ADMISIÓN ALUMNADO 2024-2025

CURSO 2024-2025

O ALUMNADO QUE SOLICITOU PRAZA PARA 4º DE INFANTIL, PARA 1º DE PRIMARIA E PARA 3º DE PRIMARIA ESTÁ ADMITIDO PARA O CURSO 24-25.

O martes, 5 de marzo, faremos unha xornada de portas abertas para as famlias do alumnado de nova incorporación. Será ás 17.00 h

PRAZO DE ADMISIÓN DO 1 AO 20 DE MARZO.

O alumnado que vai a ir a un IES diferente ao adscrito (IES de Cacheiras) deberá realizar a solicitude de admisión en marzo na secretaría do IES correspondente.

• Solicitude de admisión do 1 ao 20 de marzo.

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de reserva de xeito manual ou a través da aplicación   https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado no menú.

O alumnado dos centros adscritos NON ten que facer o proceso de admisión se hai prazas suficientes. Só terá que facer a matricula do 20 ao 30 de xuño.

1.- Documentación a presentar

2.- Solicitude-admisión (Anexo II-Anexo II-bis)

3.- Vacantes ofertadas.

4.- Mapa zona de influencia

5.- Calendario do proceso.

6.- Punto extra

O luns 15 de xaneiro abrese o prazo de reserva de praza  para o alumnado de 6º de EP que desexe continuar os seus estudios no  IES de Cacheiras que é o  instituto ao que estamos adscritos.

O prazo de solicitude de reserva é: desde o 15 de xaneiro ata o 5 de febreiro de 2024.

As solicitudes pódense entregar nas oficinas administrativas do CEIP A Igrexa-Calo ou a través da aplicación online

Tamén en calquer outro rexistro oficial como indica a Lei de procedemento administrativo.

Aquel alumnado que pretendar continuar estudos nun centro diferente do IES de Cacheiras, deberá agardar ao mes de marzo e presentar a solicitude de praza en dito centro educativo.

Enlace aplicación online -> Sede Electrónica Reserva Praza

Impreso de solicitude -> Solicitude ED550A