BENVIDOS AO CEIP PLURILINGÜE A CRISTINA

Rúa Eduardo Blanco Amor, s/n.
15.100. CARBALLO(A CORUÑA
)

TELF/ FAX: 881 880 400/ 881 880 402
E-MAIL: ceip.acristina@edu.xunta.es

PDC.RECREOS ACTIVOS: PRIMEIRA LIGA DE BALONCESTO NOS RECREOS DOS COLEXIOS DE CARBALLO

O noso centro participará na liga de baloncesto, que se desenvolverá durante os recreos nos colexios de Carballo.

Esta nova iniciativa  está organizada polo Basket Xiria, coa intención de facer uns recreos máis saudables e entretidos.

PLANETARIO MÓBIL NA CRISTINA

Durante esta semana, os alumnos/as do noso centro están visitando e disfrutando coas actividades do planetario móbil que temos instalado no ximnasio do centro. Esta actividade forma parte dos recursos educativos que oferta a fundación  EduCaixa.

Os catro programas que compoñen o Planeta Móbil "O ceo das estacións" mostran o firmamento, de cada unha das estacións, visible a primeira ollada desde as nosas latitudes, tal como o veríamos se non nos molestasen nin as luces nin a contaminación da gran cidade. A continuación, o programa describe as principais constelacións, e grazas a elas, os alumnos/as aprenderán a orientarse localizando a Estrela Polar, a estrela que nos indica o Norte e que podemos ver durante todo o ano ao estar fixa no ceo. Durante a proxección tamén se fai mención das lendas e mitos.

LIM SAMAÍN 2018

Dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega (EDLG) elaborouse esta actividade LIM para profundar un pouco máis sobre os distintos seres mitolóxicos galegos que estivemos traballando estes días.

Esperamos que disfrutedes moito.

Feliz Samaín a todos e todas!!!

SAMAÍN E MAGOSTO 2018

Como ben sabedes atopámonos no outono, estación na cal se celebran dúas festas destacadas como son o Samaín e o Magosto. Polo tanto, dende o CEIP A Cristina, e continuando coa tradición de todos os anos celebraremos as mesmas o mércores 31 de outubro.

A continuación, dende o EDLG deixámosvos os dípticos de ambas festividades, para achegarvos un pouco máis á nosa cultura galega.

Grazas de anteman a todos e todas por participa!!

PDC. REMATARON AS SESIÓNS DE INICIACIÓN AO HOCKEY SOBRE PATÍNS IMPARTIDAS POLA ESCOLA LUBIÁNS

Dentro das actividades do programa Xogade, englobadas no Proxecto deportivo do centro, está o programa " Coñece o meu club", co cal se pretende que os alumnos/as coñezan os recursos deportivos dispoñibles na nosa poboación.

Dende o pasado luns, tres adestradores do Escola Lubiáns de hockey sobre patíns,visitaron o noso centro  para facer unha presentación práctica e lúdica do seu deporte, explicar o funcionamento do club (localización, horarios de adestramento, competicións…) e invitar aos alumnos/as a compartir os seus adestramentos.

Dende o centro queremos darlle as grazas ao Escola Lubiáns, en especial a Manuel, Cholo e Ainhoa, por adicarnos o seu tempo a darnos a coñecer o seu deporte.

Moitas grazas!

Podes consultar toda a información,fotografías,etc...no blog de educación física do centro: " Disfrutamos movéndonos"

O NOSO CENTRO INAUGUROU O BICIBÚS

Participantes no bicibús do CEIP A Cristina

Englobada dentro das actividades da Semana Europea da Mobilidade que organiza o concello de Carballo, onte arrancou unha iniciativa novidosa, o bicibús, sendo o noso centro o que inaugurou a experiencia, que consiste en que os nenos e as nenas vaian ao cole en bici.

Esta actividade está a desenvolverse grazas ao voluntariado do Club Ciclista Carballo a un Paso e á colaboración cos centros educativos, nesta experiencia piloto decidiuse que cada día participase un colexio, e en principio só co alumnado de 6º de Primaria.

LA VOZ DE GALICIA CARBALLO

WEB DO CONCELLO DE CARBALLO

CAMBIO RELIXIÓN CATÓLICA - VALORES

Estimadas Familias:

Informámosvos que o prazo para solicitar o cambio de Relixión Católica a Valores Sociais e Cívicos/Atención Educativa ou viceversa será ata o 21 de Setembro do 2018.

O equipo directivo.

BENVIDOS/AS AO CURSO 2018/2019

Resultado de imagen de benvidos ao curso escolar

Todos/as os que formamos parte do Ceip Plurilingüe A Cristina queremos darvos a benvida a todas as familias que neste curso entrades a formar parte da nosa comunidade educativa e, por suposto, ás que xa formaban parte dela.

Mañá comezan as clases no seu horario habitual de 9.05 a 14.05 horas.

Esperámosvos!

LISTAXES DEFINITIVAS FONDO SOLIDARIO 2018/2019

As listaxes definitivas do Fondo Solidario de libros de texto para o curso 2018/2019 pódense consultar nos arquivos adxuntos.

Os libros repartiranse en setembro unha vez comezado o curso escolar.

LISTAXES PROVISIONAIS FONDO SOLIDARIO LIBROS 2018/2019

As listaxes provisionais correspondentes ao Fondo Solidario do curso 2018/2019 poden consultarse nos arquivos adxunto.

O próximo venres 13 de xullo publicaranse as listaxes definitivas onde poderán consultar os libros que  lle corresponden a cada alumno.

FELICES VACACIÓNS!

Vémonos o mércores 12 de

Setembro de 2018.

ALUMNADO 4º EI CURSO 2018/ 2019

A titora dos alumnos/as de 4º curso de Educación Infantil contactará coas familias dos mesmos en setembro para convocalos á reunión incial de curso.

O CEIP A CRISTINA CENTRO PLURILINGÜE

O noso centro foi admitido na rede de centros plurilingües de Galicia para o curso 2018-2019.

Grazas polo gran traballo e ilusión

Moitísimas grazas a tod@ s (alumnado,profesorado, familias) pola participación onte no Festival Fin de Curso. Saíu fenomenal. Todos levaremos un gran recordo deste día para sempre.

GALERÍA FOTOS XORNAL