Apertura de Divulgaciencia

O 16 de Febreiro a OMIX do concello de Soutomaior organizou xunto coa Vicedirección do IES de Soutomaior unha actividade que supón o punto de partida do programa de Divulgaciencia deste ano 2024.

Todo o alumnado de 3º da ESO acudiu ao Multiusos de Arcade onde puderon participar nunha charla-actuación versada sobre a adolescencia e as súas características. O alumnado pudo interactuar coas poñentes da mesma, facendo a actividade moi amena e puidendo así conectar moito coa temática.

Para finalizar, o alumnado dividiuse en grupos para participar en obradoiros nos que puideron demostrar o aprendido na xornada.

O IES de Soutomaior quere agradecer á OMIX o seu esforzo organizando unha actividade tan orixinal e atractiva.