blogue devanesa

PROGRAMA DA CELEBRACIÓN DOS MAIOS

CONMEMORACIÓN DO DÍA DO LIBRO

Aqui vos deixamos unha mostra a través de imaxes das actividades que se levaron a cabo no cole para conmemorar o día 23 de abril, Día do Libro.

CELEBRACIÓN DO DÍA DA POESÍA, AUGA E ÁRBORE

A semana pasada demos por finalizadas dúas actividades feitas para conmemorar o Día da poesía, auga e árbore que se celebra tódolos 21 de marzo.

RECURSOS PARA TRABALLAR OS PAXAROS

VÍDEO RESUMO DO SEGUNDO TRIMESTRE NA AULA 2. CURSO 23-24

Con este vídeo resumo damos por rematado outro trimestre cheo de vivencias e aprendizaxes compartidas.

Tocan vacacións e coller forzas para o último trimestre deste curso!

HUGO

Onte pola mañá achegámonos ao auditorio con un grupo de alumnas e alumnos para ver a obra HUGO, da compañía Os náufragos.

Gañadora do premio María Casares ao mellor espectáculo para público infantil e familiar en 2022, aborda o trastorno do espectro autista na infancia desde a empatía e a sensibilidade, fala da diversidade, da convivencia  e da beleza de ser diferentes.