LIGAZÓNS

Xincana pola Igualdade no colexio de Calo

O martes 19 de novembro, ao abeiro da axuda concedida á ANPA a Rabadela por parte da Secretaría Xeral de Igualdade, da Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, vaise celebrar no noso centro unha Xincana pola Igualdade, na que participará o alumnado de 3º a 6º de Primaria.

Xincana pola Igualdade en Calo

abalarMóbil

A Xunta de Galicia, coa finalidade de aumentar o acercamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

abalarMóbil é unha aplicación que se pode instalar tanto no teléfono móbil como nunha tablet, e que permite ás familias consultar a información de calquera dos seus fillos a través destes dispositivos.

As familias que descarguen abalarMóbil van a poder dispoñer das seguintes funcionalidades:
  • Acceder aos datos persoais
  • Consultar as cualificacións
  • Consultar e xustificar as faltas de asistencia
  • Consultar as faltas de conduta
  • Solicitar unha cita de titoría
  • Consultar os datos do centro educativo
  • Consultar os avisos ou notificacións por parte do profesorado ou do centro educativo.
  • Consultar as  incidencias creadas polo profesorado
  • Mensaxería do centro ou titor
  • Modificar o idioma da aplicación

A aplicación abalarMóbil está dispoñible para os pais, nais e titores legais do alumnado matriculado nos centros educativos de Galicia de educación infantil, primaria, secundaria, bacharelato e ciclos formativos. Tamén poden acceder os estudantes cando son legalmente responsables de si mesmos.

Pica na seguinte imaxe para ver o video

abalarMobil

CALENDARIO ESCOLAR 2019/20

No vindeiro curso 2019/20 a impartición efectiva das clases  realizarase  do día 11 de setembro de 2019 ao 19 de xuño de 2019, ambos inclusive.

Os comedores escolares funcionarán en educación primaria desde o día 11 de setembro de 2019 ata o 19 de xuño de 2020.

Períodos de vacacións:

1. Nadal: desde o día 21 de decembro de 2019 ata o día 7 de xaneiro de 2020, ambos inclusive.

2. Entroido: días 24, 25 e 26 de febreiro de 2020.

3. Semana Santa: desde o día 4 ao 13 de abril de 2020, ambos inclusive.

Días non lectivos: 31 de outubro (Día do Ensino), 11 de novembro (San Martiño) e 21 de maio (A Ascensión).

AXUDAS LIBROS DE TEXTO PARA 1º E 2º, E AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR

Xa están dispoñibles os listados das axudas para a adquisición de libros de texto (1º e 2º de Educación Primaria) e de material do curso 2019 - 2020.

Poden consultalos nas portas do centro.

APERTURA DO PRAZO DE MATRÍCULA

RECORDAMOS QUE O ALUMNADO DE NOVA ADMSIÓN DEBERÁ PASAR POLO CENTRO ANTES DO DÍA 30 DE XUÑO PARA FORMALIZAR A MATRÍCULA

Impresos necesarios aquí.

LIBROS DE TEXTO 2019/2020

Curso escolar 2019-2020

Aberto o prazo de participación no fondo solidario de libros de texto e de solicitude de axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar  CONVOCATORIA: Orde do 3 de maio de 2019 (Diario Oficial de Galicia do 20.05.2019)

Prazo: do 21 de maio ao  21 de xuño

FONDO LIBROS DE TEXTO ( 3º, 4º, 5º e 6º de EP)

AXUDAS LIBROS DE TEXTO (1º e 2º EP )

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR (para renda percápita inferior a 5400 euros)

FORMULARIO PARA A SOLICITUDE

Visita ao Conservatorio Histórico de Santiago

O alumnado de 3° e 4° visito o Conservatorio  Histórico de Santiago  para participar na actividade "Viaxe a tempo"

Listaxes provisionais de admitidos para o curso 2019-2020

Todo o alumnado solicitante de praza no prazo establecido do 1 ao 20 de marzo, para o vindeiro curso 2019-2020, resultou admitido .

Listaxes:

Admitidos 4º EI

Admitidos 2º EP

Admitidos 4º EP

O prazo para a formalización da matrícula é  do 20 ao 30 de xuño.

Día da muller

No CEIP A IGREXA-CALO tamén recordamos o día da muller cunha selección de libros na Biblioteca.

E con diversos murais conmemorativos