Blogues

Caixas covid

Xa comezaron a chegar as  caixas para gardar o material de xeito individual

Libro 2º EP Relixión

Religión Católica 2 Primaria, Serie Manantial: ISBN 978 84 680 2954 2

Recordatorio

A nova organización do comedor implica, outra vez, cambios no horario. Atención sobre todo os que recolledes ao alumnado que non vai ao comedor. A nova hora de saída será ás 14:45h. Pedimos disculpas e agradecemos a comprensión de toda a comunidade educativa ante todos os cambios, idas e voltas deste inicio de curso. Seguide atentos as actualizacións da web e recordade que tamén teredes os avisos na nosa canle de Telegram.

O director.

Aviso Comedor

Comunicamos que desde hoxe, habilitaremos o ximnasio do centro como novo espazo para o comedor. Desta forma, o alumnado estará dividido e separado nos dous espazos nunha única quenda. Os dous espazos contarán con ventilación. En cada espazo haberá 3 grupos estables de convivencia (GEC).

Aviso Comedor

De forma provisional,

Hoxe luns e mañá martes, por petición da ANPA, faremos dúas quendas de comedor. No día de hoxe programarase unha reunión urxente coa ANPA para falar sobre este tema.

O director