LIGAZÓNS

RESERVA DE PRAZAS EN CENTROS ADSCRITOS

O alumnado de 6º levou o día 31 de xaneiro unha solicitude para facer a reserva de praza no IES de Cacheiras para o vindeiro curso 2019/2020.

Recordamos que o prazo de presentación remata o día 15 de febreiro. Pódese entregar no noso colexio, ou tramitar a reserva a través da páxina web da aplicación.

Menú cun servizo moi navideño

Visita de Papá Noel

Hoxe ,Papá Noel visitou aos nenos e nenas do noso cole.Todos lle fixeron as súas peticións e recibiron unha bolsa de ricas larpeiradas.is fotos en galería

Decoramos o Nadal

Manual para o pago telemático das tasas de comedor

Adxuntamos un manual elaborado por un pai de alumnos deste centro; para que os que así o desexen poidan efectuar o pago telemático das tasas de comedor.

Moitas grazas, Marcos!

Eleccións ao consello escolar

Recordamos aos pais e nais de alumnos que tal e como informamos na circular do día 6 de novembro, mañá día 13, remata o prazo para a presentación de candidaturas ao Consello Escolar.

CALENDARIO ESCOLAR 2018/19

No vindeiro curso 2018/19 a impartición efectiva das clases  realizarase  do día 12 de setembro de 2018 ao 21 de xuño de 2019, ambos inclusive.

Os comedores escolares funcionarán en educación primaria desde o día 12 de setembro de 2018 ata o 21 de xuño de 2019.

Períodos de vacacións:

1. Nadal: desde o día 22 de decembro de 2018 ata o día 7 de xaneiro de 2019, ambos inclusive.

2. Entroido: días 4, 5 e 6 de marzo de 2019.

3. Semana Santa: desde o día 13 ao 22 de abril de 2019, ambos inclusive.

Día do Ensino coa consideración de non lectivo para efectos académicos  se celebrará o 7 de decembro de 2018.

Calendario escolar completo no DOGA

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

O alumnado de educación infantil e primaria admitido no centro deberá formalizar a matrícula do 20 de xuño ao 30  de xuño, segundo o previsto no artigo VI da Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se regula o procedemento para a admisión do alumnado no segundo ciclo de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato en centros docentes sostidos con fondos públicos.

Impreso de formalización de matrícula

GRATUIDADE

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO ESCOLAR 2018/19

Recollida de vales na SECRETARÍA  do 9 ao 27 de xullo

CONSULTAR AQUÍ  O LISTADO DE VALES DAS SOLICITUDES

TAMÉN PODEN CONSULTAR AS LISTAS NA CONSERXERÍA DO CENTRO OU CHAMANDO POR TELÉFONO (881866483)

Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19
  • ALUMNADO DE 3º a 6º:Para ser beneficiario do fondo solidario de libros é condición indispensable ter devolto os libros de texto e/ou material reutilizable adquiridos coas axudas do curso 2017/2018así como os libros emprestados no curso 2017-2018.A solicitude será única para todos os fillos e fillas matriculados no mesmo centro para o curso 2018/19.
  • ALUMNADO DE 1º E 2º: solicitar axudas para adquisición de libros
  • ALUMNADO CON RENDA PERCÁPITA IGUAL OU INFERIOR A 5400 euros: Solicitar a axuda para adquisición de material escolar.

Prazo: 22 de maio a 22 de xuño.

Documentación para a presentación

• As persoas interesadas deberán achegar coa solicitude (anexo I) a seguinte documentación:
    • a) Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar).
    • b) Copia do libro de familia onde figuren todos os membros computables. Nos casos en que non teñan libro de familia ou este non reflicta a situación en 31 de decembro de 2016, poderán acreditar o número de membros utilizando, entre outros, algún dos seguintes medios:
      • 1º. Sentenza xudicial de separación ou divorcio ou, de ser o caso, convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.
      • 2º. Certificado ou volante de convivencia.
      • 3º. Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia.