Luns Xaneiro 10, 2022
Start: 10/01/2022 09:10

Aquí vos deixamos o menú do comedor do mes de xaneiro.

Bo proveito!

Luns Xaneiro 17, 2022
Start: 17/01/2022 13:57

Unha vez recibida a información da Consellería de Sanidade sobre os novos protocolos de xestión epidemiolóxica ante a aparición de casos COVID-19 en centros educativos, presentámosvos os principais aspectos a ter en conta:

Adxúntase nesta entrada o novo protocolo de vixilancia e control epidemiolóxico, así como o protocolo de utilización e xestión dos test de antíxenos en saliva.

Martes Xaneiro 25, 2022
Start: 25/01/2022 08:25
Comunicarvos que xa está aberto o prazo de reserva de praza para o vindeiro curso 2022-2023 para o alumnado de 6º de Primaria  que vaia cursar a ESO no IES CHAPELA.

Tedes que cubrir e asinar a solicitude que vos mandamos a través do alumnado ou de forma telemática en: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/ premendo no menú: Solicitudes – Reserva – Crear.

Deixamos adxunto a solicitude de reserva nesta entrada.
Start: 25/01/2022 10:35
Decembro é un mes máxico e dende a biblioteca Caracolatola propuxemos diferentes actividades para o alumnado.

"Mercadillo solidario"

Durante este mes, levouse a cabo no centro un mercadillo solidario que consistiu en intercambiar alimentos non perecedeiros (pasta, arroz, galletas...), por libros purgados da nosa biblioteca e así fomentar tamén o gusto pola lectura. Recaudamos 217 kilos que donamos ao Banco de alimentos de Vigo.

Destacar que foi todo un éxito grazas á participación de toda a comunidade educativa.

"Calendario de inverno"

En decembro tamén desenvolvemos unha actividade relacionada co calendario de Advento.

Na biblioteca colocamos un calendario xigante con sorpresas para cada día. Para poder conseguir este agasallo tiñan que superar un reto cada curso.
A recompensa de cada día era un libro novo para a biblioteca relacionado con esta temática.

Despedimos o trimestre a través da RADIO para que todo o alumnado escoitara unhas palabras de todos/as os compañeiros e compañeiras do centro.

Start: 25/01/2022 10:57

No mes de xaneiro comezamos cunha nova sección na Biblio:

A Caracolatola pregunta!

No panel da biblioteca irédesvos atopando misteriosas preguntas que teredes que investigar e meter a resposta no buzón.

E os/as que acerten levarán un premio!!

Atentos/as á radio do cole que avisará cada quincena das novas preguntas e dos gañadores/as de cada unha.

Start: 25/01/2022 19:53

FAMILIAS!!! XA ESTAMOS AQUÍ!!!

Se estades buscando ensinanza individualizada, ratios pequenas,

unha aprendizaxe manipulativo basado na experiencia e

fomento da lingua inglesa dende os 3 anos...

ESTE É O TEU COLE!!!

Un ano máis comezamos as xornada de portas abertas para descubrir a maxia do Angorén.

Podedes vir a coñecernos os martes de febreiro solictando cita previa a través do noso teléfono: 886120405

ou no enderezo: ceip.alexandre.boveda@edu.xunta.gal

Animámosvos a  visitar as nosas instalacións reformadas, saber como traballamos, os servizos dos que dispomos fomentando a conciliación familiar, así como aclarar calquera dúbida que vos poda xurdir.

Mergulládevos nesta páxina web para ver o noso día a día ou no twitter do cole: https://twitter.com/AngorenCole ou no instagram: https://www.instagram.com/ceip_alexandre_boveda/

Tedes adxunto nesta páxina a solicitude de admisión e as ordes que regulan todo o proceso.

Luns Xaneiro 31, 2022
Start: 31/01/2022 08:08

Aquí vos deixamos o menú de comedor do mes de febreiro.

Bo proveito!

Start: 31/01/2022 11:00

Na biblioteca da Caracola Tola comezamos coa formación de usuarios e usuarias, fundamental para un correcto funcionamento da mesma, manter a orde e fomentar a autonomía dos nosos nenos e nenas.

Esta formación tamén e validad para as mestras e mestres fomentando un traballo colaborativo, no coidado da biblioteca en todo o persoal do centro.
Aquí podedes ver algúns dos carteis que dende xa están postos nas paredes da biblioteca.

Esperamos que vos guste e que lle demos un bo uso!

Martes Febreiro 01, 2022
Start: 01/02/2022 10:47

O dia 30 de Xaneiro celébrase o Día da Paz e Non Violencia Escolar , nós sabemos a importancia de colaborar todos xuntos e xuntas e por iso elaboramos un mapa  sobre diferentes  zonas xeográficas.

Todos e todas aprendimos moitas cousas sobre as zonas traballada e aínda que xa o sabiamos, recordamos  que todos e todas,

sexamos de onde sexamos estamos sobre o mesmo chan.

Dende música o alumnado do cole preparou unha canción para conmemoras esta data tan sinalada: "A PEOR XOGADA".

"O Alexandre Bóveda unido pola PAZ"