Complementarias

EXCURSIÓN A LODOSELO

O pasado xoves 23 de maio un grupo de alumnado,profesorado e coidadores do CEE MIÑO puxémonos en marcha para ir de excursión ao CDR O VISO no pobo de Lodoseso, Concello de Sarreaus.

Foi unha experiencia super completa e con vivivencias, cremos que moi significativas para o alumnado.

HUGO

Onte pola mañá achegámonos ao auditorio con un grupo de alumnas e alumnos para ver a obra HUGO, da compañía Os náufragos.

Gañadora do premio María Casares ao mellor espectáculo para público infantil e familiar en 2022, aborda o trastorno do espectro autista na infancia desde a empatía e a sensibilidade, fala da diversidade, da convivencia  e da beleza de ser diferentes.

SAÍDA AUDITORIO

29/11/2023
Europe/Madrid

XORNADA DE EDUCACIÓN VIARIA

Durante este último trimestre estivemos  traballando a educación  viaria nas aulas e onte tivemos unha actividade complementaria que se desenvolveu no patio do colexio durante toda a mañá.

UN POUCO DE MÚSICA TRADICIONAL

PRESENTACIÓN DO CONTO: O CAPITÁN INCLUSIVO

Onte pola mañá tivemos  a visita do profesor Uxio e o seu  grupo de alumnos e alumnas do IES Portovello do ciclo formativo de Atención a persoas en situación de dependencia que viñeron a biblioteca do cole a presentarnos o libro: O CAPITÁN INCLUSIVO.

Trátase dunha serie de contos inventados por estes rapaces e rapazas, cheos de cor e adaptados con moitas texturas que estiveron presentando ao noso alumnado.