ADMISIÓN 2021-2022

Informamos que, unha vez rematado o prazo de presentación de solicitudes para o curso 2021-2022, o número de solicitudes non é superior ao número de prazas ofertadas, polo que:

TODAS AS SOLICITUDES PRESENTADAS ESTÁN ADMITIDAS SEN NECESIDADE DE ACHEGAR DOCUMENTACIÓN ADICIONAL, EXCEPTO PARA AS SOLICITUDES PRESENTADAS PARA 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA, XA QUE O CENTRO NON OFERTOU NINGÚN POSTO ESCOLAR PARA ESTE CURSO.

As listaxes provisionais publicaranse antes do 25 de abril e as listaxes definitivas antes do 15 de maio.

Deberase realizar a formalización da matrícula no centro onde se obtivo praza do 20 ao 30 de xuño (Publicarase na nosa páxina web información ao respecto cando se achegue esta data.)

21 de marzo DÍA DA POESIA

Hoxe día 21 de marzo é o día da poesía. Dende as diferentes aulas estiveron traballando sobre este fantástico xénero literario.

Todas e todos desfrutaron moito e ata o alumnado dalgunhas aulas animáronse a elaborar as súas propias poesías relacionadas co noso proxecto anual: "A volta ao mundo con Nuno" (medios de transporte e países que visitamos, así como a morriña de estar lonxe da súa terra).  Estamos moi orgullosos do resultado e queremos compartilo con todos vós. Nas seguintes imaxes, se escaneades o código QR levaravos ao recitado dos distintos poemas.

Esta actividade tráenos moitos recordos, xa que o ano pasado nesta actividade participamos todos e todas dende as nosas casas. Afortunadamente este curso podemos levala a cabo xuntos dende a escola.

APRENDE A TRAVÉS DO SURFING

O noso centro forma parte durante este curso do proxecto "Aprende a través do Surfing" que se desenvolve en colaboración coas Federacións Española e Galega de Surfing e o Comité Olímpico Español. Nel están inmersos seis concellos e seis escolas de surfing de Galiza.

Este programa educativo ten entre outros obxectivos, o de ligar o proxecto co desenvolvemento dunha Reserva Local de Surfing e posterior candidatura da Costa da Morte a Reserva Mundial do Surfing.

É un programa a medio e longo prazo que pretende introducir o surfing nas aulas, potenciar a cultura oceánica e a sostenibilidade.

O luns,martes e mércores desta semana, dous monitores de surf, David Blanco( presidente da asociación nacional " Surf and Clean") e  Martín Varela ( director da escola de surf "Boaola"), estiveron desenvolvendo unhas sesións de iniciación ao surfing aos alumnos/as de todos os cursos de Educación Primaria, onde nos transmitiron a súa paixón polo Surfing e todos os valores desta modalidade.

Estas sesións terán continuidade cunhas xornadas de convivencia  na praia de Razo onde os nenos/as terán a oportunidade de desfrutar dun bautismo de surf, coñecer a cultura oceánica  e experimentar todos os valores do surfing.

Queremos agradecer a David e Martín, a súa absoluta disponibildade e a maneira de transmitir con tanta ilusión e entusiasmo a súa forma de vida.

Moitas grazas aos dous.

Aquí tendes algunhas fotos da actividade.

APRENDE A TRAVÉS DO SURFING 1º E 2º E.PRIMARIA

APRENDE A TRAVÉS DO SURFING 3º E 4º E.PRIMARIA

APRENDE A TRAVÉS DO SURFING 5º E 6º E.PRIMARIA

O XIMNASIO DO COLEXIO ESTREA BAÑOS

Despois de moitos anos solicitando a construción duns baños no ximnasio, por fin neste curso, xa son toda unha realidade.

Esta era unha obra prioritaria e necesaria para o alumnado do noso centro, xa que, o ximnasio carecía de baños.

Os novos baños destacan pola súa amplitude, luminosidade e accesibilidade, o que  facilitará o desenvolvemento e aproveitamento das sesións de psicomotricidade e educación física.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

O día 8 de marzo celébrase o Día Internacional das Mulleres.

No mes de febreiro participamos no concurso para o diseño do cartel da campaña do 8 de marzo 2021 convocado pola  SecretaríaXeral da Igualdade da Consellería de Emprego e Igualdade e a Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional da Consellería de Cultura, Educación e Universidade. No seguinte vídeo amenizado polas cancións de "Non son Fada nin princesa" de Sés e a de "Son muller" do grupo de Teo MBCP, poderedes acceder ao vídeo que recolle todas as propostas do noso alumnado.

Estes foron os carteis elixidos que mandamos ao concurso:

Ana Velo Rodríguez (5ºA)                    Yerai Pereira Castiñeiras (4º)

Ademais neste curso no CEIP Plurilingüe A Cristina tamén quixemos conmemorar esta data relacionándoa co noso proxecto anual de centro denominado “A VOLTA AO MUNDO CON NUNO”

Por iso ao longo destas semanas, nas distintas aulas do noso centro, levouse a cabo un traballo de investigación sobre Mulleres dos país que estamos a coñecerdurante este curso.Unha das conclusións ás que chegamos e que aínda queda moito por andar para que o seu traballo sexa difundido e se lle dea visibilidade en todos os ámbitos da nosa sociedade: comunicativo, social, educativo...

Hoxe queremos compartir con vós nun vídeo un anaco do noso traballo e do traballo destas grandes mulleres no ámbito internacional.

Aproveitamos para animarvos a que visitedes o blog da nosa biblioteca: o Recuncho de Nuno. onde atoparedes unha selección de libros que tratan sobre mulleres que fan e fixeron historia.

Ademais Nuno ten unha sorpresa reservada para este día tan importante: non o perdades!!