Skip to Content

CLAUSTRO PROFESORADO 2024-2025

CHEQUES DE MATERIAL E LIBROS 24-25

 

RECOLLIDA DOS CHEQUES DE MATERIAL E LIBROS A PARTIR DO

MARTES 3 DE SETEMBRO EN SECRETARÍA.

Solicitudes de comedor

 

Todas as familias que non incluíron no modelo de autodeclaración ao cónxuxe de declarante deben facelo e ler estes dous documentos.

1.- REQUERIMENTO DOCUMENTACIÓN

2.- CORRECCIÓN ERROS INSTRUCCIÓN

O prazo de presentación das solicitudes é do xoves 20 de xuño ao mércores 10 de xullo na secretaría do centro.

Documentación a presentar en secretaría:

Solicitude de comedor 

Modelo de Autodeclaración_Anexo II

CORRECCIÓN DE ERROS INSTRUCCIÓN COMEDOR

 

Deberán descargar os impresos na web do centro ou solicitalos en secretaría. 

CALCULADORA TAXA SERVIZO DE COMEDOR

Instrucción comedor escolar 24-25

LIBROS DE TEXTO 2024-2025

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA NOVO ALUMNADO - CURSO 2024/25

O prazo para formalizar a matrícula do NOVO ALUMNADO que  foi admitido no noso centro para o curso 2024/2025, ábrese o día  20 de xuño ata o 30 de xuño.

 

Documentación a presentar: 

Anexo III- Ed.Infantil

Anexo III- ED.Primaria

 Dúas fotos tamaño carnet

 

O horario de atención ás familias será de 9:30h a 13:00 de luns a venres.

SOLICITUDES COMEDOR 2024-2025

O prazo de presentación das solicitudes é do xoves 20 de xuño ao mércores 10 de xullo na secretaría do centro.

Documentación a presentar en secretaría:

Solicitude de comedor 

Modelo de Autodeclaración_Anexo II

CORRECCIÓN DE ERROS INSTRUCCIÓN COMEDOR

 

Deberán descargar os impresos na web do centro ou solicitalos en secretaría. 

CALCULADORA TAXA SERVIZO DE COMEDOR

Instrucción comedor escolar 24-25

Colaboradoras de comedor presentarán en secretaría:

Solicitude 

Fotocopia DNI

Certificado DS

Certificado conta bancaria

Certificado manipulador de alimentos

Os impresos están dispoñibles tamén en secretaría.

 

 

 

SOLICITUDE DE FONDO DE LIBROS E CHEQUE DE MATERIAL 24/25

Solicitude de Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar 2024-2025.

PRAZO DE SOLICITUDE: desde o 21 de maio ao 21 de xuño de 2024, ambos incluídos.

CONTÍA DA AXUDA PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR:

  • Renda per cápita familiar igual ou inferior a 6.000 €: 75 €.

  • Renda per cápita familiar superior a 6.000 € e igual ou inferior a 10.000 €: 60 €.

O alumnado que estea en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia, o alumnado de EE ou cunha discapacidade igual ou superior ao 65 % será beneficiario desta axuda por importe de 75 € con independencia da renda.

A renda da unidade familiar será o resultado de sumar as rendas de cada un dos membros computables da familia que obteñan ingresos de calquera natureza.

Cando se presentase declaración do imposto sobre a renda das persoas físicas no exercicio fiscal 2022, sumaranse a base impoñible xeral (recadro 435) e a base impoñible do aforro (recadro 460); cando non se presentase, teranse en conta os ingresos de acordo cos datos tributarios facilitados pola Axencia Estatal de Administración Tributaria (certificado de imputacións)

DESTINATARIAS/OS:

  • Alumnado de 1º e 2º de primaria: axuda para adquisición de libros e de material escolar.

  • Alumnado de 3º, 4º de primaria: axuda para dotación do banco de libros e para adquisición de material escolar.

  • Alumnado de 5º, 6º de primaria: axuda para material escolar.

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

    • Conta con CHAVE 365 ou

    • Ter instalado certificado dixital ou DNI electrónico

 DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

  • Anexos I e II

  • Copia do libro de familia onde figuren todos os membros computables. En caso de non dispoñer de libro de familia, só en casos excepcionais se poderá aceptar:

    • Certificado ou volante de convivencia.

    • Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia.

  • En caso de separación ou divorcio, deberán achegar ademais a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.

ANEXO I e II

NORMATIVA

QUEN LEVOU Á LÚA.

NÓS TAMÉN CREAMOS.

Proxecto competencial. Vídeo ca técnica de stop motion feito polo alumnado de 4º de primaria. 

Mira os vídeos   

BECAS NEAE CURSO 2024-2025

 

1.-  Axudas para alumnado, incluíndo alumnado con TDAH  que requiran por un período de escolarización o a longo de toda ela, determinados apoios e atencións educativas derivadas de discapacidade, de trastornos graves de conducta ou de Trastornos graves da comunicación e da linguaxe.

Tamén poderá ser beneficiario o alumnado con TEA e os alumnos de Altas Capacidades sempre que teña certificado dun Equipo de Orientación educativa ou do Departamento de Orientación dependente da administración educativa correspondente.

 2.- As axudas poderán ser solicitadas polos alumnos cuxa renda ou patrimonio familiar ao 31 de decembro de 2023 non superasen, de conformidade co disposto no Real Decreto 201/2024, do 27 de febreiro, o seguinte:

  • Familias dun membro: 12.534 euros

  • Familias de dous membros:  20.416 euros

  • Familias de tres membros:  26.811 euros

  • Familias de catro membros: 31.801  euros

  • Familias de cinco membros: 36.089 euros

  • Familias de seis membros:  40.229 euros

  • Familias de sete membros:  44.143  euros

  • Familias de oito membros: 48.031  euros

  • A partir do octavo membro engadiríanse 3.856 euros por cada novo membro computable de la familia.

3.- As solicitudes deberán cumprimentarse mediante o formulario accesible por internet na dirección www.educacionyfp.gob.es ou a través da sede electrónica do Ministerio de Educación,  https://sede.educacion.gob.es.

4.- O prazo de presentación de solicitudes estenderase desde o día 30 de abril de 2024 ata o día 13 de setembro de 2024, ambos inclusive e deberá presentarse no centro onde cursará estudos no 2024-2025

Esta solicitude irá acompañada de:

  • Código Cuenta Cliente (CCC), onde o titular da conta sexa o alumno/a

  • Fotocopia do DNI de todos os membros da unidade familiar

  • Fotocopia do Certificado de discapacidade (mínima do 25%, novidade de este curso),

  • Fotocopia do Certificado das Altas Capacidades ou fotocopia do diagnóstico médico do Trastorno Grave de Conduta ou do Trastornos Grave da Comunicación e da Linguaxe, TDAH (asociado as casuísticas anteriores) ou TEA.

  • Memoria do gabinete que preste o servizo durante o curso 2024-2025

  • Outros documentos que se consideren ( Título de familia numerosa...)

https://www.educacionfpydeportes.gob.es/servicios-al-ciudadano/catalogo/general/05/050140/ficha/050140-2024.html

 

 

ADMISIÓN ALUMNADO 24-25

O ALUMNADO QUE SOLICITOU PRAZA PARA 4º DE INFANTIL, PARA 1º DE PRIMARIA E PARA 3º DE PRIMARIA ESTÁ ADMITIDO PARA O CURSO 24-25.

Distribuir contido


by Dr. Radut