Entroido!

Ola! Desde o centro queremos desexarvos un feliz Entroido! Premede na imaxe para ver os mandados do Meco para a semana próxima.

Mandados do Meco

DOAZÓN PARA A ONG SAVE THE CHILDREN

MOITAS GRAZAS A TODAS AS FAMILIAS QUE COLABORARON CO CENTRO NA RECAUDACIÓN PARA A ONG SAVE THE CHILDREN.

ENTRE O NOSO CENTRO, CEIP BORMOIO AGUALADA E O CEIP AS FORCADAS (CORME) CONSEGUIMOS 316€ PARA COLABORAR COAS ACCIÓNS DA ONG.

MOITÍSIMAS GRAZAS!!

Estatísticas Recreos Residuos Cero ♻ (xaneiro)

Publicamos os resultados do mes de xaneiro a nivel centro e para cada unidade. Parabéns a todas as clases polo esforzo, especialmente á de Educación Infantil que porcentualmente foi a que máis merendas ♻ sen residuos conseguiuGuay! Facede click na imaxe . Continuamos!

Menú de Febreiro

Día da Paz 2020

Co motivo da celebración do Día da Paz realizamos unha xornada de convivencia co CEIP As Forcadas de Corme. Toda a recaudación da xornada será destinada á ONG Save the Children.

Moitas grazas as familias polas súas aportacións e ao cole de Corme pola súa colaboración. Sorriso

Día da PAZ 2020 from CEIP de Bormoio-Agualada on Vimeo.

Por un futuro sen contaminación

Aquí tedes este vídeo realizado polo alumnado de 4º de Educación Primaria na materia de Valores na que queren un mundo mellor e sen contaminación, axudámolos?

Temos novidades

Como xa sabedes no cole estamos a traballar dentro do noso Proxecto Anual Integrado a reciclaxe.

Despois de organizar e traballar nas aulas comezamos neste novo ano un proceso que consistirá en reducir os residuos das merendas durante o curso escolar.

Para iso deberemos usar, maioritariamente, envases retornables, co fin de eliminar as botellas de plástico e os envases dun só uso como plásticos, papel de aluminio, etc.

Cada día, cada aula, rexistrará como veñen as merendas para a final da semana facer reconto dos mesmos e a final de mes un gráfico para comparar os resultados e a evolución do programa.

A maiores, realizaremos un Patrulla Verde polos patios co fin de concienciar e aprender a reciclar os nosos residuos. Cada día da semana irá un grupo de nenas e nenos de un curso diferente a facer as gardas da reciclaxe explicando as compañeiras e compañeiros onde tirar cada residuo.

Ademais utilizaremos una estrutura de madeira para recolectar todos os plásticos que xeramos no cole e así poder mostrar o impacto na súa totalidade.

Temos que agradecer a colaboración da Carpintaría David Varela na dación da estrutura que nos facilitará a visibilidade dos residuos.

Felices festas

A comunidade educativa do CEIP de Bormoio-Agualada deséxavos unhas boas festas!

Vémonos a volta das vacacións de Nadal, o 8 de xaneiro.

Menú de Xaneiro

Aquí tedes o menú de xaneiro.

Carreira de Campo a Través

O pasado 29 de Novembro o alumnado de 3°, 4º, 5º e  6° EP participou na carreira de campo a través en Carballo.  Premendo na seguinte imaxe tedes mais información sobre a mesma e un pequeno vídeo. Parabéns!