COMPARTIMOS XOGOS CO CPI VIRXE DA CELA

Aproveitando a visita á Coruña dos nenos e nenas do CPI Virxe da Cela de Monfero, convidamolos á compartir xogos no patio da nosa escola. Asi de ben o pasamos:

ENTREGA PREMIOS REAL ACADEMIA GALEGA

Hoxe acudimos á sede da Real Academia Galega para recibir o premio do Certame Contádenos o voso Dia das Letras Galegas, da man do presidente da RAG, Víctor F. Freixanes, e a académica Fina Casalderrey, quen conduciu oacto no que tamén estivero representantes de Galaxia, Urco Editora e Bolanda Edicións, doadores, xunto con Xerais, dos lotes de libros que compoñen os premios. Tamén asistiu o viuvo de Mª Victoria Moreno, Pedro Ferriol.

Neste acto estivemos acompañados dos compañeiros do CPI Virxe da Cela de Monfero, e os nenos e nenas da EEI Milladoiro de Ames. NORABOA A TODOS!!

Aqui podedes ver un resumo:

Moitas grazas á REAL ACADEMIA GALEGA, por este recoñecemento ao traballo do cole, e tamén a todos o membros da comunidade educativa que o fixestes posible.

Cando regresamos ao cole nos acompañaron os profes e alumnos/as do CPI Virxe da Cela con quen estivemos a compartir unha sesión de xogos organizada pola mestra de Educación Fisica, Raquel Mosquera.

O pasamos de marabilla! Grazas, Raquel!

PRIMAVERA DAS LETRAS 2018

O noso centro ven de ser premiado na segunda edición dos premios da Real Academia Galega Contádenos o voso Día das Letras Galegas polo traballo arredor da figura de Maria Victoria Moreno

NORABOA E GRAZAS a tod@s os que fixestes posible este premio!

Visita ao CPI Virxe da Cela de Monfero

O xornal "La opinión" recolle o noso paso por Monfero. Preme na imaxe para ver a información.

Tamén o "Diario de Ferrol". Preme na imaxe para ver toda a información.

Palabra do mes de xuño: CHORIMA

Gañador da palabra do mes de xuño: Alexandre Vizcaíno García. CHORIMA.

Outras palabras finalistas foron: cangrexo, sorriso, amorodo, dozura, febreiro e troula.

Revista EDLG 2017-2018

Gañadora Palabra do mes de maio

Verónica Longueira Rouco, gañadora da palabra do mes de maio: FERVELLO.

Outras palabras finalistas foron: bicos, saudade, lóstrego, brétema e cuco.

Festival Letras Galegas 2018

Co gallo do día das Letras Galegas celebramos un pequeno acto que consistiu na representación da vida e obra de María Victoria Moreno; a entrega de premios do VII certame literario "Emilia García Barreiro", que este ano tivo como novidade a participación do CEIP Sal Lence; e a interpretación do himno galego.

Letras Galegas 2018 from EDLG ANXODAGARDA on Vimeo.

Centro de Día de Eirís

Algúns alumnos e alumnas de 6. º de educación primaria achegáronse ata o centro de día de Eirís para compartir cos seus usuarios a vida e obra de María Victoria Moreno, a homenaxeada nas Letras Galegas 2018.

Esta actividade foi organizada pola coordinadora da Biblioteca. Podedes completar a información en  BiblioAnxo