Benvida

Benvidos á web do CEIP de Bormoio-Agualada. O noso número de teléfono é o 881880546 e o fax o 881880550. Podes localizar o centro no seguinte enlace.  Estamos aquí

INICIO DO CURSO 2017-2018

O LUNS día 11 de SETEMBRO comeza o novo curso escolar en horario de 9:45 a 13:00.

Haberá transporte escolar pero non servizo de comedor.

O Martes 12 de setetmbro comezamos co horario de xornada continuada de 9:45 a 14:45. O comedor será de 14:45 a 16:00.

Lembrade que o luns 11 de setembro é o último día para entregar as autodeclaracións de comedor.

Listaxe definitiva de admitidos no Fondo Solidario de libros de texto para o curso 2017-2018.

Para ver a listaxe de alumnado admitido e a relación de libros que se lle condece a cada un premer aquí.

Axudas para adquisición de libros de texto e material escolar

Xa están dispoñibles os vales na secretaría do centro. O prazo para recollelos remata o venres 21 de xullo. O horario de secretaría será de 10 a 14 horas.

Fondo Solidario de Libros Curso 2017/2018

Listaxe provisional para a asignación de libros para o curso 2017/2018. Premer aquí.

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous días seguintes á publicación destas listaxes.

Premio da AS-PG no certame "Curtas a Rosalía"

O noso centro ven de gañar un premio no VII Certame de Curtas para Rosalía organizado pola Asociación Socio Pedagóxica Galega (AS-PG).

Noraboa a todo o alumnado participante así como a Mestra Silvia Freire que foi a encargada da edición do vídeo. Bo traballo.

LISTAXE LIBROS 2017-2018

IMPORTANTE

Para os cursos 1º e 2º de Educación Primaria só se mercarán os libros indicados para as materias de Lingua Estranxeira Inglés, Relixión, Ciencias Sociais e Ciencias Naturais.

En setembro indicarase se é preciso mercar os demais ou non.

Descargar aquí

Listado provisional alumnado admitido curso 2017-2018

Seguindo a Orde do 12 de marzo de 2013, publícanse os listados provisionais de alumnado admitido e non admitido no CEIP de Bormoio-Agualada para o curso 2017-2018.

Pódense formular reclamacións a devanditas listaxes no prazo de 5 días hábiles contados a partir do 21 de abril de 2017, ante o consello escolar do centro.

PROCEDEMENTO PARA A ADMISIÓN DO ALUMNADO. CURSO 2017/2018 CEIP DE BORMOIO-AGUALDA

Prazo de presentación de solicitudes: do 1 ao 20 de marzo.

Toda a información pode ser consultada na seguinte circular.

Modelo de solicitude de admisión(anexo II)

Instrucións dirección xeral curso 2017-18.

Crear solicitude de admisión.

Normativa reguladora do proceso de admisión.

• Decreto 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumando en centros que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato.
  • Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado.
  • Orde do 25 de xaneiro do 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.
  • Instrucións da Dirección Xeral de centros e recursos humanos sobre o proceso de admisión de alumnado para o curso 2017-2018.
  • Instrucións da Xefatura Territorial da Coruña sobre o proceso de admisión de alumnos 2017-2018

Prazo de presentación de solicitudes de admisión.

(Modelo do Anexo II da Orde do 25 de xaneiro de 2017- ED550B-)

• Do 1 ao 20 de marzo.

• No centro no que solicite praza en primeiro lugar.

Prazo de presentación da documentación xustificativa dos criterios alegados para o baremo, se é o caso (só cando o número de solicitudes sexa maior ao das prazas ofertadas)

• Do 23 de marzo ao 3 de abril.

Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido.

(No taboleiro de anuncios do centro e na páxina web)

Antes do 25 de abril

Prazo de reclamación ás listaxes provisionais.

• No prazo de 5 días hábiles contados a partir do día seguinte ao da súa publicación.

• Ante o Consello Escolar.

Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido.

(No taboleiro de anuncios do centro e na páxina web)

Antes do 15 de maio

Prazo de reclamación ás listaxes definitivas.

• 1 mes contando a partir do día seguinte ao da súa publicación.

• Ante a persoa titular da Xefatura Territorial.

Prazo para formalizar a matrícula.

(Modelo do Anexo III-1 da Orde do 12 de marzo de 2013)

Do 20 ao 30 de xuño