Audición e Linguaxe

LINGUAXE NATURAL ASISTIDO

Durante o mes de abril, recibimos unha marabillosa formación da man das compañeiras de ALFASAAC. Achegamos un pdf que está dispoñible na súa web sobre estratexas de modelado.Agardando vos sexan de utilidade.Na nosa aula están sendo super útiles.

CONVERSAS EPISÓDICAS

Achego pdf modelo para traballar as conversas episódicas, similar as historias sociais pero mais estruturada.Debemos adaptar a cada alumnx dependendo do nivel de acceso ao significado: obxecto real, foto, imaxe pictográfica ou linguaxe escrita.Na plantilla estruturamos o ONDE, CANDO, CON QUEN E QUE fixemos.Así podemos falar, comentar, como se sentiu e se chega o caso predecir o que vai pasar cando se volva a producir esa actividade. Tamén valería para facer unha anticipación completa, adaptando igualmente ao nivel de acceso ao significado.Espero vos sexa de utilidade.

COMPARTINDO MARZO

Achegamos a entrada mensual de "compartindo" con novidades en formación, lectura e masterclass. Esperamos vos sexan de utilidade.

COUSAS DE EQUIPO

Achego pdf modelo que creei para o equipo que acompaña ao alumno/a X. No propio docu (diario de equipo:familia/escola/terapias) explico como podemos xestionalo e así poder ofrecerlle un acompañamento o máis significativo posible.

Día da Paz na aula de Audición e Linguaxe.

Bos días familias.

Aquí vos deixo o traballo que estivemos a facer co alumnado da aula de Audición e Linguaxe 1 sobre o día da paz.

COMPARTINDO XANEIRO

Achegamos nova entrada do bloque "COMPARTINDO" para este mes de xaneiro.