Xornada de Formación do III Torneo de Debate Académico de Galicia

Esta mañá o alumnado de 1º de Bacharelato que cursa a materia optativa Obradoiro de Habilidades Comunicativas recibiu a formación preparatoria do III Torneo de Debate Académico de Galicia, no que o IES de Soutomaior contará con dous equipos.

Alba Formoso, profesora de oratoria, fundadora e presidenta da Escola de Debate e Oratoria TALKK, foi o encargada de impartir a formación, que se desenvolveu a través de videoconferencia debido ás restricións e medidas de seguridade obrigadas pola actual crise sanitaria. A pesar das limitacións do medio, o alumnado participou activamente nas propostas feitas por Alba Formoso, que introduciu as claves de iniciación ao debate, activou dinámicas que fixeron reflexionar o alumnado e deus a coñecer as características e a estrutura do torneo, que convocará na Coruña a 48 equipos e máis de 240 alumnos e alumnas entre o 25 de xaneiro e o 6 de febreiro.

Estes mesmo mércores publicarase a pregunta desta edición e a partir de entón comezará unha intensa fase de investigación sobre o tema proposto, a elaboración do argumentario e os discursos dos equipos e a súa posta en práctica. O camiño cara ao III TDAG aínda acaba de comezar.