LIGAZÓNS

Manual para o pago telemático das tasas de comedor

Adxuntamos un manual elaborado por un pai de alumnos deste centro; para que os que así o desexen poidan efectuar o pago telemático das tasas de comedor.

Moitas grazas, Marcos!

Eleccións ao consello escolar

Recordamos aos pais e nais de alumnos que tal e como informamos na circular do día 6 de novembro, mañá día 13, remata o prazo para a presentación de candidaturas ao Consello Escolar.

CALENDARIO ESCOLAR 2018/19

No vindeiro curso 2018/19 a impartición efectiva das clases  realizarase  do día 12 de setembro de 2018 ao 21 de xuño de 2019, ambos inclusive.

Os comedores escolares funcionarán en educación primaria desde o día 12 de setembro de 2018 ata o 21 de xuño de 2019.

Períodos de vacacións:

1. Nadal: desde o día 22 de decembro de 2018 ata o día 7 de xaneiro de 2019, ambos inclusive.

2. Entroido: días 4, 5 e 6 de marzo de 2019.

3. Semana Santa: desde o día 13 ao 22 de abril de 2019, ambos inclusive.

Día do Ensino coa consideración de non lectivo para efectos académicos  se celebrará o 7 de decembro de 2018.

Calendario escolar completo no DOGA

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

O alumnado de educación infantil e primaria admitido no centro deberá formalizar a matrícula do 20 de xuño ao 30  de xuño, segundo o previsto no artigo VI da Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se regula o procedemento para a admisión do alumnado no segundo ciclo de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato en centros docentes sostidos con fondos públicos.

Impreso de formalización de matrícula

GRATUIDADE

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO ESCOLAR 2018/19

Recollida de vales na SECRETARÍA  do 9 ao 27 de xullo

CONSULTAR AQUÍ  O LISTADO DE VALES DAS SOLICITUDES

TAMÉN PODEN CONSULTAR AS LISTAS NA CONSERXERÍA DO CENTRO OU CHAMANDO POR TELÉFONO (881866483)

Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19
  • ALUMNADO DE 3º a 6º:Para ser beneficiario do fondo solidario de libros é condición indispensable ter devolto os libros de texto e/ou material reutilizable adquiridos coas axudas do curso 2017/2018así como os libros emprestados no curso 2017-2018.A solicitude será única para todos os fillos e fillas matriculados no mesmo centro para o curso 2018/19.
  • ALUMNADO DE 1º E 2º: solicitar axudas para adquisición de libros
  • ALUMNADO CON RENDA PERCÁPITA IGUAL OU INFERIOR A 5400 euros: Solicitar a axuda para adquisición de material escolar.

Prazo: 22 de maio a 22 de xuño.

Documentación para a presentación

• As persoas interesadas deberán achegar coa solicitude (anexo I) a seguinte documentación:
    • a) Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar).
    • b) Copia do libro de familia onde figuren todos os membros computables. Nos casos en que non teñan libro de familia ou este non reflicta a situación en 31 de decembro de 2016, poderán acreditar o número de membros utilizando, entre outros, algún dos seguintes medios:
      • 1º. Sentenza xudicial de separación ou divorcio ou, de ser o caso, convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.
      • 2º. Certificado ou volante de convivencia.
      • 3º. Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia.

A música no cine

O compositor galego Adrián Saavedra, amosou aos nenos e nenas do noso cole, como a música é un elemento fundamental no cine, acompañando ao piano algunhas escenas de famosas películas.

Adrian Saavedra (Pontevedra, 1987) licenciado en Composición pola Escola Superior de Música de Catalunya ,compositor, pianista de Nuevo Contemporáneo  e compositor para medios audiovisuais; tamén acompañou ao piano á unha cantante moi coñecida por nós:a nosa profesora de música Carmen Sanchez.

Alumnado de 4º visita o Instituto Galego de Consumo

Máis fotos aquí

Día do libro

Como en anos pasados, celebramos o día do libro cunha actividade de lectura por parellas.

Podedes ver na galería como nun estupendo día soleado desfrutamos cun libro.

Máis fotos aquí