Audición e Linguaxe

Libros de Audición e Linguaxe personalizados

Hoxe comparto uns libros personalizados de Audición e Linguaxe que elaborei para varios dos meus alumnos. Están totalmente adaptados cos pictogramas de ARASAAC e seguen a metodoloxía teacch favorecendo unha aprendizaxe manipulativa.

Hai dúas versións: unha está orientada a traballar a lectura global e a articulación, e outra orientase a integrar rutinas (o tempo, o menú), aprender xestos, e practicar a relación imaxe real e pictograma.

Mariquitas de carnaval

Ola de novo!

Hoxe comparto un material que preparei para festexar e traballar o concepto do carnaval. Coma sempre seguindo a metodoloxía teacch dada a importancia do carácter manipulativo nas sesións co noso alumnado.

Botellas sensoriais caseiras

Ola de novo!

Hoxe comparto as receitas que seguín para crear unha serie de botellas sensoriais. As botellas sensoriais poden conter unha gran variedade de cousas (auga, purpurina, gomitas, pompos, follas, pedras, garabanzos, etc.). Calquera cousa que se nos ocurra e que estimule os sentidos dos nosos nenos e nenas.

Aquí vos mostro as miñas primeiras botellas sensoriais. Todo un acerto para xogar, relaxar e traballar certos conceptos na aula.

Traballamos o concepto do amor!

Aquí estamos de novo, esta semana imos falar do amor, xa que aínda que o amor está presente tódolos días imos utilizar o día dos namorados como unha excusa para traballar o concepto.