INFORMACIÓN PARA ALUMNADO E-DIXGAL

Nos niveis  de 5º e 6º non se dispón de libros de texto senón que fan uso do proxecto E-Dixgal.

Poñemos á disposición das familias o folleto informativo que publica a Xunta de Galicia para informar sobre o proxecto E-Dixgal.

Recordamos que non son os centros escolares os que redactan estas condiccións, senón que son efectuadas pola Consellería de Educación para todos os centros de Galicia.

Lean detidamente o folleto adxunto a esta nova, con especial atención aos puntos 5, 6, 7 e 8 por que producíronse cambios na contratación do seguro voluntario.

Recomendamos ás familias que non precisen deste equipamento na casa, que o deixen no centro, e tamén que se contrate un seguro para o ordenador. Este seguro pódese contratar no Servizo Premium ou podedes ver a posibilidade de incluilo nalgún seguro que xa teñades contratado.

Máis información pincha aquí

BIBLIOPATIO

Hoxe comezou a funcionar a BIBLIOPATIO. As nenas e nenos poden disfrutar da lectura na hora do recreo.

Contamos coa axuda das madriñas e padriños de lectura para xestionar os préstamos.

ACCESO 4 PORTALÓN VERDE

COMUNICACIÓN DE NON USO DE COMEDOR

DECLARACIÓN RESPONSABLE COVID-19

DESCARGA

DECLARACIÓN DE QUENDA DE RECOLLIDA DESPOIS DO COMEDOR ESCOLAR

INICIO DO CURSO 2021-2022

Benvidos a todas e todos. Dende o novo equipo directivo de CEIP A IGREXA-CALO. Queremos dar a benvida a todas e todos os membros que conformamos a comunidade educativa.

Comezamos unha nova andaina neste  curso escolar 2021-2022.

Sabemos que non vai a ser doado, pero co esforzo e participación de todos e todas acompañaremos aos vosos fillos e fillas nesta etapa educativa.

Imos a dar todo o noso esforzo e o mellor de nós  para poder acompañar, educar e guiar aos nosos nenos e nenas na escola.

Incluímos nesta web toda a información relevante para todas e todos os que formamos "O Cole de Calo".

Instruccións inicio de curso 2021-2022

RESOLUCIÓN do 17 de xuño de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento das ensinanzas de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato no curso académico 2021/22.

Documentos do centro

ACCESOS AO CENTRO CURSO 2021-2022

Menús do comedor 2021-2022

* Martes 5. Xarda  cambia por dorada por mor do mercado.

*Venres 15. Lacteo cambia por froita.

*Martes 28. Troita asalmonada cambia por lubina por mor do mercado.

Programación Comedor Escolar 2021-2022

PROGRAMACIÓN COMEDOR