BANCO DE RECURSOS PARA O OUTONO E AS SÚAS FESTAS

Chegou o Outono e para facilitar un pouquiño o traballo nas aulas, aquí vos deixamos un recopilatorio de algúns recursos que atopamos pola rede e poden ser de utilidade sobre esta estación e as distintas festas que nela se traballan.

Recomendámosvos que tamén botedes un ollo ao blogue da nosa bliblioteca para recordar os traballiños que se fixeron outros cursos.

RECEITA DA BICA

DESPOIS DE TRABALLAR NO CONTO "UN CACHIÑO DE BICA?" ELABORADO CON MOTIVO DA PRIMAVERA DAS LETRAS E DIRIXIDO AO ALUMNADO DO CEE MIÑO, ELABOROUSE O SEGUINTE VÍDEO COMA UN RECURSO MÁIS PARA OBSERVAR, LER, ... E COMO NON FACER UNHA DOCE BICA, COMA A QUE COMPARTÍAN OS PROTAGONISTAS DO CONTO.

MAIS RECURSOS SOBRE RICARDO CARVALHO CALERO

Aquí vos deixamos uns recursos que nos fixeron chegar os compañeiros do CEE Nosa Señora do Rosario. Tratan sobre a vida de Ricardo Carvalho Calero e a súa obra: As pitas baixo a choiva.

Grazas por compartir. Agardamos que vos gusten

CANCIÓNS E CONTOS INFANTÍS EN GALEGO

DENDE O EQUIPO DE DINAMIZACIÓN DE LINGUA GALEGA DEIXÁMOSVOS UNHA RECOPILACIÓN DE CANCIÓNS E CONTOS EN GALEGO, MOITOS DELES XA TRABALLADOS COA INTENCIÓN DE QUE SEXAN UNHA FONTE DE ESTÍMULO E RECORDOS PARA O NOSO ALUMNADO.

CANCIÓNS

“ O ARCO DA VELLA”:  https://www.youtube.com/watch?v=uGQ_2EWer4s

RECURSOS PARA O DÍA DA PAZ

Aquí vos deixamos un recopilatorio de cancións, contos  e outros materiais adaptados que  se elaboraron no CEE MIÑO para que podades ter máis recursos á hora de traballar o DÍA DA PAZ. Agardamos que os disfrutedes co alumnado e vos sexan de utilidade...

A CANCIÓN DE SABELA

Recén saidiña do forno aquí está: A CANCIÓN DE SABELA

De momento pouco vos podemos contar...só adiantarvos que estamos traballando con ela de cara ó fin de trimestre!!!

Ten moito ritmo e é moi pegadiza así que animádevos a ir aprendéndoa!!!