A FESTA DO MAGOSTO

Os días 17 e 18 estivemos de celebración. Chegou o Magosto a Velle!

En distintos grupos o alumnado participou en distintos xogos populares ubicados na biblioteca.

TOCA CELEBRAR O MAGOSTO!!

Hoxe e mañá estamos de celebración no cole!!!

Que viva o MAGOSTO!!!

SAMAIN 2020

A  semana  pasada comezaron as actividades de Samain no cole.

Que fixo Sabela con todos os rapaces e rapazas do CEE Miño? Non o temos moi claro pero o venres  pasou por todas as aulas preparando unha apócema na que mesturaba cousas moi raras: babas de araña, sangue de vampiro...

ACTIVIDADES SEMANA DAS LETRAS

A semana do 26 ao 30 de Outubro estivemos realizando algunhas actividades no centro para conmemorar dúas datas importantes no calendario escolar.

Por un lado, o 24 de Outubro celebrouse o Día das  Bibliotecas Escolares e quixemos aproveitar dita  data para presentar o conto co que traballaremos este curso e será a línea temática do centro: SABELA E A RÚA

COS NOSOS TRABALLOS CREAR E APRENDER

DESDE COMEZOS DO MES DE MAIO DE XEITO VIRTUAL, PASIÑO A PASIÑO, FOISE CELEBRANDO A PRIMAVERA DAS LETRAS 2020. COA RECOLLIDA DAS PRODUCIÓNS (DEBUXOS, DECORACIÓN DOS GALOS, REFRÁNS, ADIVIÑAS E DITOS POPULARES) DO ALUMNADO E FAMILIAS AQUÍ VOS DEIXAMOS DÚAS MONTAXES, CON ELAS DASE POR REMATADA ESTA CELEBRACIÓN  E ATA O VINDEIRO OUTONO. GRAZAS POR PARTICIPAR.

REVISTA COUSIÑAS

ESTE CURSO FOI BEN DIFERENTE PERO AÍNDA ASÍ NON DEIXA DE SER ESPECIAL. SENDO TODOS UNS SUPERHEROES NADA VAI IMPEDIR QUE SE POIDA SEGUIR TRABALLANDO DESDE DONDE SEXA E CADAQUÉN COAS SÚAS APORTACIÓNS.

AGORA TOCA LEMBRAR OS GRANDES MOMENTOS E, PARA ISO TEMOS UN ANO MÁIS A REVISTA "COUSIÑAS" CURSO 2019-2020.

PASADE UN BO VERÁN E DESEXANDO PODER ESTAR DE NOVO EN SETEMBRO CON TODOS VÓS.