Colectivas

8 de Marzo de 2019

Día da Paz e da Non Violencia 2019

No seguinte vídeo podedes ver a construcción do mural conxunto para conmemorar o Día da Paz e da Non Violencia 2019.

IMAXINA from BiblioAnxo on Vimeo.

Imaxina (canción do Día da Paz 2019)

Co gallo da celebración do Día da Paz e da Non Violencia, do 30 de xaneiro, versionamos a canción de "Imagine" de John Lennon. Todo o alumnado e profesorado cantou esta adaptación e máis a orixinal en inglés nun pequeno acto conmemorativo.

NO CEIP ANXO DA GARDA REXEITAMOS A VIOLENCIA #EQUALITER

Para conmemorar o Día Internacional para a eliminación da violencia contra ás mulleres, sumámonos á iniciatica  #equaliter do Ceip Aquilino Iglesias Alvariño de Abadin, participando co noso mural grabado. Este é o video resultante:

Así o fixemos:

Queremos agradecer a este centro que nos convidara a participar en tan fermosa iniciativa.

COMPARTIMOS XOGOS CO CPI VIRXE DA CELA

Aproveitando a visita á Coruña dos nenos e nenas do CPI Virxe da Cela de Monfero, convidamolos á compartir xogos no patio da nosa escola. Asi de ben o pasamos: