Blog de Dinamización Lingua Galega

EDLG

CURSO 2023 - 2024

O alumnado do Ceip A Igrexa-Calo preséntanos unha serie de vídeos sobre o léxico da nosa lingua. Comezamos con 5ºA que nos fala sobre as árbores.

Este Nadal o alumnado enviou postais de Nadal ás residencias da contorna, ás cales lles damos as grazas pola súa participación.

O alumnado de 5ºB ten o pracer de presentarvos outro capítulo do programa DICÍMOSCHO NÓS sobre os deportes. ¡Dentro vídeo!
E seguimos co programa de DICÍMOSCHO NÓS.  Hoxe tócalle o turno ao alumnado de 4ºA co léxico da familia. Neste caso, a alumnado introduciu unha nova lingua, a lingua de signos.
Hoxe emitimos un novo capítulo de DICÍMOSCHO NÓS co alumnado de 4ºB e os utensilios de cociña. ¡Dentro vídeo!
O alumnado de 2ºA e 2ºB realizou esta recollida da tradición oral da contorna en colaboración co Museo do Pobo Galego, con motivo da saída á obra "O clan das investigadoras" o pasado 24 de novembro.

Ponse en marcha a nosa revista escolar e facémolo elexindo o seu nome. O alumnado do centro participou na súa votación e despois do seu escrutinio, o nome elexido foi CALONOVAS.
   Vídeo dos traballo feito polo  alumnado de primaria elaborando varios murais.
  Vídeo dos traballo feito polo  alumnado de infantil elaborando varios murais.
  Vídeo sobre o proceso de elaboración dos marcapáxinas para o Día de Rosalía 2024.
   O alumnado de 3ºA ten o pracer de presentarvos outro capítulo do programa DICÍMOSCHO NÓS sobre as profesións. ¡Acción!
   O alumnado de 2º A presenta un novo capítulo do programa DICÍMOSCHO NÓS sobre o vocabulario escolar.
   O alumnado de 6º de infantil presenta o seu capítulo de DICÍMOSCHO NÓS sobre as froitas.
  O alumnado de 3º B nos presenta o seu vídeo sobre os verbos en galego.
   Os nenos e nenas de 5º de infantil nos presentan o seu vídeo sobre o tempo
   O alumnado de 5ºA de infantil presenta o seu vídeo sobre o material escolar

Para ver os vídeos entra  na sección VÍDEOS

Postais de Nadal enviadas ás residencias de maiores Votacións elección nome da revista

CURSO 2022 - 2023

EDLG 2021-22

CURSO 2021-2022

SAMAÍN. PALABRAS DE MEDO

A nosa lingua ten unha riqueza lingüística enorme. No noso Samaín ensinamos ao alumnado palabras moi presentes no noso léxico referidas ao medo e as colocamos polos corredores do centro.

Tamén colaboramos ca biblioteca no concurso de relatos e debuxos de medo. O alumnado gañador recibiu uns libros ca temática do Samaín como agasallo.