BENVIDOS/AS

Álbum: Curso 2018-19 -> Fachada do colexio

O CEIP ANXO DA GARDA é un colexio público de educación infantil e primaria situado no barrio dos Castros, A Coruña.

Está composto por 3 grupos de infantil, 7 de primaria, 257 alumnos e 20 profesores.

O edificio actual foi inaugurado no ano 1969. Primeiro funcionou como patronato de Caixa Galicia, sendo o profesorado funcionario público, e a partir de 1988 pasou a depender completamente da Xunta de Galicia.

A orixe do colexio remóntase a 1930, cando en distinta ubicación fundáronse as escolas "Angel de la Guarda", unha obra benéfica impulsada por Dona Angela B. de Soto.

CIRCULAR INICIO DE CURSO E CALENDARIO ESCOLAR 2018/19

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2019-2020

A admisión de alumnado neste centro para o curso 2019-2020 axustarase á lexislación e proceso marcado pola Consellería.

-Prazo de entrega de solicitudes: do 1 ao 20 de marzo na Secretaria do Centro en horario de 9:00 a 9:50h ou na aplicación admisionalumnado na páxina web da Consellería www.edu.xunta.es

-Listaxe definitiva de alumnado admitido e non admitido para o curso 2019-2020.

-Listaxe provisional alumnado admitido e non admitido.

-Nota informativa admisión de alumnado curso 19-20.

-Táboa criterios de valoración (baremo).

-Anexo de solicitude en galego.

-Anexo de solicitude en castelán.

-Mapa de zonas educativas.