Normalización

O libro da selva, musical

O alumnado de 1º e 2º de primaria interpretaron extraordinariamente o musical do Libro da Selva.

Foi un pracer compartilo con vós!

Noraboa!

Musical Bai de Grease

Aqui podedes ver a actuación do alumnado de 5º e 6º de primaria no Auditorio de Baiona.

Noraboa artistas! Grazas por todo!

Vivindo con Dinosaurios

Aqui tedes a superproducción do alumnado de tres anos...Vivindo con dinosaurios!!

Xogos último día de curso

O curso chegou ao seu fin e quixemos despedirnos con xogos organizados polos nenos e nenas de quinto de primaria. Con este video, despedímonos dun curso cheo de cousas novas, no que aprendimos un montón e gozamos no proceso.

O claustro de mestres e mestras deséxavos unhas felices vacacións.

Saúdos de Paio e Aurelio

Paio e Aurelio saudan ao alumnado do cole, polo seu video! Moitas grazas e a soñar cos contos!!

Revista O Balcón do Val Miñor 2019

Aqui temos a revista O Balcón do Val Miñor deste curso, cos artigos relacionados co cine realizados polo alumnado do centro e a maquetación da revista a cargo da mestra Olalla.

Quedou de cine! Noraboa!

Xogos populares no Val Miñor

O pasado venres tivemos as xornadas dos Xogos Populares organizadas polos Equipos de Dinamización da Lingua Galega do Val Miñor. O alumnado de 4º de primaria, gozou cunha mañá chea de xogos e doutros compañeiros e compañeiras do Val Miñor.

Mención especial no IV Concurso Ollo de Vidro

Estamos de noraboa porque acadamos unha mención especial no IV Concurso Ollo de Vidro, co video Espertando soños, realizado co alumnado de 1º e 2º de `primaria. Recollemos o premio o pasado mércores no Festival de cans.

Maios de cine en Belesar

Hoxe festexamos os maios no cole de Belesar e todo o arrecendo a fiuncho, encheu o cole. Flores que se transformaron en colares, pulsares e nunha alfombra de cine!

Finalistas no Concurso IV O Ollo de vidro

O alumnado de 1º e 2º de primaria participou no concurso O Ollo de Vidro que organizan os Equipos de Dinamización Lingüística, a Biblioteca Neira Vilas xunto co Festival de Cans. Nós fixemos un video recomendando a lectura de Paio e o poder da música co alumnado de 1º e 2º.

Quedamos finalistas no concurso e o vindeiro mércores 22 de maio  ás 18.30 en Cans ( no Baixo de Bugarín) proxectarase o noso video e comunicaran os gañadores, asi como a entrega de premios.

Se queredes vir ao evento, comunicádenolo na escola o luns 20 .

Moitas grazas, moita sorte e Noraboa aos participantes.