Aula 3

OS NOSOS CONTOS

Hoxe queremos compartir con vós dous contos que traballamos na nosa aula. Moito nos gustan estes contos!!!!

- ÁRBOL. Antonio Rubio, Óscar Villán. Kalandraka.

- PAJARITA DE PAPEL. Antonio Rubio, Óscar Villán. Kalandraka.

CURSO 2020-2021

FICHAS VARIAS

BOAS TARDES FAMILIAS E ALUMNADO:

ADXUNTO UNS PDF PARA TRABALLAR TANTO A ATENCIÓN COMO OS CONCEPTOS DE GRANDE E PEQUENO.

UNHA FORTE APERTA

TARXETAS PARA CONTAR

BOS DÍAS FAMILIAS:

OUTRO DÍA MÁIS ESTAMOS DE VOLTA, PARA DEIXAR ALGUNHAS ACTIVIDADES PARA OS NOSOS NENOS E NENAS DO COLEXIO, NESTE CASO PARA CONTAR E RELACIONAR OS OBXECTOS CO SEU NÚMERO.

SAÚDOS PARA TODOS E TODAS.

GRAFOMOTRICIDADE CON CORES

BOS DÍAS FAMILIAS:

DESEXO QUE TODOS E TODAS VOS ATOPEDES MOI BEN!! PARA QUE O NOSO ALUMNADO NON SE ESQUEZA DAS CORES E AO MESMO TEMPO TRABALLE UN POUQUIÑO A GRAFOMOTRICIDAD DÉIXOVOS UNHAS FICHAS ONDE PODEN REPASAR AMBAS COUSAS.

UNHA APERTA

CREBACABEZAS DE ANIMAIS

BOAS TARDES A TODOS E TODAS:

DAMOS COMENZO AO MES DE XUÑO E A UNHA NOVA SEMANA, E PARA QUE OS NOSOS NENOS E NENAS DESFRUTEN FACENDO OS SEUS PROPIOS "PUZZLES" ADXUNTO UNHAS IMAXES DE ANIMAIS CAS QUE PODERÁN FACER UNS DIVERTIDOS XOGOS.

UNHA FORTE APERTA