BENVIDOS/AS

O CEIP ANXO DA GARDA é un colexio público de educación infantil e primaria situado no barrio dos Castros, A Coruña.

Está composto por 4 grupos de infantil, 6 de primaria, 248 alumnos e 19 profesores.

O edificio actual foi inaugurado no ano 1969. Primeiro funcionou como patronato de Caixa Galicia, sendo o profesorado funcionario público, e a partir de 1988 pasou a depender completamente da Xunta de Galicia.

A orixe do colexio remóntase a 1930, cando en distinta ubicación fundáronse as escolas "Angel de la Guarda", unha obra benéfica impulsada por Dona Angela B. de Soto.

CIRCULAR DE INICIO DE CURSO E CALENDARIO ESCOLAR 18-19

QUENDAS PERÍODO DE ADAPTACIÓN 3 ANOS. REUNIÓN FAMILIAS LUNS 10 DE SETEMBRO ÁS 12H.

LIBROS DE TEXTO 18-19:

1º e 2º cursos de Educación Primaria

3º e 4º cursos de Educación Primaria

5º e 6º cursos de Educación Primaria

PRIMAVERA DAS LETRAS 2018

O noso centro ven de ser premiado na segunda edición dos premios da Real Academia Galega Contádenos o voso Día das Letras Galegas polo traballo arredor da figura de Maria Victoria Moreno

NORABOA E GRAZAS a tod@s os que fixestes posible este premio!