Servizo de comedor

Desde o ano 1998, funciona no CEIP Labaca o servizo de comedor, que se realiza entre as 14.00 h e as 16.00h, o tempo que vai da saída das clases ao comezo das actividades extra escolares.

O espazo destinado a comedor é unha aula habilitada a tal efecto polo Concello da Coruña, e ten unha capacidade para 50 alumnos. Os alimentos veñen diariamente cociñados polo servizo de catering contratado pola Federación de APAs desta cidade. Dúas camareiras e dúas coidadoras encárganse da atención dos pequenos comensais durante o transcurso da actividade.

Desde o curso 2014-2015, ademais está dispoñible o servizo de madrugadores, que permite aos nenos permanecer no centro desde as 7.30 da mañá e ata o comezo das clases, coas opcións de esmorzar ou non no propio centro.

Ambos os dous servizos están xestionados pola Asociación de Nais e Pais de Alumnos (ANPA) que periodicamente informa da súa actividade ao equipo directivo e este ao Consello Escolar. Toda a información e documentación necesaria está dispoñible na propia web da Asociación.