BENVIDOS/AS

O CEIP ANXO DA GARDA é un colexio público de educación infantil e primaria situado no barrio dos Castros, A Coruña.

Está composto por 4 grupos de infantil, 6 de primaria, 248 alumnos e 19 profesores.

O edificio actual foi inaugurado no ano 1969. Primeiro funcionou como patronato de Caixa Galicia, sendo o profesorado funcionario público, e a partir de 1988 pasou a depender completamente da Xunta de Galicia.

A orixe do colexio remóntase a 1930, cando en distinta ubicación fundáronse as escolas "Angel de la Guarda", unha obra benéfica impulsada por Dona Angela B. de Soto.

CIRCULAR FIN DE CURSO 17-18

LIBROS DE TEXTO 18-19:

1º e 2º cursos de Educación Primaria

3º e 4º cursos de Educación Primaria

5º e 6º cursos de Educación Primaria

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria publica no DOG con data 21/05/2018 a Orde pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar, destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria e Educación Secundaria Obrigatoria para o curso 2018-2019.

O vindeiro curso 2018-2019 o FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO estará accesible para o alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de E.P. En 1º e 2º de E.P. funcionarán as AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO. No caso do MATERIAL ESCOLAR, convócanse axudas para a súa compra destinadas ao alumnado matriculado en EDUCACIÓN PRIMARIA.

Toda a información está dispoñible en:http://www.edu.xunta.gal/portal/node/25015, así como no DOG xa citado.

• As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática Fondolibros (www.edu.xunta.gal/fondolibros) a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, www.sede.xunta.gal. Para a presentación de solicitudes deberá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluindo o sistema de usuario e Chave 365 (www.sede.xunta.gal/chave365). No caso de que a solicitude se tramite por vía electrónica empregando a aplicación Fondolibros será necesaria a presentación dunha solicitude por cada alumno.

• De presentarse na Secretaría do Centro, só é necesario presentar unha única solicitude por familia (ANEXO I), incluíndo a todos os fillos/as matriculados no centro. Débese acompañar toda a documentación necesaria para xustificar o alegado na solicitude (orixinal e fotocopia). O alumnado que inicia os seus estudos en 1º de E.S.O. presentará a solicitude no Centro onde estea admitido para o curso 18-19.

• O prazo de presentación das solicitudes comeza o 22 de maio e remata o 22 de xuño de 2018. Lembramos que o horario de Secretaría é de luns a venres de 9:00 a 9:50h.

• Cómpre lembrar que será requisito fundamental para acceder ao fondo solidario, ou recibir as axudas para libros ou material escolar TER DEVOLTO OS LIBROS, ben utilizados do mesmo fondo o ano pasado, ben adquiridos con cargo á convocatoria de axudas para acompra de libros de texto do curso 2017/2018.

• O anexo I pode descargarse na sede electrónica da Xunta de Galicia, na páxina web do centro ou solicitar nas dependencias da Xefatura Territorial de Educación de A Coruña.

Máis adiante informarase dos prazos de entrega de libros e cheques de axuda.

ADMISIÓN DE ALUMNADO

O prazo de presentación de solicitudes de admisión para novo alumnado é do 1 ao 20 de marzo de 2018.

Informámoslles que o horario de Secretaría é de luns a venres de  9:00 a 9:50h.

Lexislación aplicable e instrucións:

Listaxes provisionais de alumnado admitido/non admitido:

Listaxes definitivas de alumnado admitido/non admitido. PRAZO DE MATRÍCULA DO 20 AO 30 DE XUÑO.

PRAZO DE RECLAMACIÓN ÁS LISTAS DEFINITIVAS: De acordo co establecido no artigo 32 apdo. 1 da Orde do 12 de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos contra a relación definitiva, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

CIRCULAR DE INICIO DE CURSO E CALENDARIO ESCOLAR 17-18

Poema musicado de María Victoria Moreno.

Concurso: "Quen sabe máis de Mª Victoria Moreno?"

Alumnas e alumnos do centro homenaxean a MªVictoria Moreno con este concurso sobre a súa vida e obra.

Entrevista MªVictoria Moreno.

Alumnas e alumnos do centro homenaxean a Mª Victoria Moreno con esta entrevista.