Menú do comedor escolar: Xaneiro

Adxuntamos o menú do mes de xaneiro.

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2021/2022

Estimadas familias:

O procedemento de admisión de alumnado vese modificado este ano nas datas de reserva de praza para o CPI Alcalde Xosé Pichel, centro ao que estamos adscritos.

O prazo de presentar as solicitudes abrenguerá dende o día 11 de xaneiro ata o día 8 de febreiro do 2021, ambos incluídos.

Nos documentos adxuntos, tedes unha circular explicativa e  a solicitude de reserva de praza impresa, á cal tamén podedes acceder na aplicación admisión alumnado (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/).

As familias que desexen solicitar praza noutro centro distinto, terán que esperar ao período de solicitude de admisión, do 1 ao 22 de marzo, e presentar dita solicitude no centro no que estean interesados.

O período de solicitude de admisión do alumnado que de nova incorporación para o CEIP Bormoio-Agualada será do 1 ao 22 de marzo e o resto do alumnado que continúan estudos neste centro educativo non teñen que facer ningún trámite.

A continuación deixamos anexos a circular que enviamos ás familias de 6º de EP e o calendario no procedemento de admisión de alumnado.