Benvida

Benvidos á web do CEIP de Bormoio-Agualada. O noso número de teléfono é o 881880546 e o fax o 881880550. Podes localizar o centro no seguinte enlace.  Estamos aquí

Concurso Suministros Lar

Como este ano estamos traballando o proxecto anual do mundo romano que mellor excusa que esa para participar no concurso de mosaicos que cada ano organiza a empresa Suministros Lar de Cee. O faro que nos tocou foi precisamente o de Cee.

Pois xa rematamos a tarefa e coa axuda de todo o alumnado e moitas horas de traballo así quedou. Unha chulada.

E así de guapos e guapas quedamos na foto.

Listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2018-2019

Publicación da listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2018 - 2019.

Seguindo a Orde do 12 de marzo de 2013, publícanse as listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido no CEIP de Bormoio – Agualada para o curso 2018 – 2019.

En contra a listaxe provisional, as persoas interesadas poderán interpoñer unha reclamación ante o Consello Escolar, no prazo de 5 días hábiles contados a partir do día de hoxe.

Agualada, 24 de abril de 2018

Listaxe Provisional de admitidos (pica aquí)

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2018 - 2019

Aberto o prazo para presentar as solicitudes de admisión do alumnado para o vindeiro curso 2018-2019.

Prazo de presentación de solicitides: Do 1 ao 20 de marzo.

Toda a información no seguinte enlace.

Modelo de solicitude aquí.

Postos escolares vacantes.

Pódese consultar toda a documentación nos documentos adxuntos (ver abaixo).

Conmemoración do "Día da discapacidade" presentación

Hoxe celebramos no noso colexio o "Día da discapacidade" para o que temos preparadas unha serie de actividades.

Podedes escoitar a presentación no seguinte arquivo de audio:

Samaín 2017

Este ano o CEIP de Bormoio-Agualada festexamos o Samaín de forma terrorífica…

Con decoración e exposición de cabazas, vestimentas que reflectían os nosos maiores medos e pesadelos e actividades nas que o mundo dos mortos cobraban vida.

Aquí tedes unha mostra do que aconteceu esa semana!!

INICIO DO CURSO 2017-2018

O LUNS día 11 de SETEMBRO comeza o novo curso escolar en horario de 9:45 a 13:00.

Haberá transporte escolar pero non servizo de comedor.

O Martes 12 de setetmbro comezamos co horario de xornada continuada de 9:45 a 14:45. O comedor será de 14:45 a 16:00.

Lembrade que o luns 11 de setembro é o último día para entregar as autodeclaracións de comedor.

Listaxe definitiva de admitidos no Fondo Solidario de libros de texto para o curso 2017-2018.

Para ver a listaxe de alumnado admitido e a relación de libros que se lle condece a cada un premer aquí.