Benvidas e benvidos á web do CEIP de Bormoio-Agualada. O noso número de teléfono é o 881880546 e o fax o 881880550.

INICIO CURSO ESCOLAR 2018-2019

Este mércores 12 de setembro comezamos o novo curso escolar 2018-2019.

. O mércores temos xornada reducida con horario de 9:45 a 13:00h. Haberá servizo de transporte escolar pero non de comedor.

- Ás 9:45 celebrarase o acto de presentación no comedor para todo o alumnado e familias do centro.

- A continuación, as familias dirixiranse ás súas respectivas titorías acompañadas do titor/a correspondente para que lles sexan facilitadas as directrices de comezo de curso.

- As familias que así o desexen poden levar consigo aos seus fillos/as ao remate da sesión avisando de que non vai a facer uso do servizo de transporte para volver a casa ese día.

. O xoves 13 xa comezamos co horario e servizos habituais do mes de setembro:

- Xornada lectiva: de 9:45 a 14:45h.

- Servizo de comedor: de 14:45 a 16:00h.

- Servizo de transporte de entrada (nos horarios habituais nas paradas correspondentes a este mes) e de saída ás 16:00h.

Benvidos/as ao novo curso!

Atentamente,

O equipo directivo

Listaxe definitiva de Libros de Texto de 1º e 2º de Ed.Primaria

Listaxe definitiva de Libros de Texto de 1º e 2º de Ed.Primaria. Premer aquí

Libros de texto do curso 2018-2019

Para descargala pode acceder no seguinte enlace.

Nota: Comunicaranse en setembro os libros do resto das asignaturas para os cursos de Educación Infantil e 1º e 2º de Educación Primaria.

Concurso Suministros Lar

Como este ano estamos traballando o proxecto anual do mundo romano que mellor excusa que esa para participar no concurso de mosaicos que cada ano organiza a empresa Suministros Lar de Cee. O faro que nos tocou foi precisamente o de Cee.

Pois xa rematamos a tarefa e coa axuda de todo o alumnado e moitas horas de traballo así quedou. Unha chulada.

E así de guapos e guapas quedamos na foto.

Listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2018-2019

Publicación da listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2018 - 2019.

Seguindo a Orde do 12 de marzo de 2013, publícanse as listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido no CEIP de Bormoio – Agualada para o curso 2018 – 2019.

En contra a listaxe provisional, as persoas interesadas poderán interpoñer unha reclamación ante o Consello Escolar, no prazo de 5 días hábiles contados a partir do día de hoxe.

Agualada, 24 de abril de 2018

Listaxe Provisional de admitidos (pica aquí)

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2018 - 2019

Aberto o prazo para presentar as solicitudes de admisión do alumnado para o vindeiro curso 2018-2019.

Prazo de presentación de solicitides: Do 1 ao 20 de marzo.

Toda a información no seguinte enlace.

Modelo de solicitude aquí.

Postos escolares vacantes.

Pódese consultar toda a documentación nos documentos adxuntos (ver abaixo).

Conmemoración do "Día da discapacidade" presentación

Hoxe celebramos no noso colexio o "Día da discapacidade" para o que temos preparadas unha serie de actividades.

Podedes escoitar a presentación no seguinte arquivo de audio: