Celebración Día do Libro 2021.

Achégase o Día do Libro, e dende o colexio estamos realizando diferentes actividades. En breve publicaremos na Galería de Imaxes os traballos feitos.

E xa queda pouco para que seleccionemos as galardonadas ou galardonados do I Concurso Literario.

Lembrade que tamén no Blog da biblioteca tendes moita información desta celebración.

Día do Libro 2021 - I Concurso Literario.

Con motivo da celebración do Día do Libro 2021 (23 de abril), a ANPA a Rabadela, en colaboración co CEIP A Igrexa-Calo, crea o  I CONCURSO DE EXPRESIÓN LITERARIA DA ANPA A RABADELA.

Pulsa en "Leer máis" para acceder á información completa...

Exposición de Entroido no colexio de Calo.

No colexio de Calo estamos vivindo o Entroido con unha estupenda exposición na entrada.

E tamén no edificio de Infantil

Ver máis imaxes.

Celebración Festival Entroido 2020 - CEIP A IGREXA CALO

Informamos a tódalas familias que o venres día 21 de febreiro ás 11:30 horas, están convidadas a ver o Festival de Entroido que se celebrará no pavillón polideportivo do colexio de Calo.

Por motivos de seguridade alleos ao centro, non imos realizar o desfile ata o pavillón.

Esperamos contar coa vosa presenza para gozar dunha xornada lúdica entre todos e todas e compartir o traballo que o alumnado ven preparando estas semanas.

Lembramos tamén que unha vez rematado o Festival, podedes recoller ao voso neno ou nena, non sin antes asinar as follas de recollida anticipara que teremos á vosa disposición.
O alumnado de Primaria poderase recoller no propio pavillón, e o de Infantil deben ir ao aulario de Infantil a recollelos/as.

E os usuarios de comedor, non esquezades avisar nos días previos si non ides facer uso deste servizo o día 21.

As clases reanúdanse o día 27 de febreiro.

Que pasedes un estupendo Entroido 2020.

Xincana pola Igualdade no Colexio de Calo

O martes 19 de novembro, ao abeiro da axuda concedida á ANPA a Rabadela por parte da Secretaría Xeral de Igualdade, da Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, vaise celebrar no noso centro unha Xincana pola Igualdade, na que participará o alumnado de 3º a 6º de Primaria.

CONTACONTOS NO COLEXIO.

O martes 22 de outubro van a ter lugar dúas sesións de contacontos narradas pola "Trastenda dos contos" para o alumnado de infantil, primeiro e segundo nivel de Educación Primaria, co título Contos vellos novos finais.

O horto escolar dos nenos e nenas do cole.

Preparamos a terra para comezar co noso horto escolar

Este é o resultado do noso traballo!!