Listaxes de admisión

Listaxe definitiva de alumnado admitido no centro para o curso 2020/2021

Todo o alumnado que presentou solicitude de admisión no CEIP Bormoio Agualada e que na resolución provisional aparece como admitido tamén o está na listaxe definitiva. Dita listaxe está a disposición das familias secretaria do centro.

Lembramos que o periodo de matrícula vai do 1 ao 6  de xullo.

Documentación a aportar na formalización de matrícula (se non se entregou xa):

• Certificado do padrón municipal no que figuren todos os membros da unidade familiar que conviven nel.
  • Informe médico do neno/a.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Dúas fotos tamaño carné.

Recordade entregar o mesmo día da formalización da matrícula a reserva de praza de comedor e transporte, explicado en anteriores entradas na páxina web do centro.. O resto de papeis cubriranse no centro o día da formalización de matrícula.

Para calquera dúbida estamos a vosa disposición.

Un saúdo.

O equipo Directivo.

Listaxe Definitiva de Admitidos no comedor escolar curso 2019/2020

Poderá consultar aquí as listas de admitidos e non admitidos (definitivas) no servizo de comedor para o curso 2019-20.

Admisión 2019/2020

COMEDOR 2019/2020.

INFORMACIÓN IMPORTANTE

Todas as familias do alumnado que desexen utilizar o servizo do comedor deberán manifestar facer constancia na secretaría do centro dende o 22 de xuño ata o 1 de xullo do 2019.

O modelo de autodeclaración e especificacións podedes descargalo aquí

Admitidos no servizo de comedor escolar

Poderá consultar aquí as listas de admitidos e non admitidos (definitivas) no servizo de comedor para o curso 2018-19.

O modelo de autodeclaración pode descargarse neste enlace