Novas do comedor

Co comezo deste curso 2019/2020 estreamos unha nova conta de instagram na que poderedes ver imaxes dos menús diarios, as novas e todo relacionado co noso comedor!!!

SIGUENOS EN @comedoragualada

COMEZO DO CURSO 2019/2020

O próximo mércores 11 de setembro do 2019 presentaremos o próximo curso escolar 2019-2020 ás 09:45 h no comedor escolar.

Tras unha pequena presentación conxunta realizaranse as reunións iniciais de titores coas familias nas propias aulas ás 11:00 h.

A xornada rematará ás 13:00 h e recordamos que ese día haberá transporte escolar.

O Equipo directivo

Fondo Solidario de Libros e Axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar. Curso 2019/2020

Fondo Solidario de Libros de texto e Axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar. Curso 2019/2020.

Publicación da listaxe definitiva de admitidos no Fondo Solidario de Libros de Texto para o vindeiro curso 2019-2020 (cursos:3º, 4º, 5º e 6º de Ed.Primaria) . Para ver a listaxe premer aquí.

Publicación da listaxe das Axudas para a adquisición de Libros de Texto (1º e 2º Ed.Primaria) e das Axudas para a adquisición de Material Escolar (todos os cursos de Ed.Primaria). Para ver a listaxe premer aquí.

Os vales das axudas para os libros de texto e o material escolar poderanse recoller na secretaría do centro dende o venres 5 de xullo ata o venres 12 de xullo en horario de 10:00 a 13:00h. No caso de que quede algunha familia pendente de vir nesas datas poderano recoller en setembro.

Atentamente,

A secretaria.

Libros de Texto Curso 2019-2020

Para ver a listaxe de libros de texto do curso 2019-2020 premer aquí.

Nota: A listaxe de libros de 1º e 2º de Ed.Primaria completarase en setembro.

Libros de TextoAtentamente,

A secretaria

O noso centro está de noraboa.

O proxecto de mobilidade para personal de educación escolar (KA101) presentado polo CEIP de Bormoio-Agualada en marzo de este ano resultou seleccionado para subvención dentro do programa Erasmus+.
O mestre de inglés e coordinador do proxecto participou estes días nas "Xornadas de formación inicial para todos os beneficiarios de KA101 y KA104" que se celebraron o 24 e 25 de xuño a nivel nacional en Murcia.

A participación neste proxecto é un orgullo para o noso centro e unha vía de internacionalización e formación para toda a comunidade no futuro a corto,  medio e largo prazo. Pouco a pouco,  iremos actualizando a nosa web con máis información.

Parabéns!

Revista Escolar

Xa está aquí a nosa Revista Leria do curso 2018/2019.

Esperamos que vos guste!

Nota informativa fotos e vídeos curso 2018/19

Estimadas familias,

O CEIP de Bormoio-Agualada está moi comprometido ca salvagarda ambiental do noso planeta, por iso un dos nosos obxectivos a corto prazo é reducir o consumo de plásticos.

Por este motivo, as fotogafías e vídeos deste curso non serán entregados en DVDs, senón que estarán á vosa disposición no ordenador da sala da exposición do colexio ata o 30 de xuño, para que poidades descargalas; despois borraremos a información.

Recomendamos que traiade dispositivos de almacenamento superiores a 8 GB.

Para o vindeiro ano, gustaríanos poder utilizar plataformas na rede para poder compartir os arquivos (documentación, foto e vídeos) con toda a comunidade educativa e poder acceder desde as vosas casas; polo que precisaremos unha autorización explícita para o curso 2019-2020.

Agradecer, unha vez máis, a vosa colaboración e comprensión.

Nova imaxe da nosa páxina web

A sección bilingüe de 5º de Educación Primaria do CEIP de Bormoio-Agualada realizou un concurso para debuxar a nosa escola. A gañadora foi Lucía Cerqueiro Soneira e será a imaxe principal da nosa web.  Parabéns!

O resto das creacións podédelas ver aquí

Novas da semana

Estimadas familias vos informamos de:

• Este xoves 13 de xuño non haberá clase por ser festivo local, San Antonio da Agualada.
  • Este venres 14 de xuño iremos de excursión a Santiago de Compostela.

O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Ed.Primaria acudirán ás pistas de atletismo e contaremos con xuíces profesionais e adestradores de atletismo que nos ensinarán o funcionamento das distintas probas e organizarán algunhas para que nós poidamos participar.

O alumnado de Ed.Infantil, 1º e 2º de Ed.Primaria irá ao MUPEGA (Museo Pedagóxico Galego) e logo encontrarase co resto nas pistas de atletismo.

Comeremos todos xuntos na Cidade da Cultura e regresaremos ao colexio.

Horario de saída: 9:45h, polo que haberá servizo de transporte regular.

Horario de regreso: ás 18:00 h aproximadamente, polo que as familias terán que vir a recoller aos nenos/as.

Queremos lembrarvos da necesidade de que os nenos e nenas veñan con roupa e calzado cómodo, protección solar, merenda para medio día e un botellín de auga. O centro aportará bocadillos, auga e froita para a comida.

Exposición "O noso pasado está no presente"

O noso estupendo Equipo de Dinamización da Lingua Galega preséntanos esta mostra sobre o noso patrimonio cultural na que participou todo o centro.

Nela, poderedes adentrarvos no pasado, observar as fotografías que moitos de vós aportáchedes e ver as reproducións tan creativas, reais e orixinais que fixo o noso alumnado.

O horario de exposición inclúe todos os días de 12:25 a 13:05h, e os mércores de 12:25 a 14:45h.

Para máis información, premede no propio blogue do EDLG. Quedamos á vosa disposición. Esperamos que a disfrutédes tanto coma nós!