Ed. Primaria

Encontro con Eloy Moreno, autor da novela "Invisible".

O vindeiro mércores 8 de abril haberá un encontro virtual en directo co escritor Eloy Moreno, autor da novela "Invisible". O encontro será ás 19:00h no seu canal de Instagram: @eloymorenoescritor

Animádevos a participar!

Nos recreos xogamos todos e todas

Desde este mes de novembro comezou "a nova organización" dos patios en Primaria coa idea de que todos e todas teñamos diferentes opcións e espazos para desfrutar deste momento da xornada escolar. Tras consultar a opinión do alumnado para coñecer a suas ideas e suxerencias e tendo en conta o criterio de todo o claustro decidimos establecer distintas zonas de xogo e proporcionar material mais variado para poder xogar nos recreos. Así, por exemplo, establecemos unha zona sen balón para uso de cordas e outros xoguetes, zona con balón, zona "tranquila" con xogos de cartas e de mesa, turnos e  zona específica para xogar ao fútbol e ademais cada trimestre se celebrará un torneo dalgún deporte alternativo que practiquemos nas clases de E. Física. Neste primeiro trimestre o turno é para o Datchball e na liga creada están a participar 12 equipos de 3º a 6º de Primaria. Deixamos a continuación algunhas fotos onde se observan detalles desta nova organización da que vos falamos.

2º de E.P. visita o Muncyt

O pasado venres, 15 de novembro, os alumnos de segundo de E. P. visitamos o Muncyt.  Alí vimos obxectos antigos moi interesantes.
O que mais nos gustou foi entrar no avión Lope de Vega que transportou no seu momento un cadro ben coñecido: O Guernika.
Esperamos repetir pronto!!!

O alumnado de 1º de Educación Primaria visita o Xardín de San Carlos

O pasado 4 de abril o alumnado de 1º de Educación Primaria visitou o Xardín de San Carlos.

5º de Primaria acode a "Prazas con Poder"

O alumnado de 5º de Primaria acudíu á saída "Prazas con Poder", visitando a Praza da Constitución e o Palacio de Capitanía, a Praza da Fariña e a Praza de María Pita e o Concello da Coruña

Visita á EDAP

O alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria visitaron a EDAP.

O alumnado voluntario da Biblioteca Escolar visita o Centro de Día de Eirís.

Hoxe, Día da Poesía, o alumnado voluntario da biblioteca visitou o Centro de Día de Eirís onde compartiron lecturas de poemas escritos por alumnado do colexio coas persoas alí presentes. O recital foi todo un éxito!!

Grazas a todos por facer deste día un DÍA ESPECIAL!

Día da poesia no centro de dia de Eiris from BiblioAnxo on Vimeo.

Anxela Loureiro visita BiblioAnxo

Anxela Loureiro, a autora de "Choiva de ras" visitou a biblioteca do cole, onde a recibiu o alumnado de 3º e 4º de Primaria, con quen compartiu historias e tamén cancións.

Graciñas Ángela!

Historia do Feminismo

As alumnas e os alumnos de Valores Cívicos e Sociais de 5º de Ed. Primaria fixeron este vídeo nas últimas semanas para conmemorar o Día Internacional da Muller, 8 de Marzo. Agardamos que vos guste!!

Mujeres deportistas

Este é o libriño que elaborou oalumnado de 4º, 5º e 6º de Primaria na área de Educación Física co gallo do Día Internacional da Muller