Skip to Content

BENVIDOS/AS

Álbum: Curso 2018-19 -> Fachada do colexio

O CEIP ANXO DA GARDA é un colexio público de educación infantil e primaria situado no barrio dos Castros, A Coruña.

Está composto por 3 grupos de infantil, 7 de primaria, 234 alumnos e alumnas e 20 mestres e mestras. 

O edificio actual foi inaugurado no ano 1969. Primeiro funcionou como patronato de Caixa Galicia, sendo o profesorado funcionario público, e a partir de 1988 pasou a depender completamente da Xunta de Galicia.

A orixe do colexio remóntase a 1929, cando en distinta ubicación fundáronse as escolas "Angel de la Guarda", unha obra benéfica impulsada por Dona Angela B. de Soto.

 

Poden pinchar no seguinte enlace para ver as fotografías do centro: FOTOS DO CENTRO.

 

CIRCULAR INICIO DE CURSO E CALENDARIO ESCOLAR 21-22. 

 

TRÍPTICO-RESUMO DO PROTOCOLO COVID DESTE CENTRO.

Fondo Solidario de libros de texto. Axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar. Curso 22-23.

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade publicou no DOG con data 18/05/2022 a Orde pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar, destinadas ao alumnado matriculado en Educación Primaria e Educación Secundaria Obrigatoria para o curso 2022-2023.

 

O vindeiro curso 2022-2023 o FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO estará accesible para o alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de E.P. En 1º e 2º de E.P. funcionarán as AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO. No caso do MATERIAL ESCOLAR, convócanse axudas para a súa compra destinadas ao alumnado matriculado en EDUCACIÓN PRIMARIA.

O alumnado que curse 5º e 6º de E.P. neste centro no vindeiro curso 22-23 non ten que solicitar a axuda para o fondo libros, só para o material escolar se lle corresponde polos ingresos da unidade familiar. O centro ten concedido o proxecto de Educación Dixital (E-Dixgal) que se implantará en 5º E.P. no curso 22-23.  Isto significa que o alumnado de 5º traballará con ordenadores portátiles e non con libros de texto. Informarase deste programa ás familias de 5º nunha reunión a principios do vindeiro curso. Evidentemente 6º de EP continuará con dito programa no curso 22-23.

 

Toda a información está dispoñible en: http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros, así como no DOG xa citado.

 

    • As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática Fondolibros (www.edu.xunta.gal/fondolibros) a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, www.sede.xunta.gal. Para a presentación de solicitudes deberá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluindo o sistema de usuario e Chave 365 (www.sede.xunta.gal/chave365). 

    • De presentarse na Secretaría do Centro, só é necesario presentar unha única solicitude por familia (ANEXO I e II), incluíndo a todos os fillos/as matriculados no centro. Débese acompañar toda a documentación necesaria para xustificar o alegado na solicitude (orixinal e fotocopia). O alumnado que inicia os seus estudos en 1º de E.S.O. presentará a solicitude no Centro onde estea admitido para o curso 22-23.

    • O prazo de presentación das solicitudes comeza o 19 de maio e remata o 22 de xuño de 2022. Lembramos que o horario de Secretaría é de luns a venres de 9:10 a 9:50h.

    • Cómpre lembrar que será requisito fundamental para acceder ao fondo solidario, ou recibir as axudas para libros ou material escolar TER DEVOLTO OS LIBROS, ben utilizados do mesmo fondo o ano pasado, ben adquiridos con cargo á convocatoria de axudas para a compra de libros de texto do curso 2021/2022.

    • O anexo I e II poden descargarse na sede electrónica da Xunta de Galicia, nesta páxina web ou solicitar nas dependencias da Xefatura Territorial de Educación de A Coruña.

ANEXOS

Máis adiante informarase dos prazos de publicación de listaxes provisionais e definitivas e de entrega de libros e cheques de axuda.

 

Admisión alumnado curso 2022/23

Informamos que están publicadas as listaxes definitivas de admitidos e non admitidos para o curso 2022-2023 .

Estas listaxes pódense consultar no taboleiro interior do centro ou telematicamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a chave 365 ou certificado dixital.

O prazo de formalización de matrícula será do 20 ao 30 de xuño. Se finalizado este prazo non se formalizase a matrícula, decaerá o dereito á praza obtida.

Procedemento de admisión curso 2022/23

 

PUBLICADAS AS LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS.

Poden consultar estas listaxes no taboleiro no interior do centro ou na aplicación admisiónalumnado con Chave 365  ou certificado dixital.

 Todos os alumnos/as que presentaron as solicitudes de admisión de matricula para o vindeiro curso 2022-2023 ESTÁN ADMITIDOS na listaxe provisional

 

As listaxes definitivas publicaranse no mes de maio.

 

O prazo para a formalización de matricula do alumnado admitido na lista definitiva (tanto de infantil como de primaria) será do 20 ao 30 de xuño. Se remata o prazo sen facer a formalización perderán a reserva de praza.

 

Uso da máscara no contexto educativo

As Consellerías de Sanidade e Educación veñen de publicar as directrices sobre o emprego da máscara no contexto educativo.

Directrices sobre o uso da mascara no contexto educativo 

Procedemento de admisión de alumnado para o curso 22-23.

Fase de admisión de novo alumnado no centro para o vindeiro curso 22-23.

Prazo de solicitude de admisión do 1 ao 21 de marzo: mediante vía telemática na aplicación admisiónalumnado ou presencialmente na Secretaría do centro en horario de luns a venres de 9:00 a 9:50h.

Nota informativa.

Criterios de valoración.

Mapa zonas educativas.

Decreto 13/22 de 3 de febreiro.

Aplicación Admisiónalumnado.

Anexo II.

Distribución de máscaras para o alumnado de Educ. Primaria.

Publicación dos criterios e procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en Educación Primaria no curso 21/22.

 

Entregaranse desde o 2 ata o 21 de decembro na conserxería do centro, en horario de 9 a 14h e de 16 a 18h, asinando o recibín correspondente.

Distribuir contido


by Dr. Radut