O IES de Soutomaior visita a Área Portuaria de Marín

Os alumnos/as de economía de 1º e 2º de bacharelato e os alumnos de FOPP de 4º da Eso visitaron en Marín a empresa familiar e asteleiro NODOSA como actividade organizada polo Departamento de Economía.

Participaron en charlas organizadas polo persoal do astilleiro e disfrutaron dunha agradable visita ás súas instalacións con varios buques en construcción e outros en reparación. Tamén puideron testar de primeira man as tarefas e a atmósfera de traballo.

A continuación visitaron a Autoridade Portuaria de Marín, da man da Xefa de Comunicación María Eyo, para coñecer a súa estructrura e funcionamento.

O centro quere agradecer a implicación de Rosa Isorna Potel, profesora de Economía e a Giuseppe Branca, profesor que a acompañou nesta visita.

NODOSA ten a súa orixe origen hai máis de 40 años como empresa auxiliar do metal. En 1.982 inaugura os seus talleres de calderería e a comezos dos anos 90 adquire a concesión  duns pequeños varadeiros. Tras sucesivas fases de crecemento e ampliación, os primeros conviertense na factoría, e os segundos no gran astilleiro que podemos ver hoxe en día.