BENVIDOS/AS

Álbum: Curso 2018-19 -> Fachada do colexio

O CEIP ANXO DA GARDA é un colexio público de educación infantil e primaria situado no barrio dos Castros, A Coruña.

Está composto por 3 grupos de infantil, 8 de primaria, 261 alumnos e 20 profesores.

O edificio actual foi inaugurado no ano 1969. Primeiro funcionou como patronato de Caixa Galicia, sendo o profesorado funcionario público, e a partir de 1988 pasou a depender completamente da Xunta de Galicia.

A orixe do colexio remóntase a 1929, cando en distinta ubicación fundáronse as escolas "Angel de la Guarda", unha obra benéfica impulsada por Dona Angela B. de Soto.

CIRCULAR DE INICIO DE CURSO E CALENDARIO ESCOLAR 2019-2020

50º Aniversario da inauguración do edificio do colexio (1969-2019)

O 2 de decembro de 1969 inaugurouse o actual edificio do colexio, construido grazas á Obra Social da "Caja de Ahorros de La Coruña y Lugo". Polo tanto, imos conmemorar os 50 anos deste feito.

Simultaneamente hai 90 anos que se creou a Fundación Benéfica "El Ángel de la Guarda", orixe do noso Centro.

Para conmemorar estas efemérides, coas limitacións de espazo e tempo que dicta o uso lectivo do Centro, está programado o seguinte:

-Luns, día 2 de decembro de 2019, ás 18:00h:

Acto de inauguración da exposición conmemorativa da historia do colexio. Dita exposición situarase no salón de actos. A este acto están invitados representantes de diversos organismos relacionados co Centro, persoas estreitamente vinculadas ao Centro no pasado e Comunidade Educativa (Claustro de Mestres/as, Alumnado, Familias-ANPA e Traballadores do Centro) do presente curso 2019-2020.

-Martes 3, mércores 4 e xoves 5 de decembro de 2019, en horario de 10:00h a 11:00h e de 16:30h a 17:30h: a exposición estará aberta a todas as persoas que desexen visitala.

- Os exalumnos/as e antigos mestres/as que desexen asistir o día 2-12-2019 ás 18h, deben anotarse na Conserxería antes do día 26-11-2019.

Pintamos NON á violencia de xénero

Nos recreos xogamos todos e todas

Desde este mes de novembro comezou "a nova organización" dos patios en Primaria coa idea de que todos e todas teñamos diferentes opcións e espazos para desfrutar deste momento da xornada escolar. Tras consultar a opinión do alumnado para coñecer a suas ideas e suxerencias e tendo en conta o criterio de todo o claustro decidimos establecer distintas zonas de xogo e proporcionar material mais variado para poder xogar nos recreos. Así, por exemplo, establecemos unha zona sen balón para uso de cordas e outros xoguetes, zona con balón, zona "tranquila" con xogos de cartas e de mesa, turnos e  zona específica para xogar ao fútbol e ademais cada trimestre se celebrará un torneo dalgún deporte alternativo que practiquemos nas clases de E. Física. Neste primeiro trimestre o turno é para o Datchball e na liga creada están a participar 12 equipos de 3º a 6º de Primaria. Deixamos a continuación algunhas fotos onde se observan detalles desta nova organización da que vos falamos.