Desprazamentos ao centro con restriccións de mobilidade.

No referente aos desprazamento ao centro dende concellos que teñen limitada a mobilidade, en principio, a entrega e recollida de alumnado no colexio é causa xustificada e non deberían poñer impedimentos unha vez se informe de dita circunstancia a autoridade pertinente.

En calquer caso, se houbera problemas, veríamos a maneira se solucionalo dende o centro.

Aberto prazo reserva de praza curso 2021-2022 en centros adscritos.

Aberto o prazo  (11 de xaneiro ata o 8 de febrero) para a reserva de prazas nos centros de adscrición; neste caso, trátase de realizar a reserva para o alumnado de 6º EP e que continúe os seus estudos o curso 21/22 no IES de Cacheiras.

O alumnado que non vaia continuar os estudos de secundaria no IES de Cacheiras, non ten que entregar nada neste prazo.

PROCEDEMENTO:

Recollida de máscaras do alumnado.

O alumnado que ten dereito a máscaras, segundo as listaxes publicadas no centro poden pasar a recollelas en secretaría no seguinte horario:

De luns a venres de 9:30 a 13:30.

Só unha persoa.

Debe vir a recoller a máscara a persoa solicitante. De non poder, e enviar a outra persoa, hai que cubrir a autorización que adxuntamos.

Felices Festas de Nadal 2020.

DESEXÁMOSVOS O MELLOR PARA O 2021

#sentidiño

Pulsa na imaxe para ver a postal

Reparto de máscaras para o alumnado.

Unha vez rematado o prazo de solicitude de máscaras, e publicadas xa as listaxes, procedemos a adquisición de máscaras para o reparto entre o alumnado beneficiario.

Seredes informados/as de cando e como se reparten as máscaras. Nestes intres estamos en proceso de búsqueda de máscaras que cumpran as mellores condicións e a normativa que esixe a Xunta de Galicia.

Publicadas listaxes provisionais solicitude de máscaras.

As listaxes provisionais de admitidos e excluídos nas solicitudes de máscaras están expostas no taboleiro do centro. Hai dous días hábiles para reclamar.

ACTUALIZADO: a data de hoxe, 2 de decembro, dase por pechado o prazo de reclamacións ás listaxes provisionais, quedando xa publicadas as listaxes definitivas de alumnado beneficiario.

Charla sobre igualdade - Federación de ANPAS Compostela.

A Federación de ANPAS de Compostela vai realizar unhas charlas sobre igualdade con motivo da celebración do Día Internacional da Violencia de Xénero (25 de novembro).

Este ano, dadas as circunstancias, as charlas serán en liña, e debedes apuntarvos previamente. Estas son as ligazóns para apuntarse.

Enquisa para infantil (confirmade asistencia antes do mércores 18 ás 20h):

Enquisa para primaria confirmade asistencia antes do xoves 26 ás 20h):

Datas:
A charla de infantil será o día 19 de novembro ás 20h e a de primaria será o 27 de novembro ás 20h.

Podedes ampliar información e consultar dúbidas na ANPA A Rabadela.

Solicitudes de máscaras para o alumnado (do 16 ao 27 de novembro)

O ALUMNADO QUE RECIBIU AXUDA DE MATERIAL ESCOLAR NESTE CURSO NON DEBE PRESENTAR A SOLICITUDE, POIS XA É DIRECTAMENTE BENEFICIARIO DAS MÁSCARAS

Ábrese o prazo para a solicitude de máscaras entre o alumnado, tal como recolle a ORDE  do  6  de  novembro  de  2020  pola  que  se  regulan  os  criterios  e  o  procedemento  de  distribución  de  máscaras  entre  o  alumnado  matriculado  en  educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21

Beneficiarios:
a) Non ten que presentar solicitude: O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021.

b) Ten que presentar solicitude: O alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.
  • Alumnado matriculado en educación especial.
  • Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.
  • Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%

Solicitudes:
No centro educativo, entregando o impreso. Descargar Impreso de solicitude e Anexo II.

Prazos: do 16 ao 27 de novembro, ámbolos dous inclusive.
As listaxes provisionais serán expostas no taboleiro do centro haberá dous días hábiles para reclamar.

Documentación:

• Impreso de solicitude e Anexo II (comprobación datos familiares)
  • Libro de familia
  • Calquera outra documentación que sexa necesaria segundo se recolle na ORDE  do  6  de  novembro  de  2020  pola  que  se  regulan  os  criterios  e  o  procedemento  de  distribución  de  máscaras  entre  o  alumnado  matriculado  en  educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21.

25 N Día Contra a Violencia de Xénero

EDUCANDO EN IGUALDADE  LOITAMOS CONTRA A VIOLENCIA DE XENERO

O Equipo de Biblioteca  seleccionou unha serie de recursos co gallo do Día Contra a Violencia de Xénero.

Infantil, El monstruo

Primeiro, segundo, terceiro e cuarto de primaria Contos coeducativos: Bonobos con gafas, El libro de los cerdos, Una feliz catástrofe, Arturo y Clementina, Rosa caramelo... estes contos en formato video .

Quinto e sexto de primaria  Historia de Carlos e Lucía

Proposta do Departamento de Orientación :

Ademais o Equipo de Biblioteca seleccionará unha serie de libros que quedarán expostos no primeiro andar. Quen quera utilizalos deberá avisar para realizar o  rexistro. Grazas!

Poesías Divertidas - Samaín

Dende o Equipo de Biblioteca, elaboraron este video de Poesías Divertidas.

Pulsa sobre a imaxe para acceder ao video