Proxecto Resiliencia

Hai visitas que se agardan sempre con moita ilusión. Un exemplo tivémolo o xoves pasado, día no que contamos no centro coa colaboración dunha exalumna, Abril Alves.

Na actualidade Abril atópase estudando o 2º curso do Grao de Pedagoxía na Universidade de Salamanca. Pese a distancia que nos separa desa cidade, achegounos unha proposta baixo o nome de "Proyecto Resiliencia" que veu a presentar a semana pasada.

Durante unha sesión Abril comentoulle ao alumnado de 2º de Bacharelato como afrontou ela ese curso tan complicado. Aportoulles consellos e recomendacións sobre diversos temas como as técnicas de estudo, a elaboración de apuntamentos ou a importancia do descanso.
Ademais, o alumnado tivo un espazo para consultar as súas dúbidas e ter unha visión máis próxima da vida tras a etapa secundaria.

Agradecer a Abril a súa visita. Agardamos tela de novo con nós moi pronto.