« Luns Novembro 02, 2020 »
Start: 02/11/2020 14:45

A partir do próximo luns 16 de novembro volverá a abrir o comedor escolar.

Aquel alumnx que se quera inscribir que cubra o formulario que mandamos e o remita de novo ao centro.

A apertura do servizo respecta todas as medidas Covid, tal e como se indica no protocolo que podedes ver na marxe dereita da páxina ("Plan de adaptación á situación do Covid).

Nas circulares aparece o novo catering contratado: Calidus, e os precios actualizados.

Start: 02/11/2020 14:54

A Asociación de Nais e Pais dxs alumxs do CEIP Plurilignüe Alexandre Bóveda está en constante relación co centro ofrecendo apoio na súa dinámica e celebracións.

A ANPA Os Muiños é e encargada dos servizos de madrugadores, comedor escolar e actividades extraescolares.

Se necesitades poñervos en contacto podedes facelo no 617395139 ou no correo anpaosmuinos@gmail.com

Tamén podedes ver as súas novas no seu blogue, páxina de facebook, instagram ou no twitter (premer en cada logo para acceder).

ANPA OS MUÍÑOS            facebook vector logo hd - Free Large Images | Facebook logo png, Logo  facebook, Facebook app          Imágenes de Instagram | Vectores, fotos de stock y PSD gratuitos       Twitter renueva su logo #Twitterbird - Diseño web - Diseño gráfico -  Programación web - Marketing online