Benvidos

O CEIP ANXO DA GARDA é un colexio público de educación infantil e primaria situado no barrio dos Castros, A Coruña.

Está composto por 4 grupos de infantil, 6 de primaria, 241 alumnos e 19 profesores.

O edificio actual foi inaugurado no ano 1968. Primeiro funcionou como patronato de Caixa Galicia, sendo o profesorado funcionario público, e a partir de 1988 pasou a depender completamente da Xunta de Galicia.

A orixe do colexio remóntase a 1930, cando en distinta ubicación fundáronse as escolas "Angel de la Guarda", unha obra benéfica impulsada por Dona Angela B. de Soto.

ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 17-18

Dende o 1 de marzo na aplicación admisionalumnado, e dende o día 2 na Secretaría do Centro, pódese solicitar praza para o vindeiro curso. Este prazo remata o día 20 de marzo.

Recordamos que o horario de Secretaría é de Luns a Venres de 9:00 a 9:50h.

Poden consultar os documentos anexos.