LIGAZÓNS

LIBROS DE TEXTO 2019/2020

Curso escolar 2019-2020

Aberto o prazo de participación no fondo solidario de libros de texto e de solicitude de axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar  CONVOCATORIA: Orde do 3 de maio de 2019 (Diario Oficial de Galicia do 20.05.2019)

Prazo: do 21 de maio ao  21 de xuño

FONDO LIBROS DE TEXTO ( 3º, 4º, 5º e 6º de EP)

AXUDAS LIBROS DE TEXTO (1º e 2º EP )

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR (para renda percápita inferior a 5400 euros)

FORMULARIO PARA A SOLICITUDE

Visita ao Conservatorio Histórico de Santiago

O alumnado de 3° e 4° visito o Conservatorio  Histórico de Santiago  para participar na actividade "Viaxe a tempo"

Listaxes provisionais de admitidos para o curso 2019-2020

Todo o alumnado solicitante de praza no prazo establecido do 1 ao 20 de marzo, para o vindeiro curso 2019-2020, resultou admitido .

Listaxes:

Admitidos 4º EI

Admitidos 2º EP

Admitidos 4º EP

O prazo para a formalización da matrícula é  do 20 ao 30 de xuño.

Día da muller

No CEIP A IGREXA-CALO tamén recordamos o día da muller cunha selección de libros na Biblioteca.

E con diversos murais conmemorativos

Proceso de admisión de alumnado curso 2019/2020

CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN

CURSO 2019 -2020

RESERVA DE PRAZA PARA CENTROS ADSCRITOS ( IES CACHEIRAS)

Presentar no centro de orixe  ,onde pode recoller o Anexo I ;ou na aplicación "admisionalumnado"

www.edu.xunta.es/admisionalumnado

1-15 DE FEBREIRO

SORTEO DESEMPATE

ANTES 1 DE MARZO

PUBLICACIÓN VACANTES

ANTES DE 1 MARZO

PRESENTACIÓN SOLICITUDES DE ADMISIÓN

NO CENTRO DOCENTE CO Anexo II -gal.

Anexo II- cast.

• Presentar DNI e L. de familia
  • Certificado do padrón no que figuren todos os membros da unidade familiar.
  • Se é unha praza para alumnado de NEAE, achegarase documentación.

01-20 DE MARZO

PRESENTACIÓN DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA BAREMO

(CANDO O NÚMERO DE SOLICITUDES É SUPERIOR AO DE VACANTES)

SÓ SERÁ NECESARIO PRESENTAR A DOCUMENTACIÓN CANDO SE DENEGUE EXPRESAMENTE A CONSULTA AUTOMÁTICA Á ADMINISTRACIÓN.

1 a 12 de ABRIL

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS

ANTES 25 DE ABRIL

RECLAMACIÓNS

5 DÍAS HÁBILES

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

ANTES DO

15 DE MAIO

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

•  Anexo III
  •  Dúas fotos tamaño carnet.
  •  En caso de divorcio ou separación xudicial ,copia do convenio regulador ou sentenza

ENLACES DOS FORMULARIOS PARA O CENTRO

(en xuño)

DO

20 AO 30 DE XUÑO

NOTA INFORMATIVA

Cando o alumnado solicite unha praza escolar noutro centro, deberá comunicalo de forma simultánea, ao centro en que estea matriculado.

Só se pode presentar unha única solicitude no centro en que se solicita praza en primeiro lugar.

O incumprimento desta norma determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

O alumnado que non pertenza á área de influencia do centro

·        NON TERÁ DEREITO AO USO DOS SERVIZOS COMPLEMENTARIOS: TRANSPORTE E COMEDOR ESCOLAR

·         Poderá solicitar un uso excepcional do transporte no caso de haber prazas libres. Se houbese prazas no comedor ,sería de pago.

Decreto 254/2012 do 13 de decembro

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado

ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013

Zona de influencia

Zona de influencia CEIP A Igrexa -  Calo

Mapa das zonas de influencia

MANUAL PARA AS FAMILIAS- RESERVA (PÁXINA DA CONSELLERÍA ADMISIÓN)

MANUAL PARA AS FAMILIAS - ADMISIÓN

Enlace á páxina da Consellería-Amisión alumnado

RESERVA DE PRAZAS EN CENTROS ADSCRITOS

O alumnado de 6º levou o día 31 de xaneiro unha solicitude para facer a reserva de praza no IES de Cacheiras para o vindeiro curso 2019/2020.

Recordamos que o prazo de presentación remata o día 15 de febreiro. Pódese entregar no noso colexio, ou tramitar a reserva a través da páxina web da aplicación.

Menú cun servizo moi navideño

Visita de Papá Noel

Hoxe ,Papá Noel visitou aos nenos e nenas do noso cole.Todos lle fixeron as súas peticións e recibiron unha bolsa de ricas larpeiradas.is fotos en galería

Decoramos o Nadal