Non podedes seguir roubándonos o noso futuro!

Para ver máis imaxes do acto, accede ao Álbum de Imaxes.

Con esta advertencia pechou o noso alumnado a Semana polo Clima que se desenvolveu no IES de Soutomaior para sumármonos á Folga Global polo Clima, convocada para que os gobernos declaren, de maneira inmediata, a emerxencia climática e para que tomen as medidas concretas necesarias para reducir rapidamente a cero as emisións netas de gases de efecto invernadoiro.

O alumnado e o profesorado, vestidos de verde para a ocasión, participaron un acto simbólico durante o recreo, que consistiu na escenificación da morte do planeta, nun minuto de silencio e na lectura dun manifesto. Nel, o alumnado destacou o seu papel “en defensa do futuro, dun planeta vivo e dun mundo xusto”, reinvindicouse como “unha xeración que non quere sentirse impotente” ante este estado de emerxencia climática e que esixe “unha nova cultura económica orientada ao ben común, una nova cultura da auga, da enerxía, agroalimentaria, da mobilidade, da saúde, da ordenación do territorio e as cidades, da igualdade e dos dereitos”.

Este paro simbólico culminou unha semana de actividades de sensibilización ambiental sobre o cambio climático (video-fórum, lectura de textos e debates, elaboración de carteis e pancartas reinvindicativos, etc.), organizadas polo Departamento de Bioloxía, que inaugurou hoxe a exposición O noso mundo, o noso futuro, a nosa opción, cedida polo Centro de Extensión Universitaria e Divulgación Ambiental de Galicia e que consta de 19 paneis que pretenden contribuír ao coñecemento do fenómeno do cambio climático, as súas causas e as respostas que se están propoñendo para facerlle fronte.

PRENSA

"O IES de Soutomaior súmase á folga global polo cambio climático", Faro de Vigo (28-09-2019).

AnexoTamaño
Manifesto_Clima_27-09-19.pdf47.25 KB