Libros de texto

LISTAXES DEFINITIVAS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Nos arquivos adxuntos así como no taboleiro do centro, pódense consultar as listaxes definitivas do Fondo Solidario de libros de texto para o curso 2019-2020.

Os libros de texto asignados repartiranse en setembro unha vez comezado o curso escolar.

LISTAXES PROVISIONAIS DE FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Nos documentos adxuntos poderedes consultar a listaxe de solicitudes admitidas e excluídas de participación no fondo solidario de libros de texto.

Para estas listas provisionais ábrese un prazo de reclamación de dous días seguintes á publicación das mesmas:mércores 3 e xoves 4 de xullo.

Dende hoxe poderanse consultar no taboleiro de anuncios do centro (diante de conserxería) a relación de solicitudes admitidas e excluídas das axudas para a adquisición de libros de texto e de material escolar.

LIBROS DE TEXTO 2019-2020

Poden consultar nos arquivos adxuntos a relación de libros de texto de cada nivel para o próximo curso escolar 2019/2020.

Lembrámoslles que en 5º e 6º de E.P., o alumnado non empregará libros de texto impresos, xa que o centro forma parte da Rede de Centros  E-DIXGAL.

Atentamente,

O equipo directivo.

A Consellería de Educación, Universidade e FP publicou o luns 20 de maio de 2019 ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20 (código de procedemento ED330B).

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: DO 21 DE MAIO ATA O 21 DE XUÑO DE 2019

A ORDE do 3 de maio establece nos seus artigos 10.3 e 12.2 : "As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática "fondolibros" (https://www.edu.xunta.es/fondolibros) a través da sede electrónica da Xunta de Galicia. .... Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes..." ...."A documentación complementaria (que acompañe á solicitude) presentarase preferiblemente por vía electrónica..... Opcionalmente, as persoas interesadas poderán presentar a documentación complementaria presencialmente no centro docente ..."

Pinchado no seguinte enlace accederedes á SEDE ELECTRÓNICA da Xunta de Galicia para solicitar as axudas : https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED330B

A continuación deixámosvos nos documentos adxuntos toda a información para os diferentes cursos e axudas (fondo solidario, libros de texto e material  escolar), os ANEXOS I e II e a ORDE do 9 de maio de 2019.

HORARIO DE SECRETARÍA:

LUNS e MARTES: 9:05 a 9:55 horas

MÉRCORES e XOVES: 13:15- 14:05 horas

RELACIÓN LIBROS DE TEXTO - CURSO 2018/2019

A continuación, poden consultar nos arquivos adxuntos, a relación de libros de texto de cada nivel para o próximo curso escolar 2017/2018.

Finalmente, adxuntamos o horario de atención ao público da secretaría do centro na semana do 26-30 de xuño e do mes de xullo.

Atentamente,

O equipo directivo.

A Consellería ven de publicar a Orde 16 de maio de

2017 (DOG 22 de maio de 2017) pola que se regula a

participación no fondo solidario de libros de texto e

se convocan as axudas para adquirir libros de texto

e material escolar destinadas ao alumnado

matriculado en educación primaria, educación

secundaria obligatoria e educación especial en

centros docentes sostidos con fondos públicos para o

curso escolar 2017/2018.

DATA LÍMITE: 23 DE XUÑO DE 2016

LUGAR DE PRESENTACIÓN: na SECRETARÍA do

centro, entregarase o ANEXO I, debidamente

cumprimentado e asinado.

HORARIO DE SECRETARÍA:

LUNS , MARTES E VENRES : 09:05 A 09:55h.

MÉRCORES e XOVES: 13:15 A 14:05h.

Presentarase unha única solicitude por cada alumno ou alumna.

NOS DOCUMENTOS ADXUNTOS TEDES A VOSA DISPOSICIÓN TODA A INFORMACIÓN DE DITA CONVOCATORIA, ASÍ COMO O ANEXO I.