Decembro na Biblioteca Caracolatola

25/01/2022 10:35
Europe/Madrid
Decembro é un mes máxico e dende a biblioteca Caracolatola propuxemos diferentes actividades para o alumnado.

"Mercadillo solidario"

Durante este mes, levouse a cabo no centro un mercadillo solidario que consistiu en intercambiar alimentos non perecedeiros (pasta, arroz, galletas...), por libros purgados da nosa biblioteca e así fomentar tamén o gusto pola lectura. Recaudamos 217 kilos que donamos ao Banco de alimentos de Vigo.

Destacar que foi todo un éxito grazas á participación de toda a comunidade educativa.

"Calendario de inverno"

En decembro tamén desenvolvemos unha actividade relacionada co calendario de Advento.

Na biblioteca colocamos un calendario xigante con sorpresas para cada día. Para poder conseguir este agasallo tiñan que superar un reto cada curso.
A recompensa de cada día era un libro novo para a biblioteca relacionado con esta temática.

Despedimos o trimestre a través da RADIO para que todo o alumnado escoitara unhas palabras de todos/as os compañeiros e compañeiras do centro.

blog | by Dr. Radut