ANPA Castelao

Mª Jesús Méndez

Pilar Morais

Sandra Regueira

A Asociación de Pais e Nais de alumnos é un elemento importante dentro do funcionamento do centro.

Grazas á asociación están en marcha no colexio os seguintes servicios:

- Comedor Escolar e Programa Madrugadores:

Xestionado pola ANPA e mediante un servicio de catering, máis de 60 alumnos do colexio están inscritos no comedor, que funciona de 14 a 16 durante todo o curso escolar, incluidos os meses de setembro e xuño . Durante este horario están atendidos por educadores. O programa de "Madrugadores atende a 15 alumnos en horario de 7'30 da mañá ata o inicio das clases ás 9'00.

- Actividades Extraescolares:

En horario de 16 a 18, todos os días, de luns a venres, máis da metade dos alumnos do colexio acuden ao centro, onde un grupo de educadores desenvolven as actividades do Programa de Ocio Educativo da Concellaría de Educación.

- Inglés:

En horario de 16 a 18, martes e xoves o programa LISTEN/SPEAK, de Coruña Educa.

- Natación:

organizada polo Concello de A Coruña dirixida ao alumnado de 2º ciclo de primaria. Impártese nas instalación do Complexo Deportivo de San Diego os xoves de 17 a 17'45, con servicio de autobús.

- Deporte no Centro:

en horario de 16 a 18, martes e xoves para toda a etapa de Primaria, os seguintes deportes: patinaxe, baile moderno, multideporte e xadrez e xogos de mesa.

- Cooperativa de material para educación infantil, 1º ciclo de primaria.

- Colaboración nas actividades do Centro:

Os pais e nais colaboran normalmente dunha forma activa en todas as actividades do Centro.

- TELEFONO DE CONTACTO DA APA: 673 56 07 78

- DIRECCIÓN DE CORREO: apacastelaoanxo@gmail.com