Comedor

COMEDOR ESCOLAR  DEPENDENTE DA SECRETARÍA XERAL TÉCNICA DA CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN E O.U.

O centro conta cun servizo de COMEDOR ESCOLAR de xestión indirecta dependente da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación.

Ten concedidas 184 prazas para uso do alumnado.

A  capacidade do comedor é de 115 usuarios, razón pola cal o alumnado come en dúas quendas según o número que ocupe como resultado da baremación inicial, pero os 184 usuarios, sexa cal sexa a quenda na que comen, pertencen ao comedor da Consellería xestionado pola dirección do Centro.

O coste do servizo calcúlase en función da Renda e pode ser gratuito, 1 euro, 2,5 euros ou 4,50 euros.

Os menús de cada mes serán publicados nesta páxina e nas entradas do comedor.

Para calquera aclaración dirixirse á dirección do centro.

COMEDOR DA ANPA

Para o alumnado que non obtivese praza (das 184 concedidas) ou que precise un servizo esporádico ou discontínuo, ofértase o COMEDOR DA ANPA, que coincide en espazo e servizo coa segunda quenda do comedor da Consellería, coa diferencia de que o servizo é de pago en todos os casos (4,50 euros).

Para facer uso do comedor da ANPA débese contactar coa directiva da mesma a través do seu correo electrónico:

anpaceipaponte@gmail.com

O encargado é Javier.

EMPRESA DE CATERING

Continúa a empresa "Restaurante Sala Grandín", con sede en A Estrada.

MONITORES

Esperanza, Ana, Amada, Adrián, Félix, Iria, Iago,  Noel, Moisés e Rocío.

Encargada do comedor

ESPERANZA