BENVIDOS AO CEIP A CRISTINA

Rúa Eduardo Blanco Amor, s/n.
15.100. CARBALLO(A CORUÑA
)

TELF/ FAX: 881 880 400/ 881 880 402
E-MAIL: ceip.acristina@edu.xunta.es

DISFRUTAMOS CO JUDO

Durante a mañá de hoxe, os alumnos de 2º,3º e 4º de E.Primaria, disfrutaron dunhas sesións lúdicas de iniciación ao Judo, impartidas polo adestrador Nico.

Máis información no blog de educación física do centro::http://disfrutamosmovndonos-686983686.blogspot.com.es/

SESIÓNS LÚDICAS DE INICIACIÓN AO JUDO

O vindeiro luns,o Judo Club Bergantiños,impartirá no noso centro unhas sesións lúdicas de iniciación ao Judo, facendo unha presentación do seu deporte, e explicando o funcionamento do seu  club (localización, horarios de adestramento, competicións...) e invitando aos nenos e nenas  a compartir un dos seus adestramentos.

Con esta actividade o que pretendemos  por un lado, e que os clubs crezan fomentando o deporte de base e por outro,  facilitar aos nenos e nenas do noso centro, o coñecemento dos recursos deportivos dispoñibles no concello de Carballo, ofrecéndolles  unha alternativa de ocupación para o seu tempo de ocio, fomentando a práctica de actividade física dos nosos escolares,colaborando na consecución de hábitos cada vez máis activos.

REUNIÓNS INICIAIS COAS FAMILIAS

As reunións iniciais dos titores/as coas familias celebraranse nas seguintes datas:

LUNS 19 SETEMBRO

16:00 HORAS: 5º e 6º EDUCACIÓN INFANTIL

17:00 HORAS: 1º E 2º EDUCACIÓN PRIMARIA

LUNS 26 SETEMBRO

16:00 HORAS:  3º E 4º EDUCACIÓN PRIMARIA

LUNS 3 OUTUBRO

16:00 HORAS: 5º e 6º EDUCACIÓN PRIMARIA

Asimesmo envíase nota a través do alumnado, así como de Abalar Móbil.

Cambios nas asignaturas de Relixión e V.C.S/ A.E

Estimadas familias:

Informámosvos que o

prazo para solicitar o cambio

de Relixión Católica a Valores

Sociais e Cívicos/ Atención

Educativa ou viceversa será

ata o 23 de Setembro de

2016.

Atentamente,

O equipo directivo.

Horario equipo directivo 2016/2017

CURSO 2016/ 2017

O luns comezamos de novo, teremos o horario habitual de 09:05 horas a 14:05 horas.

BENVIDOS AO COLE!

REUNIÓN COAS FAMILIAS DE 4º EDUCACIÓN INFANTIL

O vindeiro MARTES 6 DE SETEMBRO celebraremos unha reunión coas familias do alumnado de 4º de Educación Infantil que se incorporán ao noso centro.

A reunión será na biblioteca do colexio, ás 10:00 horas.

Un cordial saúdo.

BENVIDOS/AS AO CEIP A CRISTINA!

LISTAXES DEFINITIVAS FONDO SOLIDARIO LIBROS 2016/2017

NO ARQUIVO ADXUNTO PODEN CONSULTAR AS LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO CORRESPONDENTES AO CURSO 2016/ 2017.

SE TEÑEN ALGUNHA DÚBIDA PODEN CONTACTAR CO CENTRO O PRÓXIMO LUNS 18 DE XULLO EN HORARIO DE 10:00 A 13:00 HORAS.

OS LIBROS ENTREGARANSE EN SETEMBRO AO COMEZAR AS CLASES.

FONDO SOLIDARIO 2016/ 2017 LISTAXES PROVISIONAIS

Poden consultar as listaxes provisionais do Fondo Solidario de libros de texto para o curso 2016/ 2017 no arquivo adxunto.

TALLER DE RECICLAXE 3º E 4 EP

OS ALUMNOS E ALUMNAS DE 3º E 4º REALIZAN UN TALLER DE RECICLAXE.

Cada un trae unha botella de plástico, pinturas, pinceis, aironfís e tesoiras. Van convertir esa botella nun bonito lapiceiro o cal utilizarán ao longo do curso na aula.

Con esta actividade non só disfrutaron, tamén aprenderon que antes de tirar debemos reciclar e dar novos usos a todos eses materiais.

OS SEUS LAPICEIROS

VISITA A SOGAMA ALUMNADO 5º E 6º EP

RECÍCLATE CON SOGAMA

Este ano o CEIP A Cristina participou no Plan Proxecta, atendendo á Resolución do 17 de xuño de 2015, da Dirección xeral de Educación, F.P. e Innovación educativa, onde se establecen as bases para a participación dos centros neste curso 2015-2016.

O Plan Proxecta é unha iniciativa da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria en colaboración con diferentes organismos, dirixida ao fomento da innovación educativa nos centros a través de programas educativos que desenvolven as competencias clave como eixo vertebrador do currículo  e os elementos tranversais, coma a educación en valores.

Un dos obxectivos fundamentais é a realización de proxectos interdisciplinares que fomenten o traballo activo e cooperativo do alumnado e do profesorado implicado.

De aí xurde a elección da modalidade escollida este curso, que implicará dun xeito activo a todo o alumnado, a todo o profesorado e a toda comunidade educativa, pola envergadura da temática escollida.

O noso centro participa por primeira vez nesta modalidade do Plan Proxecta, RECÍCLATE CON SOGAMA, coa intención de que a actividade da reciclaxe e o coidado e respecto ao medio ambiente se consoliden coma hábitos no noso alumnado, dado que influirá directamente nun estilo de vida mais saudable e unha maior conciencia ecoloxista.

O proxecto interdisciplinar abrangue dun xeito directo as áreas de Ciencias da Natureza, Linguas ( Galega, Castelán e Inglesa), Valores Sociais e Cívicos e Educación Artística.

Ao mesmo tempo, a través deste programa promovermos condutas e valores que poderán ser aplicables a todos os ámbitos da vida persoal dos nenos e nenas e axudan ao desenvolvementos das competencias claves.

Deixámosvos unhas imaxes dos traballos realizados ao longo deste curso nos arquivos adxuntos.

HORARIO SECRETARÍA XUÑO

O horario de Secretaría para formalizar a matrícula é o seguinte:

XUÑO

Xoves 23

de 09:00h a 10:00h

Luns 27

de 10:00h a 11:00h

Martes 28

de 11:30h a 12:30h

Mércores 29

de 10:00h a 11:00h

Xoves 30

de   09:30 a 10:30h

LISTAXES LIBROS DE TEXTO 2016 /2017

Poden consultar as listaxes de libros de texto e material impreso para o vindeiro curso escolar 2016/ 2017 nos arquivos adxuntos.

O alumnado de 5º e 6º curso de Educación Primaria non empregará ningún libro de texto impreso posto que o CEIP A Cristina forma parte da rede de centros

E-DIXGAL.