animación a lectura

Tepo chega ás aulas !

Nos primeiros días do mes de outubro, chegaron ás clases as maletas viaxeiras. Chegaron cargadas cunha selección de títulos emprestados dende a biblioteca do centro, para formar parte da biblioteca de aula de cada titoría.

A maleta chega a aula de 5º Infantil e leva unha carta de Tepo

O alumnado de  3º EP xa cos libros que chegaron na maleta.

"Catherine"do Nobel Patrick Modiano , unha porta de entrada á gran literatura.

Catherine é a novela infantil máis popular de Modiano, o último Nobel de Literaturae un dos escritores franceses máis recoñecidos.

Catherine é a historia dunha nena que vive en París co seu pai.Catherine, que leva gafas, comparte co seu pai unha "dobre visión " do mundo: o real e outro "máis suave e acariciador" cando se quita os lentes...

Os debuxos de Sempé, ilustran o encanto desta pequena historia  que é unha porta de entrada para os máis pequenos á gran literatura.

Debuxo de Sempé para a obra de Modiano " Catherine ".

Contacontos

Continuando coa actividade de animación á lectura iniciada en cursos anteriores, os alumnos e alumnas  de 6º de EP  representaron para o resto de alumnado do centro a obra  titulada:

" A VODA DA PULGA E O PIOLLO".

Sorry, flash is not available.