de forma presencial  na secretaría do centro onde estén admitidos para o curso 2019-2020 ( impresos  dispoñibles tamén na conserxería)

LISTAXES DEFINITIVAS PROCESO DE ADMISIÓN 2019-20

Con data 14 de maio de 2019, publícanse as LISTAXES DEFINITIVAS de admitidos de non admitidos para o curso 2019-2020.

As listaxes  poderán ser obxeto de recurso de alzada ante a Xefatura Territorial de Educación, Universidade e Formación Profesional no prazo dun mes desde o día seguinte á publicación das mesmas.

O alumnado admitido deberá formalizar a  matrícula entre os días 20 e 30 de xuño.

A información sobre a matrícula, actualizarase nas próximas semanas e estará dispoñible a través do menu>secretaría> matrícula e tamén na conserxería do centro.

ADMISIÓN DE ALUMNADO 2019-2020

Dende o día 1 ata o 20 de marzo, ámbolos dous inclusive, abrirase o periodo de solicitude de praza para o  alumnado de educación infantil e primaria para o curso escolar 2019-20.

A solicitude pódese cubrir a través da aplicación da  Xunta que xestiona a admisión de alumnado

e presentar o xustificante no centro educativo ou a través da Sede Electrónica.  Se optan por  cubrir a solicitude a man, poden descargar a mesma no seguinte enlace ou recoller copia do impreso na conserxería do centro.

Nos seguintes enlaces  pódese consultar toda a información sobre o proceso de admisión.

Nova composición do Consello Escolar

Tras o proceso electoral levado a cabo este curso, o luns día 10 de decembro constituíuse o novo Consello Escolar, quedando a  súa composición como segue:

• Presidente: Andrés Soto Domínguez
  • Xefa de estudos: Rosa Velasco González
  • Secretaria: Mª Pilar Miner Pino
  • Representantes de mestres: Yolanda Blanco Pardo, Sandra Chaves Eijo, Begoña Pena Martínez, Lorena Rivas González e Carmen Rodríguez Blanco.
  • Representantes de pais e nais: Leticia Barbadillo Vázquez, Vanesa Cruz Campos,  Evangelina Díaz Sóñara  e Francisco Dinis Díaz Gallego
  • Representante da ANPA: Beatriz Castro Pico
  • Representante do Concello: Francisco Javier Mato Fariña
  • Representante de administración e servizos: Beatriz Nuñez Castelo

Vacacions de nadal

21/12/2019 00:00
07/01/2020 00:00
Europe/Madrid

Según o calendario escolar o período de vacacións de nadal abranguerá dende o 21 de decembro ata o 7 de xaneiro, ámbolos dous inclusive.