Benvidos

O CEIP ANXO DA GARDA é un colexio público de educación infantil e primaria situado no barrio dos Castros, A Coruña.

Está composto por 4 grupos de infantil, 6 de primaria, 241 alumnos e 19 profesores.

O edificio actual foi inaugurado no ano 1968. Primeiro funcionou como patronato de Caixa Galicia, sendo o profesorado funcionario público, e a partir de 1988 pasou a depender completamente da Xunta de Galicia.

A orixe do colexio remóntase a 1930, cando en distinta ubicación fundáronse as escolas "Angel de la Guarda", unha obra benéfica impulsada por Dona Angela B. de Soto.

ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 17-18

Poden consultar as listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido pinchando no seguinte enlace:

LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO CURSO 17-18

LEMBREN QUE O PERÍODO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA É DO 20 AO 30 DE XUÑO DE 2017.

CONVOCATORIA FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO, AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 17-18

Poden consultar a convocatoria e toda a información pinchando nos seguintes enlaces:

ORDE DA CONVOCATORIA

MODELO DE SOLICITUDE (ANEXO I)

CIRCULAR INFORMATIVA