BENVIDOS/AS

O CEIP ANXO DA GARDA é un colexio público de educación infantil e primaria situado no barrio dos Castros, A Coruña.

Está composto por 3 grupos de infantil, 7 de primaria, 257 alumnos e 20 profesores.

O edificio actual foi inaugurado no ano 1969. Primeiro funcionou como patronato de Caixa Galicia, sendo o profesorado funcionario público, e a partir de 1988 pasou a depender completamente da Xunta de Galicia.

A orixe do colexio remóntase a 1930, cando en distinta ubicación fundáronse as escolas "Angel de la Guarda", unha obra benéfica impulsada por Dona Angela B. de Soto.

CIRCULAR DE INICIO DE CURSO E CALENDARIO ESCOLAR 18-19

Calendario 2019: Antón Fraguas & Luis Seoane

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega e BiblioAnxo, coa colaboración de todo o centro elaborou un almanaque para 2019, ano no que se adican as Letras Galegas a Antón Fraguas, e o Día das Artes Galegas ao pintor Luis Seoane.
En cada mes aparece a reprodución dun cadro de Seoane, feita polo alumnado de cada un dos grupos, no que se fai referencia a aspectos da cultura e tradición galegas, que foron a base do traballo de Antón Fraguas. Está acompañado dun código QR, no que os alumnos narran estes aspectos.
Agardamos que vos guste e o aproveitedes neste 2019!!

5º DE PRIMARIA NA DELEGACIÓN DO GOBERNO CELEBRANDO OS 40 ANOS DA CONSTITUCIÓN

Grazas á invitación expresa do Delegado do Goberno en Galicia, Javier Losada, ao noso colexio, os alumnos de 5º de Primaria foron convidados a participar na conmemoración dos 40 anos da Constitución Española de 1978 nun acto que se celebrou o pasado 30 de novembro no edificio da Delegación na Praza de Ourense e que consistíu nunha lectura pública da Carta Magna por parte de representantes cidadás de moitos colectivos.

As nenas e os nenos de 5º leron varios artigos da Constitución referidos á lingua, á educación, ás liberdades e á infancia, compartindo con outras persoas un acto moi significativo e simbólico do que recibimos o agradecemento persoal do propio Delegado do Goberno ao que tamén lle agradecemos haberse acordado de nós.

Preme na imaxe para ver outras fotos

Foto de grupo

CIENCIA EN GALEGO

Para celebrar o Mes da Ciencia en Galego, o salón de actos converteuse nun gran laboratorio cientifico, no que un grupo de expertos de cada curso compartiu con resto de compañeiros do cole un experimento. Puidemos aprender dende o funcionamento dun volcan, electricidade estática,...ata que obxectos flotan e cales non. Experimentamos, aprendemos, disfrutamos e sobre todo, FALAMOS GALEGO.

Así pechamos novembro, o mes da Ciencia en Galego nas Bibliotecas, pero podemos seguir desfrutando e aprendendo coa exposición de Ciencias, da Maleta Viaxeira da Asesoría de Bibliotecas Escolares .

NO CEIP ANXO DA GARDA REXEITAMOS A VIOLENCIA #EQUALITER

Para conmemorar o Día Internacional para a eliminación da violencia contra ás mulleres, sumámonos á iniciatica  #equaliter do Ceip Aquilino Iglesias Alvariño de Abadin, participando co noso mural grabado. Este é o video resultante:

Así o fixemos:

Queremos agradecer a este centro que nos convidara a participar en tan fermosa iniciativa.