Celebración Festival Entroido 2020 - CEIP A IGREXA CALO

Informamos a tódalas familias que o venres día 21 de febreiro ás 11:30 horas, están convidadas a ver o Festival de Entroido que se celebrará no pavillón polideportivo do colexio de Calo.

Por motivos de seguridade alleos ao centro, non imos realizar o desfile ata o pavillón.

Esperamos contar coa vosa presenza para gozar dunha xornada lúdica entre todos e todas e compartir o traballo que o alumnado ven preparando estas semanas.

Lembramos tamén que unha vez rematado o Festival, podedes recoller ao voso neno ou nena, non sin antes asinar as follas de recollida anticipara que teremos á vosa disposición.
O alumnado de Primaria poderase recoller no propio pavillón, e o de Infantil deben ir ao aulario de Infantil a recollelos/as.

E os usuarios de comedor, non esquezades avisar nos días previos si non ides facer uso deste servizo o día 21.

As clases reanúdanse o día 27 de febreiro.

Que pasedes un estupendo Entroido 2020.

Xincana pola Igualdade no Colexio de Calo

O martes 19 de novembro, ao abeiro da axuda concedida á ANPA a Rabadela por parte da Secretaría Xeral de Igualdade, da Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, vaise celebrar no noso centro unha Xincana pola Igualdade, na que participará o alumnado de 3º a 6º de Primaria.

CONTACONTOS NO COLEXIO.

O martes 22 de outubro van a ter lugar dúas sesións de contacontos narradas pola "Trastenda dos contos" para o alumnado de infantil, primeiro e segundo nivel de Educación Primaria, co título Contos vellos novos finais.

O horto escolar dos nenos e nenas do cole.

Preparamos a terra para comezar co noso horto escolar

Este é o resultado do noso traballo!!