You are hereComedor

Comedor

AXUDAS ÁS FAMILIAS USUARIAS DO COMEDOR ESCOLAR sticky icon

As axudas económicas previstas consisten nunha compensación do custo diario do menú por comensal, entendido como o servizo de comida ao mediodía, e polos días lectivos de suspensión da prestación do servizo como consecuencia das medidas adoptadas pola pandemia do COVID-19.

Importe das axudas

Os que teñen a condición de gratuidade total, teñen dereito a percibir 2,50€

Os que teñen a obriga de pagar 1€, teñen dereito a percibir 1,50€

Para o 1º período de libramento correspóndelle 14 días lectivos

Beneficiarios das compensacións

As familias con un ou máis fillos/as escolarizados que teñan a condición de comensais gratuítos ou pagadores dun euro nas relacións de comensais correspondentes ao 31 de xaneiro de 2020.

Solicitudes. Lugar e prazo de presentación

Presentaranse obrigatoriamente por medios electrónicos a través de formulario normalizado dispoñible no seguinte enderezo: https://sede.xunta.gal

Poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído a Chave365

As familias que acrediten dificultades para formalizar a solicitude por medios electrónicos, poderán solicitar a colaboración do equipo directivo do centro. Para tales casos establecese:

Horario de colaboración de 10:30 a 14 h.

Identificación do solicitante no número 982828133 ou correo: ceip.eloisa.rivadulla@edu.xunta.gal

A solicitude será única por cada familia e incluirá á totalidade dos fillos/as

O prazo será dende o día 31 de marzo ata o 6 de abril, ambos os dous incluídos

Comprobación de datos

Identificación do solicitante DNI ou NIE da persoa representante legal do alumnado

Condicións de beneficiarios de comedor nas bases de datos da Consellería

Conta corrente onde realizar o ingreso

A presentación da solicitude leva implícita a autorización para o tratamento dos datos persoais

Ø  Podedes cubrir o seguinte formulario para presentar en sede electrónica ou no caso de non poder, podedes envialo cuberto ao correo do centro.

Ø  As persoas que chamen para que se lles axude, deberán ter á man os datos antes mencionados.

O prazo máximo para resolver será de 10 días dende a data finalización do prazo de presentación de solicitudes. O pagamento, logo da resolución nun prazo máximo de 5 días.

Para ampliar esta información poden consultar pinchando aquí: Orde do 27 de marzo de 2020 (DOGA 30/03/2020).

Abala Móbil sticky icon

Estimadas familias:

Visto que se prolonga o estado de alerta outros 15 días e que a volta á actividade lectiva é incerta, temos a necesidade de continuar de algunha maneira o proceso formativo e facer este tempo de confinamento o máis levadeiro posible para o noso alumnado. Para iso, necesitamos poder manter o contacto coas familias e que vós poidades estar en contacto con todos @s Mestr@s d@s vos@s fill@s.

Pedimos entón que descarguedes a aplicación de Abalar Móbil nos vosos móbiles, e a través desta poderemos estar en contacto diariamente e recibiredes toda a información actualizada.

Podedes seguir as indicacións que vos deixo a continuación e si tedes algún problema non dubidedes en chamar ao centro: 982828133.

Ø  Si a aplicación vos di que non recoñece ese número, chamádenos para actualizalo.

A dirección

MENÚ COMEDOR ESCOLAR 2016/2017 sticky icon

SETEMBRO 2016 OUTUBRO 2016 NOVEMBRO 2016
a a
DECEMBRO 2016 XANEIRO 2017  FEBREIRO 2017
MARZO 2017 ABRIL 2017 MAIO 2017
 XUÑO 2017

Fai clic dentro da imaxe para agrandar

MENÚ COMEDOR ESCOLAR: MES DE MAIO

Adxúntase o menú escolar do mes de Maio.

(FAI CLIC EN ARQUIVO ADXUNTO)

MENÚ COMEDOR ESCOLAR: MES DE ABRIL

Adxúntase o menú escolar do mes de Abril.

(FAI CLIC EN ARQUIVO ADXUNTO)