MATERIAL ESCOLAR PRIMARIA CURSO 2018-19

Nos seguintes  adxuntos pódese consultar as listaxes de material escolar de 1º a 6º de primaria.

Segundo o Calendario Escolar  o curso comeza o vindeiro 12 de setembro.

CALENDARIO ESCOLAR 2018-19

XORNAL 2017-18

Aquí tedes un enlace para acceder á última edición do xornal.

Que o disfrutedes moito !!

Xornal escolar 2017-18

LIBROS DE TEXTO 2018 -19

Resultado de imagen de niños con libros de texto

Os equipos docentes aprobaron as listaxes de libros de texto para o curso 2018- 19. Para consultalas premer no seguinte enlace.

LIBROS DE TEXTO 2018-19

As listaxes de material escolar publicaranse en setembro antes do comezo do curso.

CONVOCATORIA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO2018-19

Con data 21/05/2018 publícase a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e  axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

Prazo de presentación de solicitudes do 22 de maio ata o 22 de xuño de 2018.

Para máis información  pódense consultar os seguintes enlaces

PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2018-2019

Con data 11 de maio de 2018 publícanse as listaxes definitivas de admitidos e non admitidos.

Contra esta resolución se poderá formular reclamación mediante recurso de alzada ante o Xefe Territorial da Consellería de Cultura, Educación e O.U. da Coruña, no prazo dun mes a partires do día 12 de maio de 2018.

O prazo de formalización de matrícula  para os alumnos admitidos será dende o 20 ata o 30 de xuño en horario de secretaría. Poderán recoller a documentación necesaria na conserxería do centro ou descargala da páxina web durante o mes de xuño.

ADMISIÓN DE ALUMNADO 2019-2020

Dende o día 1 ata o 20 de marzo, ámbolos dous inclusive, abrirase o periodo de solicitude de praza para o  alumnado de educación infantil e primaria para o curso escolar 2019-20.

A solicitude pódese cubrir a través da aplicación da  Xunta que xestiona a admisión de alumnado

e presentar o xustificante no centro educativo ou a través da Sede Electrónica.  Se optan por  cubrir a solicitude a man poden descargar a mesma a través do enlace anterior ou recoller o impreso na conserxería do centro.

Nos seguintes enlaces (que están en proceso de actualización) pódese consultar toda a información sobre o proceso de admisión.

Nova composición do Consello Escolar

Tras o proceso electoral levado a cabo este curso, o luns día 10 de decembro constituíuse o novo Consello Escolar, quedando a  súa composición como segue:

• Presidente: Andrés Soto Domínguez
  • Xefa de estudos: Rosa Velasco González
  • Secretaria: Mª Pilar Miner Pino
  • Representantes de mestres: Yolanda Blanco Pardo, Sandra Chaves Eijo, Begoña Pena Martínez, Lorena Rivas González e Carmen Rodríguez Blanco.
  • Representantes de pais e nais: Leticia Barbadillo Vázquez, Vanesa Cruz Campos,  Evangelina Díaz Sóñara  e Francisco Dinis Díaz Gallego
  • Representante da ANPA: Beatriz Castro Pico
  • Representante do Concello: Francisco Javier Mato Fariña
  • Representante de administración e servizos: Beatriz Nuñez Castelo

DÍA DO ENSINO

07/12/2018
Europe/Madrid

Según o calendario escolar o día 7 de decembro  conmemórase o día do ensino polo que  non é lectivo.

Día non lectivo

02/11/2018 00:24

O centro escolleu o día 2 de novembro como día non lectivo

Eleccións membros do Consello Escolar