INFORMACIÓN PARA FAMILIAS

AXUDAS PARA ALUMNADO CON NEAE

Estimadas familias,

Comezamos un novo curso cargados de proxectos e ilusións, esperamos que no verán todo o noso alumnado recargara pilas para disfrutar a tope de todo o que nos queda por diante.

Para comezar, aquí vos deixamos dende o departamento de orientación, un resumo das axudas para alumnado con NEAE. Para calquera dúbida ou aclaración podedes contactar coa orientadora do centro de luns a venres de 10:00 a 14:00.

TEÑO 21 ANOS, E AGORA QUE?

DENDE O DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN DEIXÁMOSVOS UNHA INFORMACIÓN SOBRE CALES SON OS PASOS A SEGUIR UNHA VEZ SE REMATE A ESCOLARIZACIÓN EN CENTRO EDUCATIVO.

PARA CALQUERA DÚBIDA POÑÉDEVOS EN CONTACTO COA ORIENTADORA DO CENTRO.

UN CORDIAL SAÚDO

CHUS

NOVA REALIDADE NOVOS HÁBITOS

Estimadas familias

Hoxe traemos un novo documento no que dende o departamento de orientación queremos axudarvos co proceso de adquisición dos novos hábitos que a nova realidade nos obriga a aprender.

Deixamos o documento en PDF para os que queirades imprimir as frases en pictogramas.

AUTONOMÍA PERSOAL. POÑEMOS A MESA.

Estimadas familias,

Hoxe dende o departamento de orientación queremos aportarvos uns recursos que elaboramos co fin de traballar un pouco a autonomía persoal dos nenos e nenas.

A CONDUTA NA CASA

Estimadas familias

Dende o departamento de orientación elaboramos unhas pautas para ter en conta no caso de que se produzan condutas derivadas desta situación tan excepcional. Esperamos que vos sexan de utilidade.

Aportamos o documento en formato pdf por se desexades imprimilo.