Palabra do mes de xaneiro

A palabra gañadora do mes de xaneiro foi "lizgairo". A RAG defínea como "Que ten a mente áxil e enxeñosa, que sabe o que lle convén e actúa conforme a iso", é palabra sinónima de: agudo, astuto, fino ou listo.

Adxuntamos unha foto de Lola Naveira Rodríguez, alumna de 4º de Educación Primaria que compartiu esta palabra connosco:

Calendario 2019: Antón Fraguas & Luis Seoane

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega e BiblioAnxo, coa colaboración de todo o centro elaborou un almanaque para 2019, ano no que se adican as Letras Galegas a Antón Fraguas, e o Día das Artes Galegas ao pintor Luis Seoane.

En cada mes aparece a reprodución dun cadro de Seoane, feita polo alumnado de cada un dos grupos, no que se fai referencia a aspectos da cultura e tradición galegas, que foron a base do traballo de Antón Fraguas. Está acompañado dun código QR, no que os alumnos narran estes aspectos.

Agardamos que vos guste e o aproveitedes neste 2019!!

Palabra do mes de decembro

Rematamos o ano coa palabra de decembro que, neste caso, foi FOLERPA. A definición ofrecida pola Real Academia Galega é: “Cada unha das porcións de agua conxelada que caen cando neva”.

Aquí vedes a Alejandro, o alumno de 5º de Primaria que propuxo a palabra gañadora. Noraboa!

CIENCIA EN GALEGO

Para celebrar o Mes da Ciencia en Galego, o salón de actos converteuse nun gran laboratorio cientifico, no que un grupo de expertos de cada curso compartiu con resto de compañeiros do cole un experimento. Puidemos aprender dende o funcionamento dun volcan, electricidade estática,...ata que obxectos flotan e cales non. Experimentamos, aprendemos, disfrutamos e sobre todo, FALAMOS GALEGO.

Así pechamos novembro, o mes da Ciencia en Galego nas Bibliotecas, pero podemos seguir desfrutando e aprendendo coa exposición de Ciencias, da Maleta Viaxeira da Asesoría de Bibliotecas Escolares .

Palabra do mes de novembro: Orballo

No mes de novembro a palabra máis votada foi ORBALLOAquí vedes a Manuel, o alumno de sexto de Educación Infantil que propuxo a palabra gañadora. Noraboa!

Palabra do mes de outubro: Luscofusco

Como xa sabedes, este ano continuamos coa nosa proposta da Palabra do Mes dende o ELDG.

No mes de outubro a palabra máis votada foi LUSCOFUSCO. Aquí vedes a Sabela, a alumna de sexto que propuxo a palabra gañadora.

Deixámosvos un enlace a un vídeo da académica Margarita Ledo no que afonda un chisco sobre o significado desde termo:

COMPARTIMOS XOGOS CO CPI VIRXE DA CELA

Aproveitando a visita á Coruña dos nenos e nenas do CPI Virxe da Cela de Monfero, convidamolos á compartir xogos no patio da nosa escola. Asi de ben o pasamos:

ENTREGA PREMIOS REAL ACADEMIA GALEGA

Hoxe acudimos á sede da Real Academia Galega para recibir o premio do Certame Contádenos o voso Dia das Letras Galegas, da man do presidente da RAG, Víctor F. Freixanes, e a académica Fina Casalderrey, quen conduciu oacto no que tamén estivero representantes de Galaxia, Urco Editora e Bolanda Edicións, doadores, xunto con Xerais, dos lotes de libros que compoñen os premios. Tamén asistiu o viuvo de Mª Victoria Moreno, Pedro Ferriol.

Neste acto estivemos acompañados dos compañeiros do CPI Virxe da Cela de Monfero, e os nenos e nenas da EEI Milladoiro de Ames. NORABOA A TODOS!!

Aqui podedes ver un resumo:

Moitas grazas á REAL ACADEMIA GALEGA, por este recoñecemento ao traballo do cole, e tamén a todos o membros da comunidade educativa que o fixestes posible.

Cando regresamos ao cole nos acompañaron os profes e alumnos/as do CPI Virxe da Cela con quen estivemos a compartir unha sesión de xogos organizada pola mestra de Educación Fisica, Raquel Mosquera.

O pasamos de marabilla! Grazas, Raquel!

PRIMAVERA DAS LETRAS 2018

O noso centro ven de ser premiado na segunda edición dos premios da Real Academia Galega Contádenos o voso Día das Letras Galegas polo traballo arredor da figura de Maria Victoria Moreno

NORABOA E GRAZAS a tod@s os que fixestes posible este premio!

Visita ao CPI Virxe da Cela de Monfero

O xornal "La opinión" recolle o noso paso por Monfero. Preme na imaxe para ver a información.

Tamén o "Diario de Ferrol". Preme na imaxe para ver toda a información.