ADMISIÓN ALUMNADO 2020-21

Iníciase o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos 2020-21

Toda a información do proceso estará dispoñible neste espazo xunto co taboeiro da entrada do centro, así como no Portal da Consellería de Educación.

Achegamos o calendario de actuacións  previstas

imaxe calendario admision

No arquivo adxunto  pódese consultar a información sobre o centro, para as familias do novo alumnado.

Toda a información  dispoñible  a través do menu>Secretaria>Admisión alumnado vaise actualizando durante o mes de febreiro.

En caso de dúbida , poden poñerse en contacto co centro

no teléfono 881 960 284  en horario de secretaría ( de 9:00 a 9:45)

NADAL 2019

Xa está aquí decembro, o mes da ilusión e as sorpresas!

E por iso, queremos facervos un agasallo moi especial, non tedes máis que facer click na imaxe...nadal

SAMAIN 2019

No arquivo adxunto, queremos compartir unha pequena  mostra do bo facer do alumnado e as familias,  na exposición de cabazas do centro, para celebrar o Samain.

Moitas grazas pola vosa participación e parabéns aos premiados!!!!!!

imaxe exposicion samain

LISTAXE MATERIAL DE PRIMARIA 2019-20

Nos seguintes adxuntos pódénse consultar as listaxes dos materiais necesarios para cada curso de primaria.

LISTAXE DEFINITIVA FONDOLIBROS 2019-20

FisikaArloak

No seguinte ficheiro  adxunto, públicase a listaxe definitiva para os solicitantes de axudas do Fondo Solidario para o curso 2019-20. Os libros repartiranse en setembro ao comezo do curso.

LISTAXE LIBROS DE TEXTO 2019-2020

Resultado de imagen de libros de texto

No ficheiro adxunto pódese consultar as listaxes de libros de texto para o vindeiro curso.

As listaxes de material escolar publicaranse en setembro, antes do comezo do curso

REVISTA ESCOLAR 2019

Como remate do curso, compartimos o enlace da nosa revista escolar para que a disfrutedes no tempo de lecer. Boas Vacacións!!!

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2019-20

Publícase no Diario Oficial de Galicia  do día 20 de maio de 2019, a Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e material escolar, destinada ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en  centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20.

Prazo de solicitude : ata o 21 de xuño

As solicitudes pódense tramitar preferiblemente por vía electrónica, nos formularios dispoñibles na aplicación  da Consellería de Educación  FONDOLIBROS, na SEDE ELECTRÓNICA  da Xunta de Galicia e opcionalmente de forma presencial  na secretaría do centro onde estén admitidos para o curso 2019-2020 ( impresos  dispoñibles tamén na conserxería)

LISTAXES DEFINITIVAS PROCESO DE ADMISIÓN 2019-20

Con data 14 de maio de 2019, publícanse as LISTAXES DEFINITIVAS de admitidos de non admitidos para o curso 2019-2020.

As listaxes  poderán ser obxeto de recurso de alzada ante a Xefatura Territorial de Educación, Universidade e Formación Profesional no prazo dun mes desde o día seguinte á publicación das mesmas.

O alumnado admitido deberá formalizar a  matrícula entre os días 20 e 30 de xuño.

A información sobre a matrícula, actualizarase nas próximas semanas e estará dispoñible a través do menu>secretaría> matrícula e tamén na conserxería do centro.

ADMISIÓN DE ALUMNADO 2020-2021

Dende o día 1 ata o 23 de marzo, ámbolos dous inclusive, abrirase o periodo de solicitude de praza para o  alumnado de educación infantil e primaria para o curso escolar 2020-21.

A solicitude pódese cubrir a través da aplicación da  Xunta que xestiona a admisión de alumnado https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

e presentar o xustificante no centro educativo ou  presentalo a través da Sede Electrónica.

Se optan por  cubrir a solicitude a man, poden descargar a mesma no seguinte enlace ou recoller copia do impreso na conserxería do centro.

Nos seguintes enlaces  pódese consultar toda a información sobre o proceso de admisión.