Plantamos

OBSERVAMOS E EXPERIMENTAMOS

O alumnado de 3º de Primaria ven de facer unha actividade de OBSERVACIÓN, deste xeito, poderá coñecer cánto tarda en xermolar unha semente e ver o proceso de crecemento da mesma.

Estan feitos un expertos!!!

OS ANANOS DE INFANTIL TAMÉN PLANTAN!!!

E como non, os máis pequeniños do cole dando exemplo aos maiores, eles tamén están comprometidos co coidado do noso planeta e así o  mostran, cultivando a súa propia horta.

Que bonitiña lles quedou!!!

E SEGUIMOS PLANTANDO!!!!

Nesta ocasión son os nenos e nenas de 1º de Primaria os que preparan a súa horta, están feitos uns expertos!!!!

SEGUIMOS PLANTANDO

E no mes de marzo, continuamos coa plantación na nosa horta, nesta ocasión é o alumado de 4º de primaria os que se animaron plantando amorodos, acelgas e leitugas. Que bo é logo recolectar a nosa propia colleita!!!!

ECO-RETO: PLANTAMOS!!!!

ECO-RETO: PLANTAMOS!!!

Continuamos co mes de marzo e co ECO-RETO que nos propón VOZ NATURA, PLANTAMOS!!!!

Nesta ocasión os pequechos de 6º de infantil, prepararon o seu espazo na horta e plantaron amorodos, chícharos, leitugas e cebolas, uns verdadeiros agricultores e agricultoras. Así serán conscientes de todo o proceso de crecemento e coidado das diferentes hortalizas, e sobre todo, dos beneficios do autoconsumo.

Seguimos traballando para concienciar sobre os ODS:

ECO-RETO MARZO: PLANTAMOS!!

Tal e como nos propoñen os nosos amigos de VOZ NATURA, este mes o noso cole acepta o ECO-RETO e PLANTAMOS!!! Nesta ocasión é o alumnado de 4º curso os que se adicaron a preparar a súa parte da horta, arrincaron malas herbas, prepararon a terra e sementaron en vasiños de cartón sementes de leitugas e ravos pequenos, a ver se podemos velos crecer e traspantalos máis adiante.