BO VERÁN E VÉMONOS EN SETEMBRO

DESPEDIDA E ENTREGA DE ÁLBUMS

Fai uns días o cole recibiu un comunicado informando que non lle conceden a prórroga ao alumnado maior de 21 anos polo que agora si, toca despedir a varios alumnos e alumnas que para o curso que ven non estarán no CEE Miño.
Cando olledes o agasallo que vos entregamos, esperamos que recordedes algúns dos moitos momentos que pasastes no cole...
ATA SEMPRE!!!FOI TODO UN PRIVILEXIO COMPARTIR TANTO CON V

XOGOS FIN DE CURSO

XOGAR É DARLLE AOS NENOS E NENAS A OPORTUNIDADE DE PRACTICAR O QUE APRENDERON. (Fred Rogers)

Este curso tan diferente despedímonos con un montón de momentos marabillosos e cos sorrisos de todos  e cada un de vós!

GRAZAS

CARLOS QUINTÁ VEN ANIMARNOS COA SÚA MÚSICA!!!

O luns día 21 Carlos Quintá estivo no cole facendo festa con tod@s nós!

Ten un xeito marabilloso de achegarnos á música tradicional e poder disfrutar con ela, facilitando a oportunidade de sentir e ter na man diversos instrumentos cos que vivir experiencias únicas!!! Pasámolo xenial!!!

PROGRAMA FIN DE CURSO

CELEBRACIÓN DAS LETRAS GALEGAS

Non nos esquecemos de contarvos como foi a celebración das Letras  Galegas...o que pasa é que estivemos preparando os vídeos das distintas actividades que se fixeron o día 25 de maio.

O vídeo que acabades de ver é un resumo da festa e actividades que se fixeron e no que se ve que non faltaron nin a festa nin as gañas de pasalo super ben.