DÍA INTERNACIONAL DA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

RENOVACIÓN PARCIAL CONSELLO ESCOLAR 2022

Achegamos documento para a inscrición de candidaturas, que deberán entregar debidamente cumprimentado na secretaría do centro se desexan presentar a súa candidatura.

Máis información no menú  "Consello Escolar"

NORABOA

PREMIADOS DO CONCURSO DE RELATOS E DEBUXOS DE TERROR

Lara Castelo Perol, Darius Stefan Hriscu, Enma Gómez Rey e Lois García García

recibiron un libro como agasallo polos seus traballos.

CHARLAS SOBRE A IGUALDADE

EXPOSICIÓN SAMAÍN

VALE MATERIAL ESCOLAR

O alumnado que xa recibiu a axuda de 50€ obterá agora outra de 25€ sen facer ningún trámite adicional. Podedes pasar a recoller o vale por secretaría de 9:30h a 13:00 h.

O vale debe empregarse preferentemente na libraría/establecementos antes do 1 de decembro de 2022.

No suposto de extravío pola familia ou pola libraría nunca se expedirá un duplicado.

Mais información pincha aquí

CONCURSO DEBUXOS E RELATOS DE TERROR

CONVIVENCIAS 22-23

Este martes 11 de outubro faremos as convivencias entre os centros escolares da bisbarra. Neste primeiro trimestre o anfitrión será o Ceip da Ramallosa. Paraticipará o alumnado de 6º curso.

MOCHILAS VIAXEIRAS

Dende a Caloteca xa temos preparadas as mochilas viaxeiras. Pronto comezarán a chegar ás vosas casas para que poidades desfrutar da lectura en familia

BIBLIOTECA ESCOLAR

Solicitude uso da Biblioteca Escolar. De 15:00 h a 17:00 h excepto martes.

Para conciliación familiar de 15:00h a 18:00 h pode solicitar os servizos de Teocoida do Concello de Teo.

PINCHA AQUÍ