DÍA DA MULLER TRABALLADORA

O pasado mércores 11 de Marzo, celebramos no CEE Miño o "Día Internacional da muller traballadora".

CELEBRANDO O DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

O pasado xoves celebramos na biblioteca do cole, acompañados dos nosos amiguiños Perico e Piruleta, o Día de Rosalía de Castro. O día que se conmemora é o 24 de febreiro pero como este ano coincidiu coas vacacións de Entroido tivemos que pospoñer uns días o acto.

Desde as 12:10 da mañá e en 5 grupos diferentes o alumnado, acompañado dos seus profes e coidadores, baixou a biblioteca para levar a cabo as actividades.

CONCURSO LINGUA DE NAMORAR 2020

O día que recibimos o correo no que se nos presentaba a oportunidade de participar con algúns dos nosos alumnos e alumnas neste pequeno concurso, dentro do CEE Miño non  o dubidamos e puxémonos mans á obra.

Así, e en poucos días decidimos que a nosa alumna Sofía Iglesias era unha moi boa candidata para participar neste concurso en lingua galega.

ENTROIDO 2020

AS ORDES DO MECO

Este curso, o noso meco será de novo SABELA!!!

Cada día da semana mandará asistir ao cole cunha prenda ou accesorio diferente e así ir creando un ambiente festivo ao longo da semana.

Comezamos coas ORDES:

DÍA DO AMOR E DA AMIZADE